Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk sta op het punt om het op te geven

Ik sta op het punt om het op te geven

154 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Koop al. naar alle tevredenheid, zo'n kleine 25 jaar bij één en dezelfde dealer.
En buiten de Randstad......

Gelukkig de laatste jaren nog maar sporadisch, overigens.

Grr.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eén ieder laat zich net zoveel manipuleren als deze toelaat :wink: Hier kan iemand met een paranoïde kijk op het leven evetueel anders over denken :wink:

We bedoelen enkel het goede te bereiken met onze posts, tenminste, zo spreek ik voor mezelf en hoe de meeste anderen op mij overkomen.

Groet,

Eend

p.s. nog nieuws uit naaldenland?
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#3
ArieKanariE zei:
EternalParanoid zei:
ArieKanariE zei:
@zelfmoordverheerlijker :wink:

<mensen die niet tegen zweefteverij kunnen, zouden dit stukje even over moeten slaan :rockband: >

De dood is ook een schitterend iets. Bij onze dood gooien we ons vaste lichaam af en gaan we verder in de vorm die we eigenlijk zijn. Dat zouden we nu al kunnen doen, zonder dood te gaan, alleen weten we blijkbaar niet meer hoe :wink: En als je eenmaal dood bent en dus in die andere dimensie komt, weet je weer wat zich daar afspeelde en wat je eigenlijk van plan was.
Het grappige is dus, dat je hier op aarde wel iets komt doen. Voor je geboren werd, wilde jij iets bereiken met je leven op aarde. En aangezien je toen allang wist hoe het was om 'dood' te zijn, lijkt het mij niet dat dat hetgene is waarvoor je geboren bent. Wat de geboortevisie van jouw ziel was/is, is iets waar je voor jezelf achter kan komen als je dat wilt.

ze zeggen wel eens dat iedereen de wereld bekijkt door zijn eigen gekleurde bril, dus waar jij overal ellende en triestigheid ziet gebeuren als je om je heen kijkt, ziet een ander misschien wel net die ene meneer die een ander helpt met oversteken :wink: of dat eenzame bloemetje tussen een stel afgebroken schuurtjes. Het is tenslotte maar wat je aandacht trekt. Die verheerlijking van de fase die na ons lichamelijke 3D leven komt is heel begrijpelijk, maar waarom wil je vliegen als je nog niet eens weet hoe je kunt lopen en dus kunt landen en opstijgen :wink:

je suicidale neigingen zijn typisch vluchtgedrag, wat zich in je drugsgebruik ook weer naar buiten bracht eternal paranoid. Nogal logisch dat als je dan een vleugje 'dood' hebt kunnen proeven, dat het dan in vergelijking met je beleving van het nu en het hier nogal wat fijner kan zijn. Majah je bent nu eenmaal met een reden nu en hier, zodat je een volgende keer, deze ellende niet mee hoeft te maken en je verder kunt gaan met wat ervaringen rijker :sunglasses:

het lijkt daar allemaal zoveel mooier, maar als je gewoon anders kijkt en denkt in vergelijking met nu, kan het hier een heel stuk in die richting komen :) Anders blijf je terugkomen met dit gedoe. Deal with it en je komt eroverheen zodat je in dat heerlijke wereldje kunt blijven :wink:
totdat je weer terugwilt en jezelf weer allemaal dingen voor de voeten gaat laten gooien, zoals je al talloze keren eerder hebt gedaan :wink: en zoals je nu hebt gedaan. Dat heb je gedaan omdat je vertrouwen in jezelf had. Zoveel vertrouwen zelfs, dat je blijkbaar wat extra 'hordes om te nemen' op je weg hebt gelegd. Toen wist je tenminste nog wat lol maken was, misschien hoopte je zelfs wel dat je uiteindelijk de lol of minimaal de reden van je algehele mentale misere van nu zou achterhalen. Zodat je daarvan verlost, verder kon en nog meer kon gaan genieten van je Leven. Het leven hier en nu en het leven na je fysieke dood.
</zweefteverij :rockband: >


Een echte vent pleegt trouwens zelfmoord door een kolonie vuurmieren op te kweken en zichzelf dan, ingesmeerd met stroop uiteraard, wentelend in een badkuip vol met mieren en stroop, ten onder Miert.... Dan ben je pas een vent :rock:

Needle succes en volhoudze :grin:

:)
AkA
Klik om te vergroten...

Je mening vol van waanideeen/diepe zinnen en dit "see through" gedrag dienen je voor niets anders dan een indirecte manipulatie van de mensen die geen uitweg kunnen vinden. Je brein is je grootste vijand.

