Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee, Probeer gewoon is voor jezelf te denken van: "Wat wil ik nu precies in mijn leven en waarvoor wil ik leven?" Het is niet altijd gemakkelijk om daar echt een antwoord op te vinden. Je hebt alleszins heel wat meegemaakt en aan jouw tekst lees ik dat het tijd is om verder te gaan met het leven en je verleden achter je te laten. En ja.. een leven zonder drugs zal waarschijnlijk een pakje grijzer worden en ergens ook niet. Want je haat het dat je het gebruikt. Zelfhaat is erg ongezond (kan ervan meespreken). Maar probeer nu eens met een nuchter hoofd te denken aan: Wat wil ik? Meer raad kan ik je helaas niet geven. Maar vind hetgeen dat het waard maakt om voor te leven. Voor iedere mens is dat verschillend. Ik zeg altijd: "Het is het waard om te leven, niet om te sterven, zolang je iets hebt om in te geloven" Nu is de vraag: Waar geloof jij in? xxx"
"dislexsik zei: Cheeta X zei: toraq zei: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=34495 Klik om te vergroten... Héél subtiel Ondank mijn hautaine houding heb ik toch de moeite gedaan om het te lezen. Eerlijk: moest ik verslaafd geraken is dat mijn probleem. En ik denk niet dat een verslavend middel voor iedereen verslavend hoeft te zijn. Waarom geraakt de een verslaafd aan cocaïne en de andere gebruiker (die al lang en regelmatig gebruikt) niet? Of waarom raakt iemand verslaafd aan alcohol en een ander niet? Verslaving ligt in je hoofd. Het is iets supervreemds... XX Nu ja, you only live once Klik om te vergroten... Ik snap wat je wilt zeggen maar trust me, met heroine wil je echt ni beginne experimenteren. Het klinkt alsof je ni echt beseft waaraan je begint. Klik om te vergroten... Ach...ik weet het goed genoeg en ook niet. Ik weet enkel de dingen die ik lees. Maar het is zeker niet de bedoeling om mijn geld eraan te gaan verkwisten. Zo voor een keertje. Het is ook niet de bedoeling dat mijn ouders erachter komen, heb geen zin om tikken tegen men hoofd te krijgen en wat geschreeuw,.. Ik heb me in ieder geval voorgehouden om, moest "het ooit zijn" dat mijn lichaam er tolerant begint voor te worden en een hogere dosis wil, ik gewoon een tijd zal stoppen. Zodat ik mijn lichaam er terug aan kan ontwennen en ik kan blijven "genieten" van 1 gram en niet meer."
"mandragora zei: Heb ook vernomen dat je van de eerste keren heroïne niet echt kan genieten, dat je'r misselijk van word,kotst,... Klik om te vergroten... Klopt inderdaad :P Ma dat valt goed mee Kliep net naar de badkamer maar twas al te laat. Beurk! Haha, eigenlijk wel funny. Ge weet dat het erbij hoort dus je neemt het erbij. Het is en blijft vergif."
"Had nog een vraag: Klopt het dat je heroine (wanneer het vloeibaar geworden is) gewoon in druppelvorm op dezelfde plek kunt houden? Sommige beweren dat je een gleufje in je zilverpapier moet maken en het moet laten bewegen (= hetgeen waarmee ik de laatste keer mee zat te kloten) en anderen zeggen dan dat je het op één en dezelfde plek moogt laten verdampen. Nu vraag ik mij af, wanneer je het laatste doet en je stopt met verhitten, kun je het dan HER-verhitten of ist dan al naar de kl*ten? Voor ik het nog eens probeer dachtk eens jullie mening te horen... Volgende keer samen met een vriendin van me Kdacht echt dat ze me een uitbrander ging geven. Maar voor haar is alles oke zolang je er niet als een zombie bijloopt. xxx"
"Beste mensen, Ik wilde jullie vertellen dat ik zelden heroine gebruik. Maar wanneer ik wèl gebruik, verloopt dit echter stroef omdat ik helaas niemand ken die het samen met mij wil gebruiken. Drugs op je eentje gebruiken als beginner is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Ik kan wel dingen opzoeken op het net, dingen lezen... Maar toch.. Ik voel me vreselijk omdat ik alléén heroine gebruik. Chinezen is niet simpel en spuiten zou ik graag eens doen maar helaas is dat niet iets dat je alleen moet doen. Ook daarmee zat ik te sukkelen en heb ik het uiteindelijk niet gedaan. Hierdoor word ik echter droevig en ambetant want het enige wat ik wil voelen is wat 'geluk'. En zelfs dat lukt me niet door mijn eigen onkunde. Ook verspil ik daardoor onnodig drugs. Eigenlijk heb ik iemand nodig die me zou kunnen leren (een leermeester) hoe je heroine gebruikt. Want de meeste gebruikers (beginnende dan toch) gebruiken immers nooit alleen. Dus: woon je in België? Dan mag je altijd afkomen. Ik weet dat mijn verhaal nu wat onnozel en naïef klinkt, maar het is wel degelijk erg complex. Het een keer deftig gebruiken betekent erg veel voor mij. Maar alleen gebruik is écht niet simpel. Daarom snuif ik mijn heroine op zoals poeder. xx van een ambetant triest nerveus meisje dat een plaats zoekt om zich goed (thuis) te voelen en dat graag zou willen delen met een ander gebruiker. Laat me iets weten. Stuur me een pb ofzo... Toch alvast bedankt voor het begrip"
"mandragora zei: Ben je er verslaafd aan Cheeta X? Als dit niet zo is zou ik in jou plaats ONMIDDELIJK kappen met dat spul! Geluk moet je niet zoeken in heroïne. Er zijn genoeg dingen die je 'geluk' geven buiten heroïne. grts Klik om te vergroten... Neen, ik ben er niet verslaafd aan, ik wil gewoon een keer gelukkig zijn en iets goed voelen op een déftige manier. Maar nog is, alleen drug gebruiken is niet simpel en ook niet slim. Had ik geweten dat het zo onsimpel was... Weet je? Je ziet die dingen wel op tv, maar realiteit is toch iets anders. En momenteel zit ik hier eenzaam te snikken en te denken hoe ik iemand kan vinden die me kan helpen om op een verantwoorde juiste manier te gebruiken. Ik draai zot jong, in men hoofd, nu op dit moment. 't enige wak wil is rust en volgens mij ligt mijn rust dáárin. En momenteel voel ik mij ne kleuter da niks deftig kan en hulp nodig heeft"
"Hey, Jammer genoeg vind je bijna geen goede coke meer. Het meeste wat je kunt kopen is brol gemixt met speed of andere rommel. Allemaal oplichterij. Het is zijn geld niet waard en ik koop het zeker niet zolang de kwaliteit zo blijft en ik geen deftige dealer vind/weet."
