Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"W.F.L. zei: Eh, dat verschil is er wel degelijk. Weet niet hoe het kan, maar sommige sigaretten trekken gewoon sneller dan anderen. Die Benson & Hedges roken best wel stroef en daar doe ik langer mee dan met bijvoorbeeld een JPS, die zijn echt heel luchtig. Klik om te vergroten... Exact! Een vriend van mij rookt ook altijd JPS, en gek genoeg is hij echt altijd veel sneller klaar met roken als ik. Misschien heeft het ook iets te maken met de snelheid van het roken zelf , maar toch! En bij merken als Winston merk ik ook wel eens dat de sigaret zelf veel zwakker is en eerder breekt dan bijvoorbeeld een Lucky Strike of Marlboro. Ik kan me dan ook voorstellen dat er misschien iets minder tabak in zit en dat ze dus breken omdat ze minder vast zijn van binnen? Ik bedoel, ze zijn ook goedkoper dan de "grote" merken."
"Ik: 'Een duif kan toch niet blaffen?' (compleet vanuit het niets opgemerkt) Vrienden: 'huh? , wtf loop jij nou te bazelen? hahaha' Ik: 'Nee, ff serieus, want ik zag net....heh? nou ja laat maar.' (plotseling besef dat ik nog steeds vaag ben)"
"Andrew zei: Je bent dom geweest en karma steekt je nu neer. Lekker voor je. Klik om te vergroten... "Worthless people blame their karma" Drientje zei: Lachgas is volgens mij kijken waar je niet mag kijken ofzo. Infinity and beyond. Ik merk ook dat het opbouwt. Je eerste ballon gaat ook nooit zo diep als de tweede of derde. Er zitten een soort plateau's in. Niet dat ik nu de hele tijd ballonnen lurk, absoluut niet maar het lijkt wel of dat plateau er gewoon blijft. Moeilijk uit te leggen. Klik om te vergroten... Zou in lachgas dan dat deurtje naar de echte wereld verborgen zitten?? Een ontsnapping uit ons voorgeprogrammeerde bestaan?? In dat geval ga ik nog vanavond een ziekenhuis of tandartsenpraktijk overvallen!! Heeft er iemand zin om mee te doen????"
"Niet zoveel meer. Enkel nog een paar keer per week alcohol en nicotine. Misschien eens in de maand nog eens een jointje, de rest nog veel minder vaak. Wil zo heel af en toe nog wel eens truffeltjes ofzo doen."
"Dubz zei: Deja vu is een kleine storing in je hersenen. Je bewustzijn ontvangt het signaal 'Ik heb <x> net gezien/gehoord' eerder als 'Ik zie nu <x>', omdat dat laatste signaal op één of andere manier vertraagd wordt afgegeven/opgevangen. Het is dus niet zo je door middel van een deja vu de toekomst kunt voorspellen. Helaas. Heb het ook regelmatig, met of zonder drugs. Klik om te vergroten... Hehe, eindelijk iemand die het ook snapt. Ben nog nooit iemand tegengekomen die dit ook wist, had tot nu toe altijd een goed verhaal te vertellen als iemand over een deja vu begon. Bedankt hoor ."
"Los komen, los gaan, euforie en idd urenlang kunnen lullen over totaal niks."
"De onderzoekers ontdekten dat marihuana blijkbaar een ongunstige invloed had op de accuraatheid van het sturen, maar ontdekten geen invloed van de drug op het reactievermogen of andere noodzakelijke rijvaardigheden. Klik om te vergroten... WEL een ongunstige invloed op accuraatheid maar NIET op reactievermogen?! Snap ik het nou niet meer????? Of hebben ze zomaar ineens op een bepaald moment definities van een aantal begrippen veranderd zonder dat ik het weet???"
"Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet."
"Lekkerste drankje: pfff moeilijk, er zijn zoveel lekkere. Nou doe dan maar Jack Daniels met ijs. Smerigste drankje: Absinthe cannabis"
"Lucky Strike!!! Smaakt me toch het beste, ook leuk dat ze nog wel eens speciale pakjes uitgeven (het oog wil ook wat). { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Had laatst bij gebrek aan iets anders eens Winston gekocht, maar wat een belabberde sigaretten zijn dat dan. 1. ze smaken eigk nergens naar. 2. ze zijn zo lame dat je ze in 2 a 3 hijsen opgerookt hebt."