#1
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.Angramar Temenos zei:Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.

Angramar Temenos zei:Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Kigh zei:Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.Angramar Temenos zei:Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen.![]()
Angramar Temenos zei:Kigh zei:Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.Angramar Temenos zei:Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen.![]()
Nu ga je weer sociale groepjes maken, en het mooie van zulke events is dat die er niet bestaan. "Horen" of niet "Horen". Dat heb je in het normale leven, daar niet.
Angramar Temenos zei:Gabbers die ze verpesten niet nee. Je hebt ook zat gabbers met een goede instelling, heb ik ook in dat topic gezegd. Met oud en nieuw toen ik rond de 250 ug zat en in de danszaal was zat ik te lullen met een gabber-type chick, ze was benieuwd naar trippen en had het nog nooit gedaan. Een of andere kerel die haar wou versieren blijkbaar (heb ik van haar) ging met mij ruzie zoeken omdat die dacht dat ik dat ook wou (wat niet zo was, had meer belangstelling voor de prachtige wervelpatronen in het plafond dan meiden versieren), dat kon ik in m'n trip slecht hebben en toen ging ik even weg. Ze ging achter me aan om te checken of het goed met me ging en dat ik niet bad ging. Dus ja, je hebt prima gabbers die het heel leuk kunnen hebben daar, alleen sommige verpesten de sfeer, het hadden net zo goed "hippies" kunnen zijn die teveel hadden gedronken en gesnoven en aggressief gingen doen.
Maar even iets anders, waarom vind je het "nep"? Ik bedoel, niemand doet schijnheilig of zo, en dat het nou door drugs komt, waarom zijn drugs nep? De drugs zijn echt, wat je voelt met drugs is toch ook een echt gevoel, je beeldt het jezelf niet in, het komt wel door een chemisch stofje maar het gevoel heb je wel. Waarom moet iets natuurlijk zijn om echt te zijn? Volgens die logica is 90 jaar leven door middel van geavanceerde medicijnen ook niet echt, maar ben je al 30 jaar dood, maar leef je "nep" door de medicijnen. En misschien is hoe jij het noemt "Nep" dat soort dingen ervaren een goede training om het later ook "echt" te kunnen.

Immo zei:Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.
Kurwa zei:XTC neemgt ge op fuif/discotheek...
Zou da nooit ergens anders nemen
XTC = Dancing drug
XTC is ook een HUG-drug...Kurwa zei:XTC = Dancing drug
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."