Nice try om iemand onder de knie te krijgen.
Ik vraag me nieuwsgierig af hoe vast zit needlefreak in je netten.

Dood ben je niet voor lang, geniet er zo veel je kan. Veel plezier :hearteyes:
Klik om te vergroten...


ik vraag me eigenlijk af waarom oprecht medeleven in de ogen van een ander kan verworden tot manipulatie .. ik ken heel needlefreak niet, maar ik herken heel veel in zijn situatie .. logisch toch dat je dan hetgeen dat voor jezelf jou heeft geholpen, aan zo iemand vertelt .. wat hij of zij ermee doet moeten ze zelf weten, daar ga ik niet over ... ieder zijn weg :) ...

ik vind het heel frappant om te zien dat zoiets in jouw ogen een poging tot manipulatie en overheersing is...waarom zit dat zo in je hoofd .. een ieder ziet de wereld door zijn eigen bril, die gekleurd is door je eigen ervaringen .. dan zegt het toch heel veel dat je een poging tot manipulatie ziet, waar een ander medeleven toont ...
jij ziet iemand zonder uitwegen dit topic beginnen EP .. ik zie iemand met uitwegen zat, maar die het overzicht even verloren is ... dat mogen dan in jouw ogen waanideeen zijn EP, de waan om altijd maar gemanipuleerd te worden lijkt me helemaal niets .. je brein is je brein ... vijanden bestaan alleen als jij ze toelaat :tongueout:

ieder zijn levensvisie blijkbaar :openmouth:
:wave:
Klik om te vergroten...

...ieder zijn weg? hahaha maak me niet aan het lachen! Je bent al verbonden en onvrij vanaf je geboorte...samenleving.
En de taal dient om je zowel direct als indirect te manipuleren in de eerste instantie.
Je realiseert je het (nog) niet. Ik vind het lichtzinning en oppervlakkig dat men het zo niet ziet, anders zouden jullie in andere en veel betere wereld leven.
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#4
speeseend zei:
Eén ieder laat zich net zoveel manipuleren als deze toelaat :wink: Hier kan iemand met een paranoïde kijk op het leven evetueel anders over denken :wink:

We bedoelen enkel het goede te bereiken met onze posts, tenminste, zo spreek ik voor mezelf en hoe de meeste anderen op mij overkomen.

Groet,

Eend

p.s. nog nieuws uit naaldenland?
Klik om te vergroten...

Volledig vrij van manipulatie kan alleen maar als men dood is. Dood is een geschenk. :hearteyes:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey,

Ik ken je totaal niet, maar probeer je leven is voor te stellen hoe je leven was toen je nog niet verslaafd was en hoe je je leven voor je zag, en hoe je er nu over denkt. probeer positieve gedachtes vast te houden. Om aan sociale contacten te komen kun je gaan sporten of zoiets. Ik snap best dat de drang groot is maar je zegt het zelf al, je wilt dat leven van vroeger niet meer...

Ik hoop dat je weer werk vind en je leven weer op kunt pikken... hier nog een filmpje wat je misschien nog kan helpen om je gevoelens de baas te worden...

http://www.youtube.com/watch?v=zmmBwUUP ... re=related

sterkte ermee.....
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je bent er nog niet, maar wel goed op weg, mijn complimenten!

Ik heb geen flauw idee hoe moeilijk een heroineverslaving is, ikzelf heb alleen een nicotineverslaving gekent, wat ook al moeilijk was om mee te stoppen, maar toch gelukt. Ik had een beetje hetzelfde als jij, na een tijd dacht ik: ik hoef dit niet meer. Ik heb die nicotine niet nodig om me goed te voelen, ik wil deze afhankelijkheid niet meer. Net zoals jij die heroine niet meer wilt, en gewoon een clean normaal leven wilt. Je hebt er recht op en het zal je lukken ook! Het is echt een opluchting en je zal je echt goed voelen zodra je er helemaal vanaf bent en je lichaam een beetje de oude begint te worden. Je bent erg goed op weg en je instelling is erg goed, hou dit vol! Veel sterkte nog :wave:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je bent er nog niet, maar wel goed op weg, mijn complimenten!

Ik heb geen flauw idee hoe moeilijk een heroineverslaving is, ikzelf heb alleen een nicotineverslaving gekent, wat ook al moeilijk was om mee te stoppen, maar toch gelukt. Ik had een beetje hetzelfde als jij, na een tijd dacht ik: ik hoef dit niet meer. Ik heb die nicotine niet nodig om me goed te voelen, ik wil deze afhankelijkheid niet meer. Net zoals jij die heroine niet meer wilt, en gewoon een clean normaal leven wilt. Je hebt er recht op en het zal je lukken ook! Het is echt een opluchting en je zal je echt goed voelen zodra je er helemaal vanaf bent en je lichaam een beetje de oude begint te worden. Je bent erg goed op weg en je instelling is erg goed, hou dit vol! Veel sterkte nog :wave:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Okay, dat is wel klote, om die pillen gedeeltelijk zelf te moeten lappen. Zit je in Belgie? Waarom krijg je geen Benzo\\s voorgeschreven? Wil je dit zelf niet of mag je dit niet van je arts?

