Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk sta op het punt om het op te geven

Ik sta op het punt om het op te geven

154 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: update...

speeseend zei:
Hey Naaldenman, hoe is het de afgelopen week gegaan? Hebben de Benzo's je wat goeds gedaan?

Hopelijk gaat het elke dag een tikje beter met je.

Sterkte,

De eend
Klik om te vergroten...

Ik ben al aan het afbouwen met m'n subutex. 'k Voel me nu goed maar elke dag drink ik veel, slik veel benzo's en rook ik redelijk wat wiet. Ik blijf dit doen tot ik van de subutex af ben en dan stop ik met alles. Dat ga ik proberen tenminste en zou ik echt willen kunnen.

'k Ben al 2 avonden na elkaar in me zetel in slaap gevallen. Kom dan 's morgens wakker, tv en pc nog aan, licht nog aan. Ik slaap dus weer heel goed. :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat ontzettend goed om te lezen needle! Je mag trots zijn op jezelf :) Heel veel sterkte nog de komende tijd!!
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wanneer je abstinent bent van de Opiaten, zal je dan een trekremmer gaan gebruiken of kijk je het even aan, met het risico dat je eventueel terug zal vallen?

Je bent goed bezig, dat mag zeker gezegt worden. Maar mensen die enige jaren met de Hero hebben gedanst, komen niet zo snel van die trek af, vrees ik.

Vandaar dat ik zelf nog maar even op een minimale dosis Buprenorfine blijf, dit geeft mij voldoende zekerheid om mijn leven voor langere tijd in goede banen te leiden.

Fijn om te horen dat je een goede nachtrust kan vinden. Dit is voor ieder mens van groot belang en helemaal voor een mens in afkick-land.

Groeten,

de Eend
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
speeseend zei:
Wanneer je abstinent bent van de Opiaten, zal je dan een trekremmer gaan gebruiken of kijk je het even aan, met het risico dat je eventueel terug zal vallen?

Je bent goed bezig, dat mag zeker gezegt worden. Maar mensen die enige jaren met de Hero hebben gedanst, komen niet zo snel van die trek af, vrees ik.
Klik om te vergroten...

Ik wil een ander leven. Ik mag gewoon niemeer hervallen. 'k Heb er genoeg van! Ook al weet ik dat die trek nog een probleem zal zijn. Daarom zit ik te denken om te verhuizen naar een andere stad waar ik geen gebruikers ken. Daar een opleiding volgen voor een leuke job en een nieuw leven beginnen. Ook al heb ik dat in het verleden nog gedaan en is het mislukt, nu heb ik nog die extra motivatie. Het zal me wel lukken! :wink:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed van je needle! Ik weet zeker dat je er komt! En een goed idee van je om zelf een andere omgeving op te zoeken, zo is de verleiding ook meteen een stuk minder! Volhouden en doorzetten zo!
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom proberen jullie niet eens een volledige break-through op Ayahuasca, Ibogaine of Mescaline?

LSD kan voor sommige ook helpen.

Als je eens ècht keihard naar de andere kant bent doorgebroken zie jezelf in een perspectief waarvan je het bestaan niet wist. Een zelfcontrole agentschap waarin JIJ bepaald waar je gaat, wat je doet, en vooral wie er de controle heeft over inkomende prikkels in je de mind. JIJ!

Alleen ben je nu nog incapabel om de instrumenten van je geest een melodie te laten spelen die harmonieus samen gaan met een fijn leven. En bepaalde psychedelics zouden hierbij kunnen helpen.

Op z'n minst trekken ze je van het opiaat platform af waarna je herrineringen weer een gevoelslading krijgen, je geest weer gereinigd voelt en het geloof van een ontvankelijk gevoelsleven eveneens weer is verworven.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ha Atropa,

Mooi getikt, je hebt talent! Nu vraag ik me alleen af waarom jij nu experimenteerd met Opiaten?! Zo te zien weet jij zeer goed wat Opiaten kunnen doen met iemand..

