Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste plek

Beste plek

83 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...

Ik vind het allemaal maar nep.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kigh zei:
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Nu ga je weer sociale groepjes maken, en het mooie van zulke events is dat die er niet bestaan. "Horen" of niet "Horen". Dat heb je in het normale leven, daar niet.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
Kigh zei:
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Nu ga je weer sociale groepjes maken, en het mooie van zulke events is dat die er niet bestaan. "Horen" of niet "Horen". Dat heb je in het normale leven, daar niet.
Klik om te vergroten...

Op goa feesten heb je ook maar één type mens. Ik herinner me dat jij een topic maakte dat gabbers niet thuishoren op goa's. Het is net als die andere feesten, alleen dan met zogenaamde hippies. Teminste, niet iedereen. Je hebt ook mensen die echt zo zijn.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gabbers die ze verpesten niet nee. Je hebt ook zat gabbers met een goede instelling, heb ik ook in dat topic gezegd. Met oud en nieuw toen ik rond de 250 ug zat en in de danszaal was zat ik te lullen met een gabber-type chick, ze was benieuwd naar trippen en had het nog nooit gedaan. Een of andere kerel die haar wou versieren blijkbaar (heb ik van haar) ging met mij ruzie zoeken omdat die dacht dat ik dat ook wou (wat niet zo was, had meer belangstelling voor de prachtige wervelpatronen in het plafond dan meiden versieren), dat kon ik in m'n trip slecht hebben en toen ging ik even weg. Ze ging achter me aan om te checken of het goed met me ging en dat ik niet bad ging. Dus ja, je hebt prima gabbers die het heel leuk kunnen hebben daar, alleen sommige verpesten de sfeer, het hadden net zo goed "hippies" kunnen zijn die teveel hadden gedronken en gesnoven en aggressief gingen doen.

Maar even iets anders, waarom vind je het "nep"? Ik bedoel, niemand doet schijnheilig of zo, en dat het nou door drugs komt, waarom zijn drugs nep? De drugs zijn echt, wat je voelt met drugs is toch ook een echt gevoel, je beeldt het jezelf niet in, het komt wel door een chemisch stofje maar het gevoel heb je wel. Waarom moet iets natuurlijk zijn om echt te zijn? Volgens die logica is 90 jaar leven door middel van geavanceerde medicijnen ook niet echt, maar ben je al 30 jaar dood, maar leef je "nep" door de medicijnen. En misschien is hoe jij het noemt "Nep" dat soort dingen ervaren een goede training om het later ook "echt" te kunnen.
C
ContinentalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het thuis met vrienden altijd erg leuk. Paar jaar geleden deed ik het bijna op elk feest wel waar ik heen ging, maar nu pak ik dan liever wat anders. Buiten is ook wel lache..
Moeilijk kiezen.. :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Gabbers die ze verpesten niet nee. Je hebt ook zat gabbers met een goede instelling, heb ik ook in dat topic gezegd. Met oud en nieuw toen ik rond de 250 ug zat en in de danszaal was zat ik te lullen met een gabber-type chick, ze was benieuwd naar trippen en had het nog nooit gedaan. Een of andere kerel die haar wou versieren blijkbaar (heb ik van haar) ging met mij ruzie zoeken omdat die dacht dat ik dat ook wou (wat niet zo was, had meer belangstelling voor de prachtige wervelpatronen in het plafond dan meiden versieren), dat kon ik in m'n trip slecht hebben en toen ging ik even weg. Ze ging achter me aan om te checken of het goed met me ging en dat ik niet bad ging. Dus ja, je hebt prima gabbers die het heel leuk kunnen hebben daar, alleen sommige verpesten de sfeer, het hadden net zo goed "hippies" kunnen zijn die teveel hadden gedronken en gesnoven en aggressief gingen doen.

