Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerste keer het beste in een bommetje doen, veel minder sterk effect en komt wat rustiger op. Aangezien de eerste keer altijd het meest intens is kun je beter niet meteen snuiven. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die superstrak op speed niet zo prettig vinden. De manier dat je overkomt op andere mensen en de dingen die je zegt zijn vaak veel feller dan je eigenlijk bedoeld. Vaak heeft dit geen goede invloed op je sociale contacten. W.F.L. zei: Kost dat gewoon hetzelfde als pep? Ik heb nog nooit dex gehad. Niet dat ik weet tenminste. Klik om te vergroten... Ligt eraan bij wie je koopt. Vaak is het iets duurder, 15€ ofzo. Maarja, heb afgelopen weekend ook iets over 15€ voor een gram speed gehoord . Ik vind 10 eigenlijk al teveel, maar begrijp wel dat er geen enkele dealer is die moeite gaat doen voor 5€, en kleingeld is ook zo'n gepruts. Uiteindelijk zijn de meeste amfetamines wel goedkoop. En van een nette gram (geen 0.7 ofzo) kun je normaal gezien wel een dag of 2 wakker blijven. Als hij van goeie kwaliteit nog wel wat langer. *ik hou nooit echt strak bij hoe lang ik doe met een gram, ik koop meestal 5 of 10 gram tegen een prijsje. Is een stuk goedkoper, en dan heb ik ook geen gestress als ik wat uitdeel of eens iets meer gebruik."
"kunlan zei: OP = DOOD ? Klik om te vergroten... Denk ik niet. Dus volgens jou is spuiten = dood?"
"Bah dat oog ziet er wel focked up uit hoor, voelde je er ook wat van? Ja, op de speed zien veel mensen er vaak smerig uit. Vorig jaar heb ik nog met een bebloed gezicht rondgelopen zonder 't door te hebben."
"Ik vind het niet erg om wat Dextro erdoorheen te krijgen (een keertje). Meestal is dex een stuk zuiverder dan speed en daardoor een stuk sterker. En volgens de meesten geeft het een leuk effect (ikzelf heb dat nog niet gemerkt. Bij mij heeft het meer een werking als speed). Dex is over het algemeen een pak duurder dus waarom hij het daarmee versnijdt is mij een beetje onduidelijk. Trouwens, drogen voor verkoop? Dan maak je er eerder verlies op..."
"Oh. He bah, druivensuiker in de speed... Uiteindelijk krijg je nog altijd even veel speed, omdat hij 't droogt. Het maakt op zich niet veel uit. Maar ik krijg liever een zakje natte zuivere speed wat na het drogen nog maar 0.6 is. Dan 1g droge speed, wat 0.4g druivensuiker is. *Zuivere speed is naar mijn weten trouwens niet nat. (wordt wel eens versneden met water voor het gewicht)."
"lysergine25 zei: je kan ook wat pep bijnemem dat lost zo al je problemen op Klik om te vergroten... Lysergine heeft altijd wel de beste oplossing ."
"Ik herinner me (percentages kunnen afwijken) dit. Hoeveelheid opgenomen in 't bloed: Oraal: 20-30% Nassaal: 40-50% Rectaal: 90% Intraveneus: 100% Hangt natuurlijk af van de drug en je maag/neusinhoud en nog veel meer factoren. Na het lezen van die percentages heb ik besloten toch maar niet te pluggen. Het zit me iets te dicht in de buurt van shotten. Ik denk niet dat je nog een controle over je verslaving kan houden als je regelmatig plugt. En proberen blijft natuurlijk gevaarlijk. Dat houdt niet in dat ik tegen shotten of pluggen ben. Ik denk gewoon dat die grens te hoog voor ligt. Als je het doet, maak er een report van (desnoods via PM). Dergelijke dingen vind ik zeer interessant."
"Weekend gebruiker of dagelijks gebruiker, uiteindelijk is de controle houden het belangrijkste. Je kunt door de weeks eens een keer volledig kapot zijn en een bommetje nemen om toch te kunnen functioneren. Zonder verslaafd te zijn. Terwijl er vrij veel weekend gebruikers zijn die in mijn ogen wel degelijk verslaafd zijn. Elk weekend 3 dagen wakker, enorme hoeveelheden opsnuiven en geen weekend over slaan. Uiteindelijk vind ik het belangrijkste dat je het zelf in de gaten kunt houden. Als je eens een keer wat meer hebt dat er dan ook wat over blijft, en je er niet stiekem van gaat snoepen wanneer je er niet van mag snoepen (door de weeks, als je fit en wel bent). Ik denk dat je speed beter functioneel dan recreatief kan gebruiken. Echter moet je wel inzien dat je veel beter functioneert zonder speed en met wat slaap en eten."
"Petrovic zei: Haha, wat een onzin. Je kan je dosis dan toch gewoon aanpassen? Klik om te vergroten... Volgens jou is een kleine dosis shotten dus gelijk aan een grote lijn? Mike64 zei: Die percentages van oraal t.o.v. rectaal lijken me wat overdreven. Ik heb zowel mdma als pep wel eens geplugd en ik moet zeggen dat ik het verschil niet echt merk. Ik vind het alleen een wat "gezondere" manier van gebruiken. Klik om te vergroten... Zoals vermeld, de percentages vis ik ergens uit mijn geheugen en de bron weet ik niet direct (waarschijnlijk DF), ze kunnen dus afwijken. Als het verschil echt niet zoveel afwijkt gaat het zeker op mijn todo list komen. Vooral nu in de winter de neus zo vaak verstopt zit (van verkoudheid)."
"Pure speed is niet vloeibaar en zelfs droog. Pure speed lost volledig op in water, waardoor 't vloeibaar is om in te spuiten. Ik ben wel bekend met zulk soort speed. Grote kans dat hij zuiver is, ik heb al dergelijke speed rechtstreeks van 't zakje aders in zien gaan. Echter is dat niet zichtbaar, dus zul je het even moeten laten testen voor zekerheid. Je kunt deze speed naar 't schijnt (zelf nog niet geprobeerd) in 't zakje laten liggen en gewoon op een droge (donkere) plaats bewaren. Na een paar dagen zal al die nattigheid transformeren naar wit poeder. *9 Van de 10 keer hebben wij het beide over een andere speed. Daarom dus niet ervan uitgaan maar zeker zijn en (laten) testen."