Voor een ieder die een Opiaat-verslaving wilt kicken geldt; wilskracht. Daar begint het mee. Hoe je de reis vervolgens voortzet, dat zal per individu verschillen.

Ik heb het niet zo op trippen, laat staan dat ik daar vertrouwen in kan hebben betreffende het werkelijk clean blijven.

Het is al vaker bewezen dat, hetgeen jij adviseerd, werkt.

Naald, ik denk dat het ''uit de scene stappen'' één van de eerste stappen tot een nieuw, clean leven is. Het heeft geen zin om terug te blikken op de keren dat het mislukt is. Nu begin je gewoon weer van voren af aan :wink:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je had 50 euro bij je en je kreeg 3 gram mee? Is het zo goedkoop joh? Ik dacht dat het toch wel een euro'tje of 40 á 50 was p/gram. Ik ben blij voor je dat je het niet lekker vond en het is sterk van je dat je die 2,5 gram weg wil doen. Gooi het weg en spoel het door de wc, dan ben je er meteen vanaf en hoef je ook niemand van de oude 'vriendengroep' te bezoeken.

Écht sterk van je dat je op die manier er af kan komen. Volhouden zo :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey Tellius,
Ik was al verbaasd toen ik las dat je van 11mg methadon een roes had. Nu ben ik nog meer verbaasd dat je de roes van methadon beter vind dan van heroïne. Maar zoveel te beter voor jou natuurlijk. Je hebt er blijkbaar een afkeer van gekregen. Dat is idd een goeie reden om die 2,5gr weg te doen. Stel je voor dat je er toch nog van gebruikt en je de smaak weer te pakken krijgt... weg doen die dope! Ik wens je nog veel succes om van de methadon af te geraken.

Vanadessa, in Rotterdam heb ik een adresje waar je grotere hoeveelheid bruin koopt voor 10euro/gram. Vroeger heb ik die bruin hier nog verkocht voor 40euro/gram. Tegenwoordig is de prijs hier ook gezakt. Meestal 30 of 35 euro, van een bevriende dealer krijg ik ze soms voor 20 euro. De prijzen verschillen erg per plaats heb ik al gemerkt.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe gaat t nu met je? :)
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zonder verslaving is het nog moeilijker te leven want je hebt denkkracht en bent nuchter.
Uiteindelijk besef je dat de wereld waar je woont is de gruwelijke wereld waar iedereen doodgaat door de fout van de andere en waar alle levende wezens (mensen ook) vermoorden en opvreten elkaar.
That's what life is all about and nothing else. Very mean.
Deze wereld is je niet waard daarom zou ik voor euthanasia kit kiezen als die in supermarkt verscheen. :wave:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#12
EternalParanoid zei:
Zonder verslaving is het nog moeilijker te leven want je hebt denkkracht en bent nuchter.
Uiteindelijk besef je dat de wereld waar je woont is de gruwelijke wereld waar iedereen doodgaat door de fout van de andere en waar alle levende wezens (mensen ook) vermoorden en opvreten elkaar.
That's what life is all about and nothing else. Very mean.
Deze wereld is je niet waard daarom zou ik voor euthanasia kit kiezen als die in supermarkt verscheen. :wave:
Klik om te vergroten...
Wat een idioot :smilingimp:
@ Needlefreak: accept the gift of life. Deze kans krijg je maar 1 keer. Ik weet dat je het kan, wij allemaal weten dat jij het kan. Jij weet ook dat je het kan, want je was er al mee bezig. Wij houden van je :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is heel erg dat je vriendin terug is gevallen, ondanks dat het goed leek te gaan / ging is deze klap denk ik nog des te harder voor je.
Ik hoop dat je toch sterk genoeg in je schoenen staat om er vanaf te blijven. Op het moment van gebruiken lost het misschien een klein beetje op, maar jij weet net als iedereen heel goed dat het op de langere duur totaal niks oplost .... en alleen maar meer ellende met zich mee zal brengen.

