Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
209 weergaven
18-5-2026
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jupiler / Campina / Leffe / Grimbergen vindt ik allemaal lekker


Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen :flushed:
t
temmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
1)jupiler
2)stella
3)duvel(drink ik niet zoveel)
9/10 keer is het jupiler :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weednator zei:
Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bullshit, eerder Amstel proeft als afwaswater.
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#5
westmalle dubbel/trippel
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste dat ik ooit gedronken heb, Westvleteren Trapist.
Is haast niet te krijgen. Ooit lang gelegen gedronken tijdens een bezinningstocht.
Christelijke school geweest vroeger, we moesten 100 km op 3 dagen afleggen. De beloning op dag 3. Een trappist van 12°. Is nu niet echt het bier om je lamp mee uit te drinken.
Maar als je geduld hebt en een volle tank zeker eens proberen.

Wel eerst effe bellen, naar de biertelefoon. Ze bottelen er maar een bepaald aantal flesjes van.

http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hertog Jan :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
een lauw (merk nvt) biertje op de zondagmorgen, die al open stond van de avond ervoor! :beer:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
voor mij bestaat zo iets als het beste bier niet.

ik lust het absoluut niet bah, ik braak het gewoon gelijk terug uit als ik het probeer in te slikken.

wel sterke dranken en aperitiefjes...
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#10
westmalle trappist
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#11
acidboy zei:
Serenity zei:
Eier zei:
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lees de laatste 4 woorden van mijn post nog eens.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#13
El Retro zei:
La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.
Klik om te vergroten...

kabouterbier!!!

echt te goed en gevaarlijk tegelijk!
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Boksbal zei:
Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!

ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!

Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm
Klik om te vergroten...

daarom drinkt de hele wereld Heineken en Carlsberg, alleen Belgen hebben zeker maak :confused:
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind corona echt het lekkerste bier dat er is!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Weednator zei:
Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.
Klik om te vergroten...


dit is wel een van de betere uitspraken. of die van Saivy over hoeren en zuinigheid of zo iets... :wink:
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Cristal en blonde Leffe!
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#18
slowcheetah zei:
Goede smaak, bij mij staat Leffe Blond nr. 1
Klik om te vergroten...

ik vind die 9 graden het beste
dan de donkere (zonder smos)
blonde komt bij mij pas op het laatst
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#19
barry zei:
laat me weten hoe het was!! :smoke:
Klik om te vergroten...

Zo, dat was mijn eten incl bier. Leffe 9 heb ik tot mijn teleurstelling niet kunnen vinden, dus heb ik maar een paar flesjes Leffe bruin gekocht en daarvan net 2 opgedronken bij een lekker happie. Ik moet toegeven, het was echt lekker! Ben nu alleen razend benieuwd naar Leffe 9, ach binnenkort zit ik ongeveer een paar kilometer van de belgische grens, daar zullen ze het moeten hebben! Bedankt voor de tip!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind Brand uit Limburg erg goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."