#1
Jupiler / Campina / Leffe / Grimbergen vindt ik allemaal lekker
Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen![:flushed:]()
Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen

Weednator zei:Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen![]()

acidboy zei:Serenity zei:Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.
El Retro zei:La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.
Boksbal zei:Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!
ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!
Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm
azgaza zei:Weednator zei:Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen![]()
Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.
slowcheetah zei:Goede smaak, bij mij staat Leffe Blond nr. 1
barry zei:laat me weten hoe het was!!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."