Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
213 weergaven
18-5-2026
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#1
Westmalle Trappist
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
Goanaut zei:
Als gewoon pilsje vind ik Alfa erg lekker.
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring bij Alfa is dat ik 4 slokken neem, en dat 't dan niet meer zo lekker is. :P
Klik om te vergroten...

Dat heb ik bij Jupiler en Dommelsch. :P Ach ja gelukkig is er een grote variëteit in de biersoorten, voor ieder wat wils!
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar is het een forum voor he, en wij Nederlanders zijn zeurkousen dus. :wink:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Carlsberg, dat gaat er altijd wel in :)

wel jammer dat het zo duur is.
B
BoksbalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!

ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!

Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stella Artois is zeker fijn, Jupiler wel lekker op z'n tijd, maar met een koude Heineken is ook bar weinig mis mee.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#9
BARON!!!

Blijft het beste bier! 33cent per 0.5liter en het is prima te drinken! Voor een eurotje of 2 ben je heerlijk aangeschoten en leuk avondje! Geen Hoofdpijn volgende dag ( misschien ietsje meer als de a-merken maar toch nauwelijks aanwezig! ) heeeeerlijk :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dus omdat 't één of andere zeer goedkope budget halve liter is, is het 't beste bier? :P :mrgreen:

Dont get me wrong here, een budget halve liter gaat d'r altijd wel in. :smoke:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bwa dan betaal ik liever meer voor ne Stella, maja ik ben dan ook vn Leuven :wink:

Hoewel, ik in tijden van financiele nood ook wel de carapils gebruik
D
De-SpAcE'o NaUtLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn hubby (zelf drink ik t niet meer) vindt schulten brau van de aldi ernstig lekker. Hij vind t alleen jammer dat het in halve liter blikken zit.
Klik om te vergroten...

''DE shit'', goedkoop, lekker en halve literblikken wat is er mis mee?
ik drink bier altijd uit halve literblikken.
Wat ook een goede bier is, is:keizerskroon, kennen jullie die?
En met grolsch en heineken is ook niks mis, als t maar halve liters zijn :P
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toch wel Belgisch bier als belg zijnde, Maes vin ik het lekkerst.
En hieniken, als ik in nederland ben, hoewel de belgen er vaak over zeggen dat het pisbier is ben ik het daar echter niet mee eens, en moest dat zo het geval zijn, waarom wordt het dan in tegenstelling tot Maes niet in zoveel landen verkocht.

Voor de liefhebbers in Nederland, probeer eens Duvel (duivel in't dialect) , redelijk zwaar biertje, niks voor mij, maar hier zijn er veel liefhebbers, een vriendin van me die in amerika woont lust drinkt het ginder ook samen met stella artois.
stella artios uit een flesje is hoofdpijnbier, en van te veel heiniken kots ik sneller, maar het blijft een goed biertje.
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#14
alfa? een streekbiertje?

dan heb ik er ook nog 1, caves uit lier, lichte appelsmaak, ben er niet gek van.
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
jupiler en carlsberg :P :)
Klik om te vergroten...
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jupiler / Campina / Leffe / Grimbergen vindt ik allemaal lekker


Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen :flushed:
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
1)jupiler
2)stella
3)duvel(drink ik niet zoveel)
9/10 keer is het jupiler :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weednator zei:
Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bullshit, eerder Amstel proeft als afwaswater.
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#20
jupiler, carlsberg, heineken en amstel... :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."