Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"juistem"
"Ben ooit aan speed begonnen zonder dat ik wist wat het ging doen enzo. Een leuke ervaring, maar de dag erna was ik lichamelijk helemaal kapot en mentaal toch ook wel. Pas geleden voor de 3e keer speed gebruikt en zeker, met alle voorbereidingen die ik kon treffen omdat ik nu wél wist wat ik kon verwachten en hoe mijn lichaam erop zou reageren, was het echt perfect! Ik was wel erg van het plannen en in de gaten houden dat ik niet teveel zou nemen, maar dat was voor mij echt geweldig op die manier en heb er voor mn gevoel alles uit kunnen halen wat ik wilde bereiken die nachten. Ik heb samen met mn vriend 2 nachten doorgehaald, in het begin om het uur gesnoven, dun lijntje, en daarna toen ik mn tijdsbesef kwijtraakte, om de paar uur, soms zelfs tussenpozen van 5 uur, omdat we dan 5 uur lang met elkaar non-stop in gesprek waren geraakt. De rest van de tijd hebben we alleen maar liggen vozen. Mijn eigen grens is, als mn hartje enorm snel klopt, even niet meer bijnemen totdat mn lichaam bedaard is, anders ga ik veel te hard. En zo moet denk ik iedereen voor zichzel beetje uitvinden hoeveel en om de hoeveel tijd je wat bij kunt pakken, om het meest positieve effect ervan te hebben, zonder al te veel vervelende effecten omdat je lichaam na 2 nachten niet slapen en fatsoenlijk eten, toch echt wel roept dat het een keer genoeg is."
"Heb maar eens nagezocht wat die Santo Daime nou eigenlijk was in Amsterdam, maar als ik het goed begrijp, heeft iedereen die daar op dat moment aan het ritueel deelneemt dezelfde ervaringen? Of zijn die bij iedereen anders van aard, maar allen op 1 zaak doelend? Of tript de een daar gewoon veel harder dan de ander. Vind het trouwens erg mooie verhalen om te lezen. Lijkt mij persoonlijk niks voor mijzelf omdat ik een nogal kerkelijke achtergrond heb en echt niet wil weten wat ik dan allemaal omhoog ga laten komen, maar prachtig om te lezen hoe dit alles met jou gebeurd en je dingen in laat zien!"
"heerlijk relax toch, lekker thuis op de bank met vrienden. k heb xtc slechts 1 keer op een feest gebruikt (ik ga niet zoveel naar feesten blijkt he) maar thuis met een select groepje bevalt nét zo goed! Gewoon een heel ander soort ervaring. Leuk om te lezen hoe relax het was en hoe je genoten hebt van de kleine dingen'."
"cheiron zei: ( maar misschien is dat juist het probleem, de associaties met je verleden?? ) Klik om te vergroten... Daar geef je inderdaad al antwoord op je vraag, ik waag me er gewoon niet aan. Ik wist niet eens dat zoiets als wat jij beschrijft bestond, dus was zeker het inkijkje waar."
"Je kunt dit gewoon googlen hoor, heb ik ook gedaan: Santo Daime in Amsterdm, vind je voldoende informatie over hoe je hier in contact mee zou kunnen raken:P"
"Dit is trouwens t eerste dat ik lees wat betreft religie en drugs samen."
"klinkt lekker, zo op een strand, ook maar s uitproberen als de winter weer voorbij is:P Nog bijzondere verbondenheid met de natuur dan gevoelt? Ik heb dat met xtc dat ik soms niet bij de kraan of douche ben weg te slaan, vanwege het water dat dan zo fijn voelt."
"haha oke thanks, dan weet k een beetje wat ik kan verwachten. mja verstandig..om iemand erbij te hebben met de juiste ervaring"
"ik heb dezelfde vorm van dyslexie"