#1
--> Verboden Vrucht <--
Ja met alle Belgische en Nederlandse bieren mss, dan kan je halfuurtje scrollen tegen dat je alle mogelijkheden gelezen hebt..SchilDpadDo zei:Hertog Jan, ongetwijfeld.
( miss. een polletje bij doen ? kunnen we een uitslag zien)

space scientist zei:als speciaalbiertje is "het Kanon" zeer goed te drinken, wel aan de sterke kant.
En als normaal bier staat Hertog Jan met stip bovenaan natuurlijk

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."