#1
Re: update...
Ik ben al aan het afbouwen met m'n subutex. 'k Voel me nu goed maar elke dag drink ik veel, slik veel benzo's en rook ik redelijk wat wiet. Ik blijf dit doen tot ik van de subutex af ben en dan stop ik met alles. Dat ga ik proberen tenminste en zou ik echt willen kunnen.
'k Ben al 2 avonden na elkaar in me zetel in slaap gevallen. Kom dan 's morgens wakker, tv en pc nog aan, licht nog aan. Ik slaap dus weer heel goed.![:grin:]()
speeseend zei:Hey Naaldenman, hoe is het de afgelopen week gegaan? Hebben de Benzo's je wat goeds gedaan?
Hopelijk gaat het elke dag een tikje beter met je.
Sterkte,
De eend
Ik ben al aan het afbouwen met m'n subutex. 'k Voel me nu goed maar elke dag drink ik veel, slik veel benzo's en rook ik redelijk wat wiet. Ik blijf dit doen tot ik van de subutex af ben en dan stop ik met alles. Dat ga ik proberen tenminste en zou ik echt willen kunnen.
'k Ben al 2 avonden na elkaar in me zetel in slaap gevallen. Kom dan 's morgens wakker, tv en pc nog aan, licht nog aan. Ik slaap dus weer heel goed.