"hej Needlefreak. Ik wens je veel succes met het clean blijven. Heb vroeger op forums al berichten van je gelezen (maar das al lang geleden) De naam 'needlefreak' is er eentje dat je niet snel vergeet. Beste mensen, Ik ga eerlijk zijn: het is de eerste keer dat ik gebruik maak van een forum Dus ik ben nog wat een "groentje" wat dat betreft en weet dus niet zo goed hoe hier alles precies marcheert... Om eerlijk te zijn vroeg ik me af hoe ik Needlefreak zou kunnen contacteren. Ik wil dit uiteraard niet uitgebreid op dit forum doen, want het is nogal privé Maar ik hoop dat dit de eerste weg naar contact is. Dus manne, as ge mij dermee kunt helpe doen! xxx"
"Na een decennium lang geïnteresseerd te zijn in heroïne ben ik het eindelijk eens (voor de eerste keer) gaan proberen. Ik heb twee bolletjes gekregen voor 40 euro. Al denk ik dat het per halve gram verkocht werd. Dat weet ik niet zeker. Nu wou ik gaan chinezen omdat mij dat de veiligste manier lijkt van heroine gebruiken. Het probleem is dat het niet zo gemakkelijk is dan het lijkt. Je moet de drugs die vloeibaar wordt laten bewegen terwijl je het blijft verhitten. Slecht één seconde is het gelukt het te inhaleren met een rietje en er iets van te voelen. Maar voor de rest was het toch sukkelen... Mag je heroine ook gewoon op één en dezelfde plaats blijven verhitten? Ik heb het nog niet zo geprobeerd omdat ik geen zin heb om al mijn drugs te blijven verspillen zonder het "gewenste" effect te verkrijgen. Omdat chinezen mij niet zo goed lukt ben ik beginnen te snuiven. Daarbij voel ik wel direct effect (tegenover cocaïne..das brol, eer je daar iets van voelt). Ik voel mij iets tussen dronken en moe zijn, om het zo te zeggen. Is dit normaal? En hoeveel heroine mag een beginner eigenlijk opsnuiven? Het geeft alleszins een erg onaangenaam gevoel in de keel, want de dag erna heb ik keelpijn. Bij de eerste keer snuiven heb ik achteraf moeten kotsen, bij de tweede keer niet. Vriendelijke groeten van een groentje"
"musty1991 zei: Astublieft, gebruik je verstand en ik spreek zelf uit ervaring. Met heroine moet je echt niet experimenteren, de smaak van heroine blijft bijna voor altijd in je hoofd rondhangen en je krijgt het er nooit uit. Die smaak ga je na enkele keren gebruikt te hebben beginnen lekker te vinden, en ga je voor de rest van u leven met een heroine verslaving sukkelen. Het is geen drugs om mee te experimenteren. Als je het toch wilt doen raad ik je aan om alles weg te gooien na 1 keer het effect gehad te hebben en nooit meer erachter te zoeken. ! Klik om te vergroten... Merciekes, voor je bezorgde reactie. Dat waardeer ik ten zeerste. Maar ik weet (in een zekere zin) wel wat ik doe, al kun je dat als mens nooit volledig weten natuurlijk. Die heroïne ben ik gewoon op straat gaan vragen. (In België, woon daar). Uiteraard gevaarlijk omdat ik de sterkte van het spul niet ken en omdat ik een beginner ben en het ALLEEN doe. Dat zijn drie factoren van "hoe het niet moet". Maar het was mijn keuze. Na 10 jaar ben ik eindelijk een drempel overgestapt en ben ik er (spijtig genoeg) alleen naar gaan zoeken. Vo de rest ben ik inderdaad wel op zoek naar een "wow"-effect. Maar of ik het daar in ga vinden weet ik nog niet. (Alles hangt af van kwaliteit, tolerantie, etc.) Uiteraard hoop ik het ooit nog is te kopen. De plek vanwaar ik het vandaan heb gehaald is absoluut niet vlakbij, dus "rap" verslaafd zal ik niet worden en dat is uiteraard niet mijn bedoeling. Ik zal wel opletten"