Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste plek

Beste plek

83 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die lasers zijn inderdaad geweldig aan de pillen :grin:
[youtube]asHCo-A0jj4&feature=related[/youtube]
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, wat vinden jullie de beste plek voor gebruik?
Ik zelf ben er nog nooit op uitgegaan (komt binnenkort verandering in).
maar vind tot nu toe binnen, als het lekker warm is, het fijnst.
zet er eventueel ook bij waarom.
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#3
uitgaan vind ik zeer vermakelijk als ik mdma op heb. maar dan moeten het wel goede feesten zijn net als reverze bassleader black inqontrol. Waar het heel druk is dus... :grin: (en harde muziek)
verder heb ik al zeker over de 200 x in de auto gespaced, muziek kei hard met ze 4e in de auto parkeerplaatsje zoeken ergenst chill waar niemand last van je heb, en af en toe stukje rijden...paar flessen drinken kaugom mee en wiet.

:mrgreen:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Is wel een heel denigrerende manier om over goa's te praten.. Ieder z'n ding natuurlijk, maar de sfeer op dat soort plaatsen is gewoon zo liefdevol en accepterend.. Daar kun je echt jezelf zijn.
Klik om te vergroten...

Ik vind het allemaal maar nep.
Klik om te vergroten...

Mee eens, want die sfeer is er alleen omdat iedereen strak staat van verschillende dingen.
En vrienden zijn áltijd liefdevol en accepteren je altijd.
A
Alex BLid
01-01-2024, 00:00
#5
zo'n beetje alles wat erbij stond maar wat echt lache is om dan in het bos te gaan lopen en daar dan je hallucinaties laten komen dan kan je echt lachen.
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
seymourebutes zei:
Op school?
Klik om te vergroten...


:grin: :grin: ik begrijp niet hoe mensen het chill vinden om op school mdma of xtc te doen

ik vind het thuis chill en op een feest ook, meestal wat ik doe is uitgaan met vrienden en daarna met zn allen nog thuis chillen en jointjes roken. :hearteyes: :hearteyes:
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#7
poehee ben megavaag van de weed.

Maarre in het echte leven zoals sommigen dat noemen, dus als je nuchter bent, moet je soms dingen die je niet kan of nog niet durft. Dingen die je wel kan, versterken tijdens XTC. Dingen die je niet kunt, bijv iemand vertrouwen of volle overgave, lukken ook niet met XTC. Of is het andersom? Dingen die je durft met XTC op, kun je daarna ook echt als je weer nuchter bent.

Moet je pas gaan experimenteren met drugs of meer drugs gebruiken als je daar echt toe aan bent?

sorry voor de wauzie uitleg.
M
MarisssNLLid
01-01-2024, 00:00
#8
party party party, ook is een keertje thuis gedaan, maar het is toch vaak het hele feest sfeertje en de mensen eromheen wat t extra relax maakt!
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Muse24 zei:
poehee ben megavaag van de weed.
Klik om te vergroten...

Yo Tommie....., jij wordt wel heel sloom en traag van de wiet.... je bent een jaar en vijf maanden te laat met reageren in dit topic :stoned:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#10
tomz0r zei:
Immo zei:
Duidelijk uitgaan. Ik vind het zonde om het zo maar even te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Zo dacht ik eerst ook. Maar je kan echt zo'n intieme sfeer thuis creëren, als je het goed voorbereidt en met de juiste mensen doet heb je er echt veel meer aan dan op een feest, waar je je in moet houden om normaal te doen en weinig dingen voor handen hebt om te doen behalve dansen.
Klik om te vergroten...

Met XTC hoef ik geen intieme sfeer. Alleen maar los met uitgaan. Ik hou me dus echt niet in op een feest he. En ik heb meer te doen dan alleen dansen op een feest.

Heb 't 1x thuis met vrienden gedaan, was wel leuk, maar ik wilde deheletijd dansen en uitgaan, dus ik heb gekozen voor het uitgaan.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Overal :hearteyes:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Altijd op feesten :grin: echt geweldig met die lasers, verlichting en bass die je door je hele lijf voelt :hearteyes:

Maar af en toe met wat vrienden thuis is ook tof
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker bij mijn vriendje thuis :)!
En dan ga ik af en toe rondje lopen todat ik bek af ben:)

Chiller kan t niet worden, en uitgaan heb k nog nooit gedaan maar komt binnen kort denk k echt wel verandering in haha :)
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blijf het thuis het beste vinden! 1 keer op een feest, nee dank je. Vond het echt zonde van de pillen en daarbij trekt mijn hele gezicht scheef. Doe dit liever thuis in besloten kring als tussen een grote berg mensen.
Ik vind het knuffelen, vertellen, genieten en vrijen met X te lekker! Dit kun je op een feest naar mijn inzien niet. Daarbij luister ik het liefst rustige muziek met XTC: op nummer 1 blijft enigma!!! :hearteyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
In een auto met flink geluid hardstyle luisteren , of gewoon buiten ouwehoeren.
Eigenlijk overal is XTC leuk!
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#16
In een huis :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
HTID zei:
In een huis :)
Klik om te vergroten...
's Zomers buiten in het zonnetje in de duinen gaat ook echt heel goed hoor.
D
DubDubLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op het strand bij zonsondergang haha :hearteyes:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#19
eerlijkgezegd nooit thuis gedaan maar ook echt geen behoefte aan eigenlijk.

beste keren vond ik toch op festivals om met allemaal "soortgenoten" n hele nacht te dansen en gek doen om na afloop nog wat met mensen op de camping te praten :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
atbboy zei:
Eigenlijk overal is XTC leuk!
Klik om te vergroten...
Op de begrafenis van je moeder :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."