Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat wordt met hasjolie of BHO gedaan dacht ik."
"25tolife zei: Hms ziet ernaar uit dat het even reizen is kijk hier is je antwoord: http://www.weetwaar.nl/Coffeeshop/Hoofddorp Staan alle shops in met adres en dergelijke in (omstreek) hoofddorp ideale site. Met de auto is het lekker makkelijk mocht je die hebben Greets Klik om te vergroten... Handige site!"
"Yoo, ik ben nu net gesubscribed op je kanaal. Idd wat PepTalk zegt, volgende filmpjes zou ik gewoon die camera recht zetten en gewoon ergens op zetten, dan ben je ook van dat trillende beeld af. Dat kijkt al een stuk fijner. Succes iig! Trouwens, er zijn heel veel stoners op youtube, alleen niet veel Nederlanders. Voorbeelden zijn: TokinGLX , TheCCC420 , Redban , theguythatcouldfly , Coral Reefer , urbanremo , TheWeedGuy , 2MarijuanaMan. Zijn wel allemaal Amerikanen. :P"
"Ik heb geen idee wat de consequenties zullen zijn als je gepakt word met wiet daar, ligt ook aan de hoeveelheid denk ik. Ik zou het je persoonlijk aanraden om het gewoon niet meer mee te nemen, vooral omdat je minderjarig bent. Want straks heb je de pech dat je ineens gefouilleerd word, en dan zit je misschien wel een paar jaar in een cel in Kroatië. Voor een beetje wiet. Ik zou het niet doen, maar dat is mijn mening."
"Zoals maxdw al zei, het ziet er meestal gewoon uit als een soort bar. Het is eigenlijk gewoon een winkel, alleen je kan er wiet en hash halen.(duh). Ik weet niet waar je woont, maar in bijna alle shops kan je alleen wiet, hash en voorgedraaide jointjes halen. In Amsterdam heb je ook een paar shops waar ze ook kief(opgespaarde thc kristallen) verkopen. Daarnaast kan je bij sommige shops eten en drinken bestellen. Enige tip die ik je kan geven, als je er niet uit komt, vraag aan degene achter de bar wat een goed wietje is. 9 van de 10 keer heb je gewoon een vriendelijk iemand achter de bar, die daar staat om klanten te helpen."
"Ik denk dat dat gebeurt als je je joint te los draait, dat hij niet helemaal goed strak om de tip heen zit? Ik heb dit ook al een aantal keer gehad maar toen waren ze ook niet al te best gedraaid."
"Een voorgedraaide is meestal 8/10e tabak, en de wiet die er dan in zit is ook niet van de beste kwaliteit meestal. Meestal, zeg ik dan he. Verschilt ook per shop natuurlijk, maar dan nog. Is niet echt verstandig om die te halen als je juist geen tabak wil roken. Ik zou inderdaad gewoon een pijpje halen, die kun je al voor een paar euro halen, en het is lekker makkelijk ook."
"Klinkt als een positieve ervaring, en daar kan je er nooit genoeg van hebben! Is het eigenlijk al bewezen dat er DMT word aangemaakt in de menselijke pijnappelklier? Ik had ergens begrepen dat ze het bij muizen wel hadden aangetroffen, maar of het nu echt zo is? Ik zou het wel heel interessant vinden als het echt zo is. Sommigen denken dat vlak voordat je dood gaat, er een hele grote dosis DMT word losgelaten vanuit die klier, en dat zo de near death experiences ook onstaan."
"www.tinypic.com"
"Vind het een leuk report! Goed ingedeeld, en fijn om te lezen. Keep it up"