Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het leven is mooi als men jong bent, pas vanaf 26 de drugs gebruiken of niet?"
"Ecstasy op school slaat aangenamer in want je concentreer je op het leren en onthouden maar dat lukt niet. Ecstasy op politiebureau, tijdens rijbewijs examen, op je bruiloft, bij tandarts is ook wel een aanrader. Das pas extase!!! Maar dat brengt veel gevaren mee voor jezelf en de anderen."
"033Amnesia zei: Sup mensen, Eergister ben ik samen met een vriend aan de kristallen+1 pil(die een vriend waarvan ik 't kocht erbij kreeg) gegaan. Gewoon een topavond gehad en lekker gespaced, de kristallen waren denk ik niet erg sterk en de pil heb ik geen flauw idee van, maar we hebben toch lekker gespaced. Nou heb ik gister iets raars meegemaakt.. ik had die nacht de hele nacht niet geslapen en ging gister dus ff slapen (liggen, en ben in slaap gevallen), nou heb ik volgens mij een droom (nachtmerrie) gehad, waar letterlijk alles wat KON foutgaan, ook fout ging. Dat ik opgepakt werd en moest zitten voor bepaalde dingen, dat bepaalde dingen in m'n leven naar boven kwamen waardoor m'n hele leven verneukt werd en als ik een normaal leven wou lijden ik beter kon verhuizen. Dingen die ook echt ZOUDEN kunnen gebeuren..maar het leek zo realistisch dat toen ik wakker werd, ik me af vroeg of het nou echt gebeurd was of niet. Het was geen lucide droom, ik wist eigenlijk niet eens dat ik eht gedroomd had, maar ik had daarna zo'n rotgevoel en twijfelde gewoon of ik het echt mee had gemaakt of niet.. Ik heb wel vaker gehoord dat mensen erg realistische dromen hebben na een nacht XTC, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik twijfelde gewoon serieus of het echt gebeurd was.. Heeft iemand iets als dit eerder meegemaakt? Btw; aangezien mijn serotonine waarschijnlijk ook op 0 stond, en je na een nacht X erg realistische dromen hebt, kan het zijn dat ik gewoon het slechte van het slechtste droomde omdat ik me toch al zo down/depressief voelde..maar dit was gewoon ECHT raar.. Klik om te vergroten... Ik heb zo'n realistische nachtmerie droom ook gehad 1 keer maar, voel de schok van toen nog steeds, het was bij de eerste xtc innames"
"dollegekske zei: Ik ga waarschijnlijk morgenavond op een feest voor het eerst xtc gebruiken, ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar k weet niet hoelang het effect van een halve - 1 xtc pilletje duurt. ik moet waarschijnlijk de volgende ochtend ook werken tot 12uur dus moet even kijken hoeveel ik neem. Als ik bijvoorbeeld om 9uur een xtc - pilletje neem (of een halve) zie je dan rond 2uur snachts nog steeds iets aan mij/of myn pupillen? want kan niet kei erg thuiskomen Wie kan helpen? x Klik om te vergroten... Normaal gezien duurt het aangenamste effect en euphorie alleen maar 1 uur en dat gebeurt na de eerste uur van de inname op lege maag Daarna is het ook wel leuk maar niet zoveel."
"Als de MDMA in het lichaam actief is zal de serotine vrij snel op worden"
"Raar maar waar dat jullie allemaal voor het leven kiezen, misschien ligt het aan mij dat ik altijd suicidiaal was zowel voor ik aan de drugs begon als na. Ik wens dat jullie de drang naar het leven uiteindelijk overwinnen. Success en heel veel sterkte!"
"ArieKanariE zei: @zelfmoordverheerlijker <mensen die niet tegen zweefteverij kunnen, zouden dit stukje even over moeten slaan > De dood is ook een schitterend iets. Bij onze dood gooien we ons vaste lichaam af en gaan we verder in de vorm die we eigenlijk zijn. Dat zouden we nu al kunnen doen, zonder dood te gaan, alleen weten we blijkbaar niet meer hoe En als je eenmaal dood bent en dus in die andere dimensie komt, weet je weer wat zich daar afspeelde en wat je eigenlijk van plan was. Het grappige is dus, dat je hier op aarde wel iets komt doen. Voor je geboren werd, wilde jij iets bereiken met je leven op aarde. En aangezien je toen allang wist hoe het was om 'dood' te zijn, lijkt het mij niet dat dat hetgene is waarvoor je geboren bent. Wat de geboortevisie van jouw ziel was/is, is iets waar je voor jezelf achter kan komen als je dat wilt. ze zeggen wel eens dat iedereen de wereld bekijkt door zijn eigen gekleurde bril, dus waar jij overal ellende en triestigheid ziet gebeuren als je om je heen kijkt, ziet een ander misschien wel net die ene meneer die een ander helpt met oversteken of dat eenzame bloemetje tussen een stel afgebroken schuurtjes. Het is tenslotte maar wat je aandacht trekt. Die verheerlijking van de fase die na ons lichamelijke 3D leven komt is heel begrijpelijk, maar waarom wil je vliegen als je nog niet eens weet hoe je kunt lopen en dus kunt landen en opstijgen je suicidale neigingen zijn typisch vluchtgedrag, wat zich in je drugsgebruik ook weer naar buiten bracht eternal paranoid. Nogal logisch dat als je dan een vleugje 'dood' hebt kunnen proeven, dat het dan in vergelijking met je beleving van het nu en het hier nogal wat fijner kan zijn. Majah je bent nu eenmaal met een reden nu en hier, zodat je een volgende keer, deze ellende niet mee hoeft te maken en je verder kunt gaan met wat ervaringen rijker het lijkt daar allemaal zoveel mooier, maar als je gewoon anders kijkt en denkt in vergelijking met nu, kan het hier een heel stuk in die richting komen Anders blijf je terugkomen met dit gedoe. Deal with it en je komt eroverheen zodat je in dat heerlijke wereldje kunt blijven totdat je weer terugwilt en jezelf weer allemaal dingen voor de voeten gaat laten gooien, zoals je al talloze keren eerder hebt gedaan en zoals je nu hebt gedaan. Dat heb je gedaan omdat je vertrouwen in jezelf had. Zoveel vertrouwen zelfs, dat je blijkbaar wat extra 'hordes om te nemen' op je weg hebt gelegd. Toen wist je tenminste nog wat lol maken was, misschien hoopte je zelfs wel dat je uiteindelijk de lol of minimaal de reden van je algehele mentale misere van nu zou achterhalen. Zodat je daarvan verlost, verder kon en nog meer kon gaan genieten van je Leven. Het leven hier en nu en het leven na je fysieke dood. </zweefteverij > Een echte vent pleegt trouwens zelfmoord door een kolonie vuurmieren op te kweken en zichzelf dan, ingesmeerd met stroop uiteraard, wentelend in een badkuip vol met mieren en stroop, ten onder Miert.... Dan ben je pas een vent Needle succes en volhoudze AkA Klik om te vergroten... Je mening vol van waanideeen/diepe zinnen en dit "see through" gedrag dienen je voor niets anders dan een indirecte manipulatie van de mensen die geen uitweg kunnen vinden. Je brein is je grootste vijand. Nice try om iemand onder de knie te krijgen. Ik vraag me nieuwsgierig af hoe vast zit needlefreak in je netten. Dood ben je niet voor lang, geniet er zo veel je kan. Veel plezier"
"Wie gebruikt nou nu telefoon diensten voor iets belangrijks?"
"xtc coke speed alcohol weed paddo's nicotine"
"Op dit moment gebruik ik geen drugs"