Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

Niet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

127 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen die anderen verwijten van aandacht trekken komen meestal zelf aandacht tekort. Is een hele zielige manier van iemand aanvallen, maar goed, met jou in discussie gaan is zinloos. Je hebt kromme logica.

Da's alles wat ik nog ga zeggen, of je hier op reageert of niet is jouw zaak, ik ga het in ieder geval niet lezen.


P.S: Ik heb geen schizofrenie.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Da's alles wat ik nog ga zeggen, of je hier op reageert of niet is jouw zaak, ik ga het in ieder geval niet lezen.
Klik om te vergroten...

Toch ga ik het proberen en ik weet zeker dat je het gaat lezen maar er gewoon niks op terug zegt :grin:

OT: xtc en plassen lukt niet altijd :openmouth:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
vode zei:
Ik hoorde laatst van een hele zeldzame aandoening bij mensen die xtc gebruiken... Ik weet niet in hoeverre het echt waar is, ik heb het in een docu gezien, maar ik wilde het toch even hier posten :)

Het blijkt dat er sommige mensen zijn die reageren met een bepaald stofje in de xtc, waardoor je niet meer kan plassen. Maar omdat je veel water drinkt tijdens een avondje spacen, blijft dat water dus in je en hoopt zich enorm op, totdat het je organen gaat uitschakelen en hier kan je dus blijkbaar aan sterven.

Ik ben nog opzoek naar een fatsoenlijke bron en/of meer berichten hier over, maar wilde het alvast even delen.
Klik om te vergroten...

Nu ben ik weer zo paranoide als de tyfus om xtc te gebruiken :angry:
Klik om te vergroten...

Als je al eerder mdma/xtc hebt gebruikt is er weinig om bang voor te zijn. :) Dan heb je het dus niet.
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb dit jammer genoeg dus ook voor :angry: vroeger nooit last van gehad maar de laatste keren dat ik xtc gebruikt heb.. echt soms heel de nacht het gevoel hebben dat ik HEEEEEL dringend moet plassen :angry: het verpest idd je hele nachtje feesten. je kan uiteindelijk aan niets anders meer denken dan de wc.. echt wel een kut gevoel da ik hoop ooit nog kwijt te raken :P heb hier al enkele tips gelezen, zal die een keertje proberen anders zie ik het fijne van xtc gebruik niet meer in.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik plas ontzettend veel als ik XTC gebruik,
maar is meestal wel in combinatie met bier en veel water dusja
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotterdam-gabber zei:
Ken ik is proberen in een hokkie te gaan staan ofzo en gewoon te ontspannen in hoeverre dat lukt
Ik stond nu gewoon bij de pisbakken en dan staan er heel veel mensen naast en achter je natuurlijk en stond als een gek heen en weer te kijken want reageerde op elke beweging, ook veel gepraat en geschreeuw en mensen die je vaag aan staan te kijken die naast je staan enzo en stond helemaal gespannen kon me echt niet ontspannen en ik moest zo nodig dat maakte het extra moeilijk
Volgende keer maar in een hokkie en dan proberen te ontspannen inderdaad, en heb je ook niemand om je heen.
Klik om te vergroten...

haha ja dit ken ik ook ja, als je dan op een feest bij pisbakken oid staat, en het niet wilt lukken, ga je alleen maar stressen omdat iedereen staat te wachten of staat te kijken wtf waarom pist die gast niet gewoon en dan lukt het al helemaal niet. ik vind het echt onmogelijk om dan helemaal te ontspannen. Op een groot feest bijv. een keer gehad, fokking druk bij de wc's, vooral bij die hokjes, dus ik ging naar de pisbakken maar dat lukte echt totaal niet door al die wachtende starende mensen. Daarna toch maar naar een hokje gegaan en daar rustig gezeten en toen lukte het prima :grin:
D
DonvadoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit komt heel erg bekend voor! Ik ga altijd maar gewoon rustig in een dixy staan en dan naar boven kijken en aan leuke dingen denken! Na paar minuten komen er drie druppels uit en dan is het