Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dan had ik het dus andersom moeten doen? Eerst paddo's, en dan LSD? In ieder geval bedankt voor de reacties.."
"Ik eet altijd een lichte maaltijd als ik ga paddo'en en wacht daarna minstens 4uur.."
"Ik heb even een paar vraagjes over eerste keer paddo's ik heb al 2x XTC gedaan en blow elke week. nou heb ik problemen met het eten van dingen, spacecake kreeg ik niet door m'n keel. Zijn er oplossingen om dit te verhelpen? en het 2e "probleem" ik moet de volgende dag naar familie, bestaat de kans dat er nog na effecten zijn waardoor ik me de volgende dag nog steeds een beetje trippy voel? Alvast bedankt.."
"Silver Haze Amnesia en shabab power heb ik ook veeeeel gerookt"
"Elixer shag"
"Re: Trilogie Paddotrips; twee maal niets, en een keer alles. Mooi report! Ikzelf herken me er wel een beetje in, alleen gingen mijn eerste 3 trips wel zoals ik het wou, lekkere bodyload, leuke visuals en veel gelachen Ik heb sindsdien nog 2x gepaddo'd maar daar merkte ik niet zoveel van voelde me er ook niet echt gelukkig bij.. Daarom twijfel ik bij mezelf of ik het nog wel een keer zal doen.. Maar nu ik je 3e tripreport lees begin ik er wel weer zin in te krijgen"
"PEPTALK!"
"En als je nou zegt dat íemand het in je drinken heeft gedaan..?"
"P'tje. Snoepje. Pille. Stuitere."
"Hoi iedereen, ik heb even een kort vraagje. Na de lange zoektoch naar fatsoenlijke pillen nu eindelijk iets gevonden, maar nu de test uitslagen binnen zijn zit er 40 mg mdma en 40 tot 60 (spreiding) mg mdea in. Nou is mijn vraag, is de MDEA in de pillen een ramp en zo ja waarom?"