#1
jupiler, carlsberg, heineken en amstel... 



dat is bah en zul je mij nooit zien drinkenColaiuta zei:heineken vink flauw.. rioolwater
Alfred Hein zei:Colaiuta zei:heineken vink flauw.. rioolwater
Dat is niet flauw dat is het lekker wegdrinken. Dat is nog erger bij amstel, dat neigt meer naar afwaswater dan rioolwater vind ik zelf nogsteeds.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."