Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bestaat er niet zo'n middeltje zoals minhavez, ma dan vo pillen (volle pupillen en toevallende oogleden) ? zou enorm zijn"
"ik ben van mening dat als je van jezelf weet dat je zal moeten kotsen (of zware maagproblemen krijgt ) dan moet je maar zo slim zijn om er niet te veel te nemen of zeker wat motillium mee te pakken, kotsen mag zeker niet als prettig ervaren worden, ma tis altijd beter alst eruit ligt"
"Tijdens je piek niet volgens mij, maar als je een beetje aan het zakken bent kun je het gevoel wat terugbrengen door wat te blowen dus er komt zeker wat meer door vrij dan, geen idee hoe en wat precies, misschien heeft 't te maken met de MAO-remmende kwaliteit van wiet? Verder is blowen na xtc trouwens ook 'goed' voor je als in beter voor je hersenen blow je wel na een pil dan niet![/quote] hoe onderbouw je dat?"
"Adrenochroom zei: Pepnoize zei: ja het is echt super als je strak staat. ik dacht hier gelezen te hebben dat de mda in de mdma meer of sneller ofzo vrij komt als je blowt wanneer je pille op hebt... klopt dit? Klik om te vergroten... Tijdens je piek niet volgens mij, maar als je een beetje aan het zakken bent kun je het gevoel wat terugbrengen door wat te blowen dus er komt zeker wat meer door vrij dan, geen idee hoe en wat precies, misschien heeft 't te maken met de MAO-remmende kwaliteit van wiet? Verder is blowen na xtc trouwens ook 'goed' voor je als in beter voor je hersenen blow je wel na een pil dan niet! Klik om te vergroten..."
"Adrenochroom zei: Pepnoize zei: ja het is echt super als je strak staat. ik dacht hier gelezen te hebben dat de mda in de mdma meer of sneller ofzo vrij komt als je blowt wanneer je pille op hebt... klopt dit? Klik om te vergroten... Tijdens je piek niet volgens mij, maar als je een beetje aan het zakken bent kun je het gevoel wat terugbrengen door wat te blowen dus er komt zeker wat meer door vrij dan, geen idee hoe en wat precies, misschien heeft 't te maken met de MAO-remmende kwaliteit van wiet? Verder is blowen na xtc trouwens ook 'goed' voor je als in beter voor je hersenen blow je wel na een pil dan niet! Klik om te vergroten... hoe onderbouw je die statement van dat blowen?"
"http://www.duvel.be/ is zeker een aanrader!!!"
"Kheb ook dezelfste zegeltjes(gent), maar ik kan ze niet in de afbeelding plaatsen"
"volgens mij is er geld aan verdiend en is er een talent verloren gegaan, grote bull ish dat de staat van ons land weerspiegelt"
"ja, kan gebeuren, zeer zeker als je niet rookt/smoort op regelmatige basis. Factoren (volgens mij) zijn zeker een lege/broebelige maag, last van zenuwen, je gewoon niet lekker voelen, kunnen er bij toedragen om slecht te komen. bovenal, niet toegeven aan peer pressure (als je je al niet goed voelt )"
"beste: licht groene stiertjes slechtste: dolfijnen (blauw, groen, wit)"