Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"20 uur haalt ie denk ik niet een uurtje of 8 vet spacen en dan ben je echt wel van de wereld en heeft bijpakken geen enkel nut meer... tenminste dat is mijn ervaring...succes"
"Tot alles op is Niet goed maar wel de waarheid Als ik een keer ga dan weet ik ook niet van stoppen en worden het makkelijk 5 of meer soms"
"Die kristalen lijken mij ook wel een keer leuk .......maar ja tegenwoordig kun je nog niet eens meer aan gewone pillen komen dus dat wordt nog moeilijker....."
"Re: Brandende 'smaak' = mcPP? Ik wordt ontzettend misselijk van mcpp niet normaal"
"Ik heb ook vaker thuis genomen. Lekker relax wat muziek enz.... Maar naar een tijdje wil ik toch altijd gaan lopen of met mensen in kontakt komen. Heb soms nog geprobeerd om te chatten haha maar dat is niet echt een succes. Maar een maatje bellen kan ook altijd nog als je met iemand wilt praten maar dan moet er natuurlijk wel iemand wakker zijn. En dat is ook niet altijd midden in de nacht."
"Wij hebben Speed en drank. Maar ook Oxazepam 10mg tabletjes en lorazepam 2,5 mg tabletjes. Nu is onze vraag zijn er leuke combo's van dit te maken??? En als je met zulke combo's bekend bent vertel je verhaal. Alvast bedankt"
"Yep, een keer begonen en het einde is zoek. Mijn goede voornemens verdwijnen en het beest gaat los"
"Ik vind vreemdgaan echt niet kunnen, de ander heeft geen enkele kans om zich te verdedigen. Heb een vriend die niks anders doet snap het echt niet hoe hij nog langs zijn vriendin kan liggen en al die leugens nee dankje. Vertrouwen is de basis van een relatie. Ik zelf ook al situaties gehad waar het echt heet aan toe ging zeg maar, maar nooit iets gedaan. Ik hou van mijn vriendin en wil haar niet kwetsen want dat zou ik zelf wel zijn en dat heb ik al een keer meegemaakt en dat wil ik nooit meer."
"Coke"
"Gewoon lekker thuis ........Zit ook niemand mijn strakke kop hahah"