Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste plek

Beste plek

83 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Huisfeestje met een groepje, waar je lekker herrie kan maken en ook kan dansen. In de beginuurtjes nog even in de kroeg spieken misschien (kan ook heel erg leuk zijn). Maar het liefst gewoon met een compact groepje lekker spacen in een groot huis. Wandelingetje hier en daar, en afsluiten met een pilsje.
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#2
J86 zei:
true,
alleen een film kijken lijkt me echt niks tijdens X...
zonde van de tijd
Klik om te vergroten...
en zonde van de pil
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk toch echt dat ik voor een dik feestje ga :hearteyes:

Uitgaan dus.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
J86 zei:
TrippyShit zei:
Dus mensen die met twijfel voor uitgaan kiezen hebben geen leuke groep vrienden? :P
Ik heb een hele leuke groep vrienden zelfs :grin:
Klik om te vergroten...

nee ik ben alleen van mening dat je dan minder van het love gevoel genieten :) tenminste bij mij is dat zo
Klik om te vergroten...

Hoeft niet. Ik heb tijdens uitgaan het love gevoel wel eens heel erg hard door mn hele lichaam voelen gaan op het ritme van de muziek. Zo heftig dat ik er onderhand een stijve van kreeg en zo lekker was het gewoon. Niet normaal meer :P

Lees hier ook over alcohol. Met alcohol vind ik het beetje waardeloos. Ten eerste vergeet je bijna je hele avond en het onderdrukt het echte love gevoel ook. Behalve dat smaakt alcohol me niet als ik mdma opheb.
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op school?
s
stamparrLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vind het op een feestje toch wel het lekkerst, je komt dan lekker in een roes met die muziek en lichten.

En je hebt natuurlijk genoeg mensen die op hetzelfde niveau zitten :sunglasses:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op een dik hardcorefeest
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
ok, moet toegeven dat ik het 1 keer wel leuk vond. toen ging ik samen met 1 vriend snachts naar het bos toen we wappie waren om daar een beetje rond te lopen. uiteindelijk hebben we een vuilniszak vol met afval verzameld omdat we alles op wilden ruimen wat we zagen :P nog op een brug liggen om afval uit het water te halen enzo
Klik om te vergroten...
Zie je wel dat MDMA gay is.

Grootste bek gaat vuiltjes rapen. Hoe schattig! :hearteyes:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahahaha ja :tearsofjoy: de eerste paar keer werd ik gewoon overweldigt door dat MDMA gevoel, maar hoe vaker ik het deed hoe meer dingen me begonnen te irriteren aan dat wauzen gedrag.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
tomz0r zei:
Immo zei:
Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.
Klik om te vergroten...

Als jij normaal moet doen op feesten ga je toch echt niet naar de juiste feesten man.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Samen met men ouders :hearteyes:
Zoo chill met hun freaken :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Immo zei:
Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.
Klik om te vergroten...

Als jij normaal moet doen op feesten ga je toch echt niet naar de juiste feesten man.
Klik om te vergroten...

Of juist wel.
Gek doen doe ik lekker met vrienden en niet tussen allemaal mensen die ik niet ken die psychedelische kleding dragen, LSD gebruiken en zichzelf dan hippie noemen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...

Ik vind het allemaal maar nep.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kigh zei:
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Nu ga je weer sociale groepjes maken, en het mooie van zulke events is dat die er niet bestaan. "Horen" of niet "Horen". Dat heb je in het normale leven, daar niet.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Kigh zei:
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...
Of iemand zijn die je niet bent omdat je nergens anders thuishoort.
Ik kan me voorstellen dat er een open sfeer is, maar net las bij elk ander 'event', zijn er mensen die er horen en mensen die denken dat ze er horen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Nu ga je weer sociale groepjes maken, en het mooie van zulke events is dat die er niet bestaan. "Horen" of niet "Horen". Dat heb je in het normale leven, daar niet.
Klik om te vergroten...

