Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"amstel mythos ( grieks bier ) hertog jan heineken vind ik niet te zuipen doet me meer aan water met sop denken"
"ouzotje met ijs ( heerlijk ) alleen niet meer dan 3 ervan drinken anders krijggie koppijn"
"honderdje of drie vier ligt aan de kwaliteit"
"gister was ik toevallig ff in scheveningen daar heb je ook een goeie coffeeshop ben ff de naam vergeten maar het ligt meer naar de kust toe dan in de binnenstad"
"coke alleen in het weekend een paar grammetjes anders word het mij te duur"