#1
Kom op Needle! Tanden op elkaar en blijven doorzetten! Je was zo goed op weg en je weet waar je het voor doet! Je bent geen zwakkeling en dat weet je zelf ook. Je gaat er komen, dat weet ik zeker! Veel sterkte!
needlefreak zei:...Waar ik wel veel aan gehad heb was individuele gesprekken met een verslavingstherapeut.
033Amnesia zei:Splifftail, reageer alstjeblieft niet meer in die topic, donder maar op naar je werk en lieg jezelf lekker voor met je niet-werkende methodes en je onrealistische denkwijze![]()
mezelf voorliegen? argumenten graag, niet-werkende methodes? argumenten graag. Onrealistische denkwijze? argumenten graag. Opdonderen? tsja, confrontatie ben je duidelijk nog niet aan toe. Lekker zwelgen in zelfmedelijden. Nee hoor je hebt idd geen eigen wil en kunt geen eigen keuzes maken, en de mens is geen autonoom wezen. Been there, done it, brought the t-shirt.....
Serieus, je bullshit mag je best verkondigen, maar maak lekker je eigen topic aan met je domme gedachtes, val ons of in ieder geval needlefreak niet meer lastig.

Al kijk ik wel uit naar de benzo's, die heb ik nog liever.

speeseend zei:Hey Naaldenman, hoe is het de afgelopen week gegaan? Hebben de Benzo's je wat goeds gedaan?
Hopelijk gaat het elke dag een tikje beter met je.
Sterkte,
De eend
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."