Op goa feesten heb je ook maar één type mens. Ik herinner me dat jij een topic maakte dat gabbers niet thuishoren op goa's. Het is net als die andere feesten, alleen dan met zogenaamde hippies. Teminste, niet iedereen. Je hebt ook mensen die echt zo zijn.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gabbers die ze verpesten niet nee. Je hebt ook zat gabbers met een goede instelling, heb ik ook in dat topic gezegd. Met oud en nieuw toen ik rond de 250 ug zat en in de danszaal was zat ik te lullen met een gabber-type chick, ze was benieuwd naar trippen en had het nog nooit gedaan. Een of andere kerel die haar wou versieren blijkbaar (heb ik van haar) ging met mij ruzie zoeken omdat die dacht dat ik dat ook wou (wat niet zo was, had meer belangstelling voor de prachtige wervelpatronen in het plafond dan meiden versieren), dat kon ik in m'n trip slecht hebben en toen ging ik even weg. Ze ging achter me aan om te checken of het goed met me ging en dat ik niet bad ging. Dus ja, je hebt prima gabbers die het heel leuk kunnen hebben daar, alleen sommige verpesten de sfeer, het hadden net zo goed "hippies" kunnen zijn die teveel hadden gedronken en gesnoven en aggressief gingen doen.

Maar even iets anders, waarom vind je het "nep"? Ik bedoel, niemand doet schijnheilig of zo, en dat het nou door drugs komt, waarom zijn drugs nep? De drugs zijn echt, wat je voelt met drugs is toch ook een echt gevoel, je beeldt het jezelf niet in, het komt wel door een chemisch stofje maar het gevoel heb je wel. Waarom moet iets natuurlijk zijn om echt te zijn? Volgens die logica is 90 jaar leven door middel van geavanceerde medicijnen ook niet echt, maar ben je al 30 jaar dood, maar leef je "nep" door de medicijnen. En misschien is hoe jij het noemt "Nep" dat soort dingen ervaren een goede training om het later ook "echt" te kunnen.
C
ContinentalLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het thuis met vrienden altijd erg leuk. Paar jaar geleden deed ik het bijna op elk feest wel waar ik heen ging, maar nu pak ik dan liever wat anders. Buiten is ook wel lache..
Moeilijk kiezen.. :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Gabbers die ze verpesten niet nee. Je hebt ook zat gabbers met een goede instelling, heb ik ook in dat topic gezegd. Met oud en nieuw toen ik rond de 250 ug zat en in de danszaal was zat ik te lullen met een gabber-type chick, ze was benieuwd naar trippen en had het nog nooit gedaan. Een of andere kerel die haar wou versieren blijkbaar (heb ik van haar) ging met mij ruzie zoeken omdat die dacht dat ik dat ook wou (wat niet zo was, had meer belangstelling voor de prachtige wervelpatronen in het plafond dan meiden versieren), dat kon ik in m'n trip slecht hebben en toen ging ik even weg. Ze ging achter me aan om te checken of het goed met me ging en dat ik niet bad ging. Dus ja, je hebt prima gabbers die het heel leuk kunnen hebben daar, alleen sommige verpesten de sfeer, het hadden net zo goed "hippies" kunnen zijn die teveel hadden gedronken en gesnoven en aggressief gingen doen.

Maar even iets anders, waarom vind je het "nep"? Ik bedoel, niemand doet schijnheilig of zo, en dat het nou door drugs komt, waarom zijn drugs nep? De drugs zijn echt, wat je voelt met drugs is toch ook een echt gevoel, je beeldt het jezelf niet in, het komt wel door een chemisch stofje maar het gevoel heb je wel. Waarom moet iets natuurlijk zijn om echt te zijn? Volgens die logica is 90 jaar leven door middel van geavanceerde medicijnen ook niet echt, maar ben je al 30 jaar dood, maar leef je "nep" door de medicijnen. En misschien is hoe jij het noemt "Nep" dat soort dingen ervaren een goede training om het later ook "echt" te kunnen.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."