Alcohol en Buprenorfine gaan niet zo lekker samen. Benzo's werken veel beter met Subutex, naar mijn beleving.

Zelf had ik nog 't meeste last van die emotionele / psychische shit die op dat moment loskwam. Dat gebeurde allemaal binnen twee dagen. Het duurde wel een flinke tijd eer ik mij weer okay voelde.

Vier mg. is overigens niet zo heel erg veel. Zeker, lijkt mij, omdat jij de naald hebt gezet. Ik ben zelf begonnen met vier mg., tweede week acht mg. week drie zat ik op twaalf als ik het me goed herinnner. Ik voelde me ook klote en zei dan tegen mijn arts, wanneer hij vroeg of ik nog last van trek had, jaaa, verschrikkelijk. En zo ben ik dus vrij eenvoudig omhoog gegaan. Dit heb ik ook zelf weer afgebouwd en gezorgd dat ik altijd wat speling heb tussen hetgeen ik voorgeschreven krijg en die dag / week gebruik

Je bent inderdaad al bijzonder goed bezig, helaas was jouw verwachting niet haalbaar, op dit moment. Geef het de tijd. Je bent niet ziek, gebruikt nog steeds geen Benzo's... Uiteindelijk zal je wél lekker in je vel zitten, daar ben ik van overtuigd.

Gr.,

Eend
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik woon idd in België. Zoals ik al zei ga ik na het weekend naar m'n huisdokter om een voorschrift diazepams. De benzo's en de subutex haal ik elk bij een andere dokter.

Van die emotionele / psychische shit heb ik enorm veel last de laatste dagen. Ik voel me ook nerveus en ik merk dat ik af en toe toch nog die vervelende koude rillingen heb. Ik denk ook dat 4mg te weinig is. Maar ik zit er zo erg mee in om veel omhoog te gaan omdat ik snel wil afbouwen.

Het moet snel gaan en dat maakt het allemaal nog moeilijker op dit moment. Ik hoopte in een paar weken van de subutex af te zijn maar het zal blijkbaar al zolang duren voor ik me terug goed voel. :( Damn, ik moet binnenkort kunnen aantonen dat ik helemaal clean ben en dat betekend ook geen methadon of subutex. De echte reden waarom ik zo snel van de opiaten af moet kan ik hier niet zeggen, is te persoonlijk.

Hoelang heb jij erover gedaan om van die subutex af te bouwen speeseend?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
speeseend zei:

Je bent inderdaad al bijzonder goed bezig, helaas was jouw verwachting niet haalbaar, op dit moment. Geef het de tijd. Je bent niet ziek, gebruikt nog steeds geen Benzo's... Uiteindelijk zal je wél lekker in je vel zitten, daar ben ik van overtuigd.
Klik om te vergroten...

Dat is juist het probleem, dat ik met een soort deadline zit. Ik moet zo snel mogelijk van die klote opiatenverslaving af zijn! Dit is echt heel belangrijk voor me.
Ik ben heel open op dit forum als het over mijn eigen druggebruik gaat maar als er andere personen bij betrokken zijn dan ga ik dat hier niet posten, snap je.

Btw: die subutex pillen breken ze in de methadonpost met een speciaal machientje mooi in 2. :wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey Needle,

Het afbouwen kan op zich bloedsnel gaan. Alleen die laatste paar 0.2... dat is het moeilijkste.

In het begin dacht ik ook:"hier moet ik toch wel met een paar weken vanaf zijn". Anders vervang ik het één voor het ander. Nou ben ik na dagen, weken, maanden er achter gekomen dat die jarenlange verslaving niet in een paar maanden weg gaat. Dus heb ik er vrede mee om nu met medicatie een stabiel leven op te bouwen. Nu werk ik weer dik twee jaren full-time, heb een eigen huisje... Dus uiteindelijk gaat het steeds beter, alleen niet zo snel als ik had gewild.

Terugvallen lijkt mij een veel groter probleem dan doorgaan met mijn medicatie voor misschien nog één jaar.

Nogmaals, verhogen was voor mij totaal geen probleem. het afbouwen gaat super-eenvoudig, wanneer de tijd daar is. Ook met de Benzo's. Op een gegeven moment gaf mijn lichaam en geest aan dat het minder kan. En dar voelde ik mij keer op keer beter bij.

