Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind Jupiler het best. Estamminet is OK Maar ik lust Leffe helemaal niet.."
"Ik kom thuis rond 16u, zet de tv aan, ga liggen in de zetel, en nog voor ik van post kan veranderen val ik al inslaap. Vergeet altijd van op voorhand een slaapplaats of vervoer te regelen >.<"
"Eigenlijk nu dat ik er over nadenk heb ik wel al een tijdje slapeloosheid.. Ik heb in de laatste 72 uur minder dan 10 uur geslapen. Ik heb mijn hele leven al een slaapstoornis, maar nu is het wel erger dan normaal. Maar dat kan gewoon liggen aan de stress voor mijn herexamens."
"Ik heb nu al een week lang niet meer gesmoort, want ik moet keihard studeren voor mijn herexamens. Ik doe dit altijd als ik in een blokperiode zit, ik stop met cannabis, en als ik het goed doe en de blokperiode over is beloon ik mijzelf met 3 dagen lang niet naar huis te komen zonder iets te laten weten x) Na één week heb ik nog geen merkbare afkickverschijnselen (maar ik deed het wel nog niet zo lang dagelijks). Ik mis de smaak wel heel hard en heb een enorme drang om scheef te worden. Alléén psychologisch dus, niet fysisch. Heh, 3/4 van deze post gaat over mijn leven"
"Veel van mijn vrienden nemen poppers (bijna altijd) in combinatie met wiet en/of hasj, en ik heb nog nooit gehoord dat er iets slecht is gebeurt met hun. Maar ik heb het zelf nog nooit genomen (ik hou het bij cannabis) dus ik weet niet wat er dan eigenlijk gebeurt binnenin je lichaam."
"Je deze afbeelding 37 minuten moet bekijken voor je door hebt dat het niet gaat over wat je denkt dat het gaat. http://www.captaincapitalism.com/blogph ... s/weed.jpg ..was me net overkomen"
"PepTalk zei: DrippTone zei: Je oren groen worden. Klik om te vergroten... Was laatst op discovery channel oid. Een man had op de een of andere manier een tomaatzaadje in z'n oor gekregen en daar groeide al een jaar lang een plantje uit z'n oor. Het werd niet groter en gaf geen vruchten maar bleef wel leven, gok dat het zown 7-10 cm was. Moest er ff aan denken bij groene oren:P En aangezien tomaat toch familie is van cannabis. Klik om te vergroten... http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/353 ... maten.html ?"
"Hallo, Elke keer dat ik probeer te rollen word mijn vloeitje helemaal vochtig omdat ik altijd te veel zweet aan mijn handen. Is hier een oplossing voor?"
"Ookal veeg ik ze héél regelmatig af, mijn vingertoppen zweten zo veel en snel dat ze meteen terug nat worden en het vloeitje dan al begint te plakken. Talk is misschien wel een goed idee maar is niet echt handig voor op feestjes enz... Ik zocht eerder antwoorden als "Gebruik Lotion X elke ochtend" of "Eet niet veel Voedsel Y want daardoor zweet je veel" Ik had al wat opgezocht op google en vond dat er 2 oplossingen waren, een operatie of medicatie, maar dit zijn beiden dingen die ik niet wil doen... Kent niemand een bepaald soort voedsel dat misschien die medicatie (in mindere maten) kan vervangen?"
"Hallo, Ik gaf eergisteren een feestje in mijn tuin, en heb daarbij véél wiet gerookt en bier gedronken. De volgende dag zag een vriend van mij dat er iets in mijn nek stak, het was het halve lichaam van een teek. Nu is het al 3 dagen geleden en ik heb er nog geen gevolgen van gemerkt, geen jeuk, geen rode huid, niets. Zou het kunnen dat de teek door van mijn bloed te zuigen verdoofd is geraakt? Of zou ik toch maar beter naar de dokter gaan? Ik heb gewoon geen zin om kankerveel geld uit te geven aan iets dat ik misschien helemaal niet nodig heb..."