tsjah naaldje ... we hebben je nog zo gewaarschuwd toen je het alleen maar even die ene paar gram zou gaan doen
![:sunglasses:]()
... majah, ik denk dat je zelf net zo goed wist als wij, waar het naar toe zou gaan
![:(]()
.. dus als straf moet je deze ellenlange klaagzang lezen :P dat zal je leren
mnah serieus :
ik weet hoe lekker die zooi kan zijn en ik weet ook hoe erg het craven en het ziek zijn kunnen zijn als je eenmaal weer zo ver bent ... van mij zul je geen verwijt horen, ik ben zelf al te vaak teruggevallen om te mogen verwijten ..
teleurstelling en medeleven, dat is er wel .. en een klein beetje boosheid .. mooie drol dat je dr bent
![:smilingimp:]()
het ging zo goed met je
![:(]()
... ik las je al op dit forum toen het 'slecht' met je ging.. toen je nog een echte needlefreak was ... en ik heb zelf zelfs nog kracht geput uit berichten van jou, over toen hoe het zo goed ging toen je nog bij je vriendin was, dat je daar je aandacht op wilde zetten ipv op (een) drugs(forum) .... misschien dat ik het daarom extra jammer vind dat je toch weer hebt toegegeven aan de bruine duivel... al is er daarom ook weer juist zo enorm veel begrip
![:)]()
want het is ook weer niet dat er niets is gebeurd in je leven natuurlijk
ergens belichaam jij 1 van mijn grote angsten naaldje ... namelijk weer terugvallen
![:)]()
mijn terugvallen gebeurden in ongeveer dezelfde omstandigheden als bij jou dus ik herken er zo enorm veel in, daarom kan ik je ook niets verwijten, ik kan absoluut niet zeggen dat ik het beter heb gedaan dan jij in een ongeveer gelijke situatie
![:)]()
..
ik weet hoe moeilijk het is om in zo'n situatie te zitten en ik weet maar al te goed hoe fijn het is om 'er even niet te zijn' zeker als alles kut is, is het zo lekker om gewoon even het niet storen bordje op te kunnen hangen ... dan is die bruine duivel zo'n lieve fijne vriend, dat snappen maar weinig mensen
![:)]()
en zelfs als het na een tijdje je vriend niet meer is, dan opeens istie nodig om niet ziek te zijn ...
achteraf is het makkelijk praten, net zoals dat het vanaf hier, over jou makkelijk praten is ...
ik ben alweer een tijdje clean, met al mn praatjes dat het fijner is 'zonder' ... das makkelijk te zeggen als je zonder kan. Ik hoop echt oprecht dat die tijd voor jou ook weer komt. Dat je kan zeggen dat je zonder kan .. al is het met vervangende middelen als subutex, naltrexon, misschien zelfs methadon of wat dan ook ...het is allemaal troep, maar levenswijs gezien is het toch nog allemaal beter dan heroïne ... maar ja het is ook allemaal zoveel minder lekker dan heroïne en dus zal het moeite kosten om het ene te laten staan en het andere te nemen, ook al voel je niets van dat andere ....
dus alweer bloed zweet en tranen man .. maar pas als je eraan toe bent.... ook al gaat het nu even niet en ben je als het ware voor je gevoel gedwongen om die zooi te nemen, gewoon omdat je nu de kracht niet op kan brengen om het niet te nemen .. ik weet maar al te goed hoe moeilijk het is om niet toe te geven aan die drang als het eenmaal in je hoofd zit, misschien is dat wel onmogelijk., maar net zoals de vorige keer zal er ook nu weer een moment komen dat je wel die eerste dagen door kan komen. Ik hoop dat je dat moment weer zal kunnen herkennen en dat je dus weer je kans zal pakken
![:)]()
..... stoppen met bruin doe je nu eenmaal niet zo maar .. dat is echt afhankelijk van dat ene moment van geestelijke kracht. Maar als je dat moment te pakken kan krijgen, zal het je wel de eerste ( en ergste ) dagen door kunnen trekken
kort gezegd .. w8 gwoon je moment af ....
tot dat moment hoef je alleen maar te zorgen dat je nog een beetje respect hebt voor jezelf
en zo rot ben je ook weer niet toch ?