Sporten is iets wat mij een heel goed gevoel kan geven. Wanneer ik heb gesport heb ik amper mijn medicatie nodig.

Ik weet niet of jij een test moet uitvoeren, straks. Maar Buprenorfine komt, als ik het goed zeg, niet bijzonder hoog uit in een opiaten-test (is na een x-aantal uren uit je urine, bij een bepaalde dosering). Ik zou het anders even informeren bij je verstrekkende arts. Die moet jou wel kunnen voorlichten in deze zaak.

Ik hoop dat je de trek kan kicken, zodra je werkelijk clean bent. Dit is mijn grootste angst. Die onstilbare honger naar Opiaten...

Gr.,

Eend

EDIT:

Koude rillingen, nerveus, (faal)angsten. Allemaal bijwerkingen waarvoor ik uiteindelijk Oxzapam heb gekregen. Heel bekend allemaal
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Besef gewoon, als ge terug begint, al uw werk voor niets was.
Je staat nu zo ver, houden zo!
Veel sterkte en moed man! Werk is vervangbaar, een mensenleven niet!
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toen ik deze week op vakantie was dacht ik nog aan je. Ik vroeg me af hoe het met je zou zijn en hier word ik echt blij van! Goed dat je de draad weer hebt opgepakt en je leven weer wilt herpakken. Ik hoop voor je dat je dit keer de kracht hebt om niet te hervallen. Afkicken is immers met vallen en opstaan, maar je moet nooit opgeven! Je gaat er komen, dat weet ik zeker!

Ik wens je alle succes en sterkte van de wereld!
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bedankt Vanadesse en al de rest ook :wink:

ik heb vannacht toch bijna 4 uur aan een stuk kunnen doorslapen. Eindelijk! Ik heb al 2 dagen barstende koppijn en toch nog niet kunnen slapen...

Het gaat de goeie richting uit. :)
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is mooi om te horen!

Ik heb er natuurlijk niet zoveel verstand van hoe het zit met natuurlijke slaapmiddelen en deze situatie, maar zelf gebruik ik valeriaan pillen om in slaap te kunnen vallen. Je hebt wel meer van die natuurlijke producten die helpen om te slapen. Verder helpen ademhalingsoefeningen ook nog wel eens. Ik denk niet dat het heel veel zin heeft, maar je zou er is wat van kunnen proberen misschien! +'
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#16
misschien zou melatonine iets aan het slaapprobleem kunnen doen :)

keep strong needle :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die koppijn was / is bij mij alcohol-gerelateerd. Wanneer ik een week geen druppel alcohol meer heb gedronken, hoef ik geen paracetamol meer te slikken tegen de koppijn. Zodra ik weer in een dagelijks ritme van drinken zit, gebruik ik wel zes paracetamolletjes per dag en soms gecombineerd met 400 mg. ibuprufen.

Alcohol en Buprenorfine gaan helaas niet goed samen bij mij. Vandaar dat ik het alcoholgebruik 't laatste jaar van twee tot drie halve liters der dag, heb teruggebracht tot twee tot drie biertjes per twee weken.

Ik vind dat je het tot nu toe heel goed doet hoor. Je houdt het nog steeds vol, hebt geen trek meer en inmiddels al een beetje rust kunnen vinden. Hou vol, dat is de enige manier om je doel te bereiken.

Groeten,

Eend
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt voor de tips ivm m'n slaapprobleem. Die melatonine lijkt me wel efficiënt.

Vreemd eend, ik drink juist alcohol om m'n hoofdpijn te verminderen. Als het zo erg 'bonst' in m'n voorhoofd, dan maak ik me nerveus en word het nog erger. Omdat alcohol verdoofd helpt het mij om te ontspannen. Of het echt helpt weet ik niet maar alcohol is wel m'n beste maatje de laatste dagen. :beer: Al kijk ik wel uit naar de benzo's, die heb ik nog liever. :grin:

Zo zieje maar dat elk mens verschillend kan reageren.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#19
bij mij werkte bij koppijn vaak juist weer een joint, maar ik moest dan zeker niet gaan drinken :) tegenwoordig hou ik gewoon mn handen op mn hoofd en zeg ik tegen die koppijn dattie weg moet gaan en dan gaat de koppijn ook vanzelf weg :stoned:

al heb ik gelukkig zelden koppijn. Ik ken mensen die bijna dagelijks migraineaanvallen krijgen, moet er niet aan denken zeg pfffff

:wave:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je hebt een hemelse massage nodig ! :grin: Massages werken tegen alles! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."