Maar even iets anders, waarom vind je het "nep"? Ik bedoel, niemand doet schijnheilig of zo, en dat het nou door drugs komt, waarom zijn drugs nep? De drugs zijn echt, wat je voelt met drugs is toch ook een echt gevoel, je beeldt het jezelf niet in, het komt wel door een chemisch stofje maar het gevoel heb je wel. Waarom moet iets natuurlijk zijn om echt te zijn? Volgens die logica is 90 jaar leven door middel van geavanceerde medicijnen ook niet echt, maar ben je al 30 jaar dood, maar leef je "nep" door de medicijnen. En misschien is hoe jij het noemt "Nep" dat soort dingen ervaren een goede training om het later ook "echt" te kunnen.
Klik om te vergroten...
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die lasers zijn inderdaad geweldig aan de pillen :grin:
[youtube]asHCo-A0jj4&feature=related[/youtube]
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, wat vinden jullie de beste plek voor gebruik?
Ik zelf ben er nog nooit op uitgegaan (komt binnenkort verandering in).
maar vind tot nu toe binnen, als het lekker warm is, het fijnst.
zet er eventueel ook bij waarom.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#11
In een huis met wat vrienden tv kijken bijvoorbeeld en dan een wandelingetje gaan maken bvb.
In een huis en buiten dus...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het geeft allebei een totaal ander effect.
Ik heb het vrijdag voor het eerst thuis gedaan, en dan heb je uit jezelf veel minder euforie dan op een feest, maar je maakt het met de personen met wie je bent echt fantastisch. Je voelt je ook nog meer op je gemak en als je het met de juiste mensen doet versterkt je relatie met die personen echt ENORM! De liefde die je dan voor personen van wie je normaal al superveel houdt hebt is echt niet te beschrijven.

Wel zorgen dat je je niet hoeft te schamen voor die personen. Je wordt echt jezelf en je leert anderen heel goed kennen. Misschien zelfs een beetje te goed. Heb nu wel wat geheimpjes te bewaren. :P

Op een feest is het veel meer kicken en genieten van de muziek. Maar thuis is het wat subtieler, je merkt niet eens echt dat het werkt. Je voelt je alleen echt super vertrouwd en fijn bij bepaalde mensen. En je houdt enorm van ze. Of tenminste, je beseft hoe veel je van ze houdt, terwijl als je nuchter bent dat vanzelfsprekend voor je is.

Zeker voor herhaling vatbaar. Ik besef nu echt hoe blij ik mag zijn met mijn vrienden. Nu ik dit schrijf krijg ik weer helemaal dat warme kippenvel gevoel.
K
KurwaLid
01-01-2024, 00:00
#13
XTC neemgt ge op fuif/discotheek...

Zou da nooit ergens anders nemen

XTC = Dancing drug
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#14
in het uitgaansleven :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kurwa zei:
XTC neemgt ge op fuif/discotheek...

Zou da nooit ergens anders nemen

XTC = Dancing drug
Klik om te vergroten...

Ik zou zeggen, test het eerst.
maar als jij er zo tegenaan kijkt zal het voor jou ook wel zo blijven denk ik :)
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kurwa zei:
XTC = Dancing drug
Klik om te vergroten...
XTC is ook een HUG-drug...
G
GorrilaLid
01-01-2024, 00:00
#19
XTC is de S E X drug..............

dus lekker thuis, kaarsjes aan, lekkere muziek op en de hele nacht van elkaar genieten..!!!!

Ook leuk om lekker te experimeneren met andere stellen....mmmmmmmmmmm

Maar naar een goede trance party is ook niet mis.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
In mijn eigen omgeving.
Eerst binnen chillen, wat te drinken er bij, tv aan, of gewoon sociaal doen en lekker praten met elkaar.
Daarna kan je lekker wandelen buiten. Lekkere muziek er bij. Op je mobiel ofzo.
En op zo'n moment kan ik uitzonderlijk goed excuses aanbieden! :grin: Want ik hou van iedereen dan, en dan kan je over moeilijke dingen praten :)
Vind ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."