#1
Hopelijk laat je zo nu en dan eens horen hoe het met je gaat, goed of slecht!
Hoe dan ook, ik hoop dat je de dag een beetje door kan komen. Groet,
Eend
Hoe dan ook, ik hoop dat je de dag een beetje door kan komen. Groet,
Eend
Bartyo zei:@ EternalParanoid: zo te lezen heb jij ook een verslaving en problemen achter de rug. Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee maar ik wens jou ook sterkte en wijsheid. Dood gaan we allemaal een keer, dus geniet er nu van denk ik dan.
Spor zei:En, is het gelukt ?
leven uiteindelijk overwinnen. Success en heel veel sterkte!EternalParanoid zei:Raar maar waar dat jullie allemaal voor het leven kiezen, misschien ligt het aan mij dat ik altijd suicidiaal was zowel voor ik aan de drugs begon als na.
jcutter zei:^Vertel mij een hoe je zo snel en pijnloos mogelijk zelfmoord kan plegen zonder dat je een shotgun moet gaan aanschaffen?
>
>
ook van die onzinnige rotzooi!ArieKanariE zei:@zelfmoordverheerlijker![]()
<mensen die niet tegen zweefteverij kunnen, zouden dit stukje even over moeten slaan>
De dood is ook een schitterend iets. Bij onze dood gooien we ons vaste lichaam af en gaan we verder in de vorm die we eigenlijk zijn. Dat zouden we nu al kunnen doen, zonder dood te gaan, alleen weten we blijkbaar niet meer hoeEn als je eenmaal dood bent en dus in die andere dimensie komt, weet je weer wat zich daar afspeelde en wat je eigenlijk van plan was.
Het grappige is dus, dat je hier op aarde wel iets komt doen. Voor je geboren werd, wilde jij iets bereiken met je leven op aarde. En aangezien je toen allang wist hoe het was om 'dood' te zijn, lijkt het mij niet dat dat hetgene is waarvoor je geboren bent. Wat de geboortevisie van jouw ziel was/is, is iets waar je voor jezelf achter kan komen als je dat wilt.
ze zeggen wel eens dat iedereen de wereld bekijkt door zijn eigen gekleurde bril, dus waar jij overal ellende en triestigheid ziet gebeuren als je om je heen kijkt, ziet een ander misschien wel net die ene meneer die een ander helpt met overstekenof dat eenzame bloemetje tussen een stel afgebroken schuurtjes. Het is tenslotte maar wat je aandacht trekt. Die verheerlijking van de fase die na ons lichamelijke 3D leven komt is heel begrijpelijk, maar waarom wil je vliegen als je nog niet eens weet hoe je kunt lopen en dus kunt landen en opstijgen
![]()
je suicidale neigingen zijn typisch vluchtgedrag, wat zich in je drugsgebruik ook weer naar buiten bracht eternal paranoid. Nogal logisch dat als je dan een vleugje 'dood' hebt kunnen proeven, dat het dan in vergelijking met je beleving van het nu en het hier nogal wat fijner kan zijn. Majah je bent nu eenmaal met een reden nu en hier, zodat je een volgende keer, deze ellende niet mee hoeft te maken en je verder kunt gaan met wat ervaringen rijker![]()
het lijkt daar allemaal zoveel mooier, maar als je gewoon anders kijkt en denkt in vergelijking met nu, kan het hier een heel stuk in die richting komenAnders blijf je terugkomen met dit gedoe. Deal with it en je komt eroverheen zodat je in dat heerlijke wereldje kunt blijven
![]()
totdat je weer terugwilt en jezelf weer allemaal dingen voor de voeten gaat laten gooien, zoals je al talloze keren eerder hebt gedaanen zoals je nu hebt gedaan. Dat heb je gedaan omdat je vertrouwen in jezelf had. Zoveel vertrouwen zelfs, dat je blijkbaar wat extra 'hordes om te nemen' op je weg hebt gelegd. Toen wist je tenminste nog wat lol maken was, misschien hoopte je zelfs wel dat je uiteindelijk de lol of minimaal de reden van je algehele mentale misere van nu zou achterhalen. Zodat je daarvan verlost, verder kon en nog meer kon gaan genieten van je Leven. Het leven hier en nu en het leven na je fysieke dood.
</zweefteverij>
Een echte vent pleegt trouwens zelfmoord door een kolonie vuurmieren op te kweken en zichzelf dan, ingesmeerd met stroop uiteraard, wentelend in een badkuip vol met mieren en stroop, ten onder Miert.... Dan ben je pas een vent![]()
Needle succes en volhoudze![]()
AkA
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."