Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gNuxx zei: ..en de mensen die het ECHT nodig hebben, krijgen het heus nog wel. Klik om te vergroten... WAAR! Een zogenaamde B2-codering."
"Frisko zei: is het niet oxycontin??? of oxycodone??? Klik om te vergroten... Dit was ook mijn eerste gedachte"
"google...oh google.... hij zei: Geplaatst: 18 Feb 2008 23:06 Onderwerp: sinutab -------------------------------------------------------------------------------- is dat een soort drugs ? wat doet het ? hoeveel moet je er nemen voor effect te hebben ? Klik om te vergroten... klik hier"
"De interne zoekfunctie doet ook goed zijn werk. Maar ander kan je ook hier even kijken klik hier Groet, De Real Eend"
"informeer jezelf eerst...EN DAN EEN ANDER Psychisch zei: Xanax werkt langer en constanter en is zeer goed tegen paniek aanvallen. Diazepam is meer sufmakend en remt je echt. Xanax is dus beter op je werk ofzo en voor de langere termijn. Je zit in een soort constante roes. 2mg btw is aardig veel, ik zou beginnen met 0,5 mg dat werkt al aardig hard. Maar voor recreatief gebruik is het niks. Klik om te vergroten... Jongen, lees nu eerst eens de feiten en zet dan pas wat neer! Wat je bijvoorbeeld in die eerste zin (XanaX werkt langer...) zet is gewoon lariekoek. En dan heb ik er maar ééntje uitgevist. klik hier "Diazepam" en klik hier voor XanaX Of kijk eens in het "grote benzo-topic", één foldertje terug. Gr., De eend p.s. TS kan daar heel goed een antwoord vinden, lijkt mij"
"GHB lijkt mij een heftiger "downer" dan Oxazepam. Zo zou ik me kunnen voorstellen dat je om die reden de effecten van Oxazepam niet optimaal zal beleven. Mijn allereerste keer 10mg. Oxazepam merkte ik zeer goed. Dat gevoel was naderhand op geen manier te benaderen. Ook niet met een Oxazepam 50mg. Dat zorgde enkel voor het slaperige gevoel. Nu heb ik de Oxazepam ingeruild voor Diazepam (ben een lange-termijn-gebruiker van Benzodiazepines). Dit is namelijk beter om mee af te bouwen; een stabieler effect over de gehele dag bekeken. Sinds die overstap voel ik me een stuk beter. Groet, Eend"
"Lees nu eens goed! Óf je snapt het grote Benzo-topic met al z'n posts niet, óf je hebt het gewoon niet (goed) gelezen. Je gaat appels met peren vergelijken. Diazepam is een soort nullijn binnen de Benzodiazepines. Het heeft geen zin om te zeggen dat; XanaX een sterker Benzo-tje is dan Valium, vanwege de mg. verhoudingen. Lees eens een wetenschappelijk onderbouwd stuk over een benzo-verslaving. Kijk daarna of je er nog zo over denkt als nu. klik hier en dit zal ook e.e.a. duidelijk maken voor je klik hier Verder is dat stuk wat je hebt geplakt, juist. Jij interpreteerd het alleen anders. Kijk nu eens goed naar de verschillen tussen kortwerkende -, middel-langwerkende - en langwerkende Benzodiazepines. Gr., Eend aanvulling: Psychisch zei: ...Benzos worden nooit voor zeer lange termijn voorgeschreven dus is een benzo die korter in het bloed blijft en in lage dosis in principe een minder gevaarlijke verslaving als bij valium aangezien stoppen makkelijker is en ook minder bijwerkingen met zich meebrengt als dit via een schema juist wordt gedaan. Klik om te vergroten... Nou ja, ik denk dat je ons gewoon loopt te sarren. Dit is gewoonweg bull-shit. Er lopen in Nederland alleen al bijna ¾ miljoen mensen met een Benzo-verslaving. Dat het niet de bedoeling is om ze langer te gebruiken...zo lust ik er nog wel een paar....Benzo's zijn bijvoorbeeld achterhaald, net als z'n voorganger: Barbiraturen. Ik heb het gevoel dat je nog niet veel (en maar goed ook) levenservaring hebt op dit gebied."
"acidboy zei: ... Als oxazepam niet goed genoeg werkt om in slaap te komen na een nachtje pep kan je altijd nog diazepam slikken. Wel oppassen, dit werkt verslavender dan de meeste andere benzo's. Klik om te vergroten... Correctie; Diazepam is niet verslavender dan Oxazepam. Het kan eventueel per individu. Oxazepam is een middel-lang werkende Benzo, Diazepam langwerkend. Simpel gezegd; de kortwerkende zijn meestal verslavender dan de middel-lang / langwerkende. Persoonlijk zou ik eerder voor een Diazepam gaan dan voor de Oxazepam. Dit onder andere vanwege de eigenschappen én omdat ik Diazepam heb gekregen van de spoedeisende hulp, na een paar dagen aan de pep Gr., Eend"
"Zolpidem is geen Benzo! Qua sedatie komt het overeen met een Benzo, maar daar houdt het ook op. Diazepam werkt veel langer én werkt spier - verslappend/ontspannend dit is soms wenselijk cq. prettig Verder is het een beetje aan jou; wat wil jij? Als je écht flink wilt bijslapen zou ik persoonlijk voor de Diazepam gaan. Wat voor alle middelen geldt; gebruik het met mate. Hou jezelf in de gaten. Wanneer je een verhoogde regelmaat constateerd, of dat je het ook gaat gebruiken zonder de pep.... Groeten, Eend EDIT: In vergelijking met Oxazepam; dit is ook wat lastig te vergelijken omdat het dan wel een -achtige is maar ook geen Benzo.Qua sedatie zal het mogelijk beter werken. Dit inderdaad omdat Oxa eerder een inslaper is."
"Bepaalde, niet te noemen Headshops in Den Haag, verkochten caffeine, Mannitol, Lidocaine en dergelijke gewoon onder / achter de toonbank. Of Caffeine bij jullie in de apotheek ligt, dat vraag ik mij ook af. Gr., De eend"