#1
Nou, wat vinden jullie de beste plek voor gebruik?
Ik zelf ben er nog nooit op uitgegaan (komt binnenkort verandering in).
maar vind tot nu toe binnen, als het lekker warm is, het fijnst.
zet er eventueel ook bij waarom.
Ik zelf ben er nog nooit op uitgegaan (komt binnenkort verandering in).
maar vind tot nu toe binnen, als het lekker warm is, het fijnst.
zet er eventueel ook bij waarom.


