Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"produciviteit na paddo's visuele cirkel, viscirkel.. http://nl.wikipedia.org/wiki/Viscirkel"
"lol ik zie het ;P we hadden in ieder gevaal een wikipagina gemaakt van een viscirkel.. hier staatie nog wel: http://oncyclopedia.net/wiki/Viscirkel#Viscirkel sloeg echt nergens op xD"
"Re: J.Woofer zei: - neem iets mee waar veel energy in zit (energy drank, dextro) anders put je lichaam uit hierbij zeg ik niet dat het goed is om speed te gebruiken om je spieren te kweken. dan kun je beter aan de anabolen gaan. maar hierbij wou ik wel even duidelijk maken dan speed wel degenlijk help bij het trainen van je spieren. Klik om te vergroten... klopt, idd genoeg eten.. Er zit alleen bijna geen energie in energy drank of dextro.. beter pak je gewoon een grote portie mac&cheese En de truuk voor mij is: wel speed, niet trainen.. Dan bouw je ook veel op mits je genoeg eet.. Als je spieren gaan afbreken is er niet "lekker" uit zien de minste van je zorgen btw. Je nieren houden daar niet zo van"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone Adrenochroom zei: shokora zei: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone Klik om te vergroten... Ik neem aan dat er nog geen straatnaam is... Klik om te vergroten... ~Methoxetamine en mister loco? ga je een labje beginnen?"
"JuxtaClaus zei: Wat ik graag zou willen weten is waarom speed vooral gesnoven wordt. Ik vind zelf het effect van slikken een stuk fijner en werkt trouwens ook nog langer. Klik om te vergroten... Het werkt langer is klote als je nog wil slapen Ik hoor btw van iedereen hier dat je een kater hoort te hebben na speedgebruik. Ik heb hier echter nooit last van ( zelfs niet na een aantal weken dagelijks gebruik en vervolgens een tijdje (maand) stoppen) Hoe kan dit? of heb ik gewoon geluk?"
"J.Woofer zei: Bij ADHD en ADD komt het vaak voor dat je er juist ruistig van word. daarom worden ook heel vaak ritalin pillen etc. (pillen voor mensen met adhd en add) als speed verkocht. omdat er bij bijden de stof Methylfenidaat in zit. dit licht echter niet aan de stoornis adhd of add maar aan hoe je hersenen het verwerken. ongeveer 85% van de mensen met deze bijwerkingen hebben wel een gedrachs stoornis. Klik om te vergroten... "Rust in je onregelmatige dopamine output""
"Heb ook ooit met de DEA te maken gehad.. één mailtje en je hele background word gecheckt (krijg je als je als 14 jarig jongetje je verveelt en gaat kijken of je aan sassafras olie kan komen xD) kreeg een telefoontje van het KLPD.. waren not amused, maar heb er niks meer van gehoord. En bij de politie stond niks geregistreerd, denk alleen dat ik niet binnenkort naar amerika moet gaan Ookal is het nu 4 jaar geleden.."
"pinnes zei: jij hebt teveel naar spy kids gekeken of hoe die film ook heet; met Michael J.Fox ofzo. Klik om te vergroten... Lol spy kids.. nee, want dan had ik zeker beter nagedacht xD Was via deze site: http://vieteoils.com.vn/ Ik zou zeggen probeer het"
"ik heb vooral het herhalen van woorden zoals een naam ofzo :P stijn, stijn, stijn, 10x en dan zeggen dat je ijlt"
"Hebben die mensen met die idiote kaakbewegingen echt niet in de gaten dat ze voor aap lopen? Klik om te vergroten... jawel maar daar geven ze echt niks om (en terecht)"