Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"in de bus richting Defqon 3 pillen gevallen "wel nog teruggevonden" Llijntjes speed op een glasplaat weggeblazen door het niezen :P En een keer waren we buiten speed bommetjes het maken, en oppeens kwam er een scooter uit het niks aanrijden op het bospad waar we zaten, we sprongen op en weg was de poeder"
"De tuinen kruidenwinkel verkoopt het ook"
"Mij lijkt het ook niet echt iets, maarja ik kan mij eigenlijk niet de tieves indrinken. Want als ik echt veel alcohol ga drinken wordt ik al snel misselijk, en dan is het einde hehe. Maarja misschien maar goed ook :P"
"Samen met een vriend een halve groene olifant getest op 170~mg Gaat echt lekker"
"Zo 2e helft ook erbij"
"Sublimo zei: UeWEclipse zei: Zo 2e helft ook erbij Klik om te vergroten... Gewoon thuis ? Klik om te vergroten... Jah gewoon gezellig thuis met war hardstyle op. Gaat echt super lekker atm"
"Opzich wel zin om te gaan, echter het weekend ervoor naar Qlimax wordt nogal duur bij elkaar"
"Helaas was ik te laat bij de meeting :P Was een beetje verdwaald daar"
"Ik vind het altijd heerlijk om stoned te gaan slapen. Ik val gewoon meteen in slaap en smorgens wordt ik helemaal fit wakker"
"Ik ben ook vrij laat begonnen Vanaf dit jaar op me 19e xtc ,mdma, speed en wiet"