Je bent op de goede weg door bezig te zijn met je stoppoging. Wees slim, zet door. You can do it. Goed dat je hier je verhaal op DF post, praten / ventileren helpt vaak ook.
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bartyo zei:
EternalParanoid zei:
Zonder verslaving is het nog moeilijker te leven want je hebt denkkracht en bent nuchter.
Uiteindelijk besef je dat de wereld waar je woont is de gruwelijke wereld waar iedereen doodgaat door de fout van de andere en waar alle levende wezens (mensen ook) vermoorden en opvreten elkaar.
That's what life is all about and nothing else. Very mean.
Deze wereld is je niet waard daarom zou ik voor euthanasia kit kiezen als die in supermarkt verscheen. :wave:
Klik om te vergroten...
Wat een idioot :smilingimp:
@ Needlefreak: accept the gift of life. Deze kans krijg je maar 1 keer. Ik weet dat je het kan, wij allemaal weten dat jij het kan. Jij weet ook dat je het kan, want je was er al mee bezig. Wij houden van je :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bedankt,
ik ben er zeker van dat je nog nooit bijna dood of klinisch dood geweest ben anders zou je je mening veranderd hebben.
Dood is heerlijk en veel aangenamer dan heroine.
I know what i'm talking about.
De enige zorg die ik me maak is dat ik ooit in 1 van mijn volgende levens als mens op jou manier het leven zal waarnemen.

needlefreak, Ik wens je veel succes en het beste om vaarwel aan dit "leven" op je gemakske te zeggen want bij mij lukt het nog niet. :wave:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bartyo zei:
EternalParanoid zei:
Zonder verslaving is het nog moeilijker te leven want je hebt denkkracht en bent nuchter.
Uiteindelijk besef je dat de wereld waar je woont is de gruwelijke wereld waar iedereen doodgaat door de fout van de andere en waar alle levende wezens (mensen ook) vermoorden en opvreten elkaar.
That's what life is all about and nothing else. Very mean.
Deze wereld is je niet waard daarom zou ik voor euthanasia kit kiezen als die in supermarkt verscheen. :wave:
Klik om te vergroten...
Wat een idioot :smilingimp:
@ Needlefreak: accept the gift of life. Deze kans krijg je maar 1 keer. Ik weet dat je het kan, wij allemaal weten dat jij het kan. Jij weet ook dat je het kan, want je was er al mee bezig. Wij houden van je :hearteyes:
Klik om te vergroten...

inderdaad, Kyk hoe ver je al bent gekomen
Ik heb geen ervaring met dit, dat je exvriendin opgeeft wil niet zeggen dat jij op moet geven, je moet juist laten zien dat jij het wel kan.
Ik heb geen verstand van dope e.d., dus meer kan ik niet zeggen behalve dat je echt niet moet terugvallen in je oude drugs leventje.

Sterkte ermee :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hopelijk laat je zo nu en dan eens horen hoe het met je gaat, goed of slecht!

Hoe dan ook, ik hoop dat je de dag een beetje door kan komen. Groet,

Eend
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je bent sowieso een koning als je er van af blijft

Succes
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bartyo zei:
@ EternalParanoid: zo te lezen heb jij ook een verslaving en problemen achter de rug. Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee maar ik wens jou ook sterkte en wijsheid. Dood gaan we allemaal een keer, dus geniet er nu van denk ik dan.
Klik om te vergroten...

Je stelt het je allemaal verkeerd voor want de volwassenen die zelfbewust aan de drugs begonnen zijn wilden gewone leven niet meer leiden.
Ze willen niet en zullen nooit van de drugs af komen hoewel ze klagen hoe moeilijk het ook is en om hulp vragen.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
En, is het gelukt ?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spor zei:
En, is het gelukt ?
Klik om te vergroten...

Geen bericht is in dit geval ben ik bang geen goed bericht...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."