Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

Niet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

127 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
N
NeedleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet kunnen plassen na het gebruik van Xtc is een volledig normale reactie van het menselijk lichaam. Een goed filmpje om een keer te bekijken als je wel eens in de snoeptrommel graaft is een reportage van Tros-radar: mythes rond water.
Hierin word er ook ingegaan door experts op het drinken van water bij gebruiken van xtc, hetgeen erg gevaarlijk kan zijn. Beter is het om sportdrankjes te nuttigen.
Een echte aanrader! Gebruiken kan erg leuk zijn; mits je je kop er bij houd!
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet kunnen plassen is veel gezegt, maar als ik XTC neem heb ik megaveel moeite om naar het WC te gaan. Maar 9 op 10 ligt dit waarschijnlijk aan de omgeving waar ik mij dan bevind.
Bvb :rockband: ; Als ik in het toilet nog altijd de loeiharde muziek van in de zaal hoor, lukt dit gegarandeerd niet. Maar laat mij buiten staan waar ik alleen de natuur hoor (en bijhorende voorbijrazende auto's) lukt dit "moeilijker" maar wel stukken beter dan in de eerst beschreven situatie... :smoke:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen enkele moeite mee. :grin:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Geen enkele moeite mee. :grin:
Klik om te vergroten...
You're lucky :wink:
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ik ook vaak last van maar als je eigen probeert te concentreren op het plassen komt het wel.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
vooral je 'plas' spier niet opspannen , dat helpt niet.
gewoon zachtjes lossen.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tja dat hoort er een beetje bij he... Enige wat je kan doen is minder nemen. Met speed kan je t ook krijgen, maar ik krijg t eerder van XTC dan van speed...
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er ook altijd wel een beetje last van van het niet kunnen plassen...

Het kan denk tussen je oren zitten dat je niet kan plassen, te afgeleid door de buiten wereld en dus niet kunnen plassen maar wel maar blijven moeten. Dit is echt psychisch en zal na me mdma altijd wel uitgewerkt moeten zijn.

Bij mij was dit niet zo en hield het aan. Nu heb ik recent een paar keer ketamine op en het precies het zelfde verhaal. Het doet ook best pijn allemaal en is bij gewoon een lichte blaasontsteking met urineweeg infectie ofzo. XTC en ketamine zijn nu eenmaal ontsteking veroorzakers (bij regelmatig gebruikt dus best erg). Mannen schijnen meer keelontsteking te krijgen terwijl vrouwen weer blaasontsteking krijgen!

Terwijl ik een man ben....

Als je niet kan plassen is het klote ik weet het als geen ander... Vreemd genoeg werkt het gewoon heel goed bij mij om op de dag wat glazen granberry sap te drinken en bij de trip lekker veel water te drinken en er niet de hele tijd mee bezig te zijn. Veel van me vrienden weten dat ik moeilijk plas en als hun maar niet op de deur gaan bonken kan ik de rest meestal wel af. Staand plassen lukt me trouwens nooit en forceer het zakie niet want daar word het erger van!
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had daar op Lowlands nog een flinke partij last van. Bij die pispalen lukte het me (voor ik m'n trucje ontdekte) dan ook echt niet, maar na 10 minuutjes op de pot zitten en een beetje wegdromen ging 't weer in volle vaart.

Ik denken dat het grootste deel er wel uit was, sta ik de volgende ochtend om 10 uur ruim 3 minuten non-stop achter elkaar in zo'n 'share the fun' pisbak te lekken. Denk dat ik wel 20 verschillende mensen naast me heb gehad in die tijd, godsamme!

Ook heb ik ondervonden dat het heel makkelijk is om te pissen onder MDMA als je tijdens je zoveelste poging langzaam wat slokjes water neemt. Geeft een beetje het idee dat er een constante flow van erin~eruit heerst, was voor mij vrij handig, kon toen gewoon weer staand pissen!
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Miss J zei:
Anyway, ik denk dat de enige manier is om echt proberen te ontspannen. Klinkt makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk maar probeer je lichaam helemaal te ontspannen door middel van heel diep in en uit te ademen (zo langzaam mogelijk)
Klik om te vergroten...
+1

Ogen dicht, even nergens aan denken en dan gaat het vanzelf bij mij! :)
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
misschien ligt het aan onervarenheid of de lichamelijke spanning in je lichaam of dat je lichaam niet weet hoe hij er op moet reageren... :openmouth:



ik had het op thunderdome en defqon ook. ik kon niet pissen.

vorige week op mysteryland kon het wel gewoon.


khad op thunderdome 2 blauwe mitshu's , 140mg

defqon 3,5 witte mitshu's , 90mg

en op mysteryland 5 witte rolexxen

weet niet hoeveel mg deze waren,sloegen in als een bom, later merkte ik niet veel als ik er eentje bijnam.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
zoals ik al een paar keer hier boven heb gelezen. neem er de tijd voor uit eindelijk lukt het wel
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
altijd last van met hoge dosering, ik zal jullie tips gebruiken
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Even offtopic:

Zeg knolselderij, ik zocht jou gister! Ik wil vandaag snert gaan maken maar ze verkochten jou niet in de supermarkt waar ik was! Wat is dát voor poepelegein??

Verder wil ik even zeggen dat plassen cool is! Ook wanneer je xtc op hebt!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
wat een gelul..

Maar goed,

ik heb dat ook wel eens dak niet meer kan pissen op de schijven, maar wel pas als ik echt héél veel heb gehad (de laatste 3 jr dus zeker niet). Verder heb ik daar op andere drugs echt geen last van (maar daar pak ik dan ook niet héél veel van, althans de laatste 3 jr niet, maar vroeger ook niet gehad).

Heb wel eens gehoord dat het komt doordat je prostaat zwelt, maar weet dus niet of dat waar is, wel aannemelijk. Zal eens gaan spieken voor een bron mss als ik er zin in heb.
D
DistanceLid
01-01-2024, 00:00
#16
oh oh oh dit onderwerp is zo lachen !!

heb een keer meegemaakt dat ik in een discotheek urelang moest wachten tot dat ik kon plassen !!
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De laatste keer dat ik ging plassen tijdens xtc kwam er niks uit, maar toen ik m'n zwabber in m'n broek deed begon ik opeens heel erg te lekken..... Broek nat. :mrgreen:

Dat is echt zooooooo kut.
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bij mij is het erg raar :P

Op q-base kon ik gewoon normaal plassen, en op fusion en thrillogy hoefde ik helemaal niet :P smorgensvroeg toen ik thuiskwam hoefde ik pas weer hehe, opzich wel fijn :wink:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Totaal geen problemen mee, laatste op GZ bleef ik maar lopen. Maar dat kwam ook een beetje omdat die wc zo grappig was, als je erin stond voelde je de bass van de muziek, voelde net of je ergens op de zee aan het dobberen was :P
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#20
of je zweet het gewoon lekker uit tijdens het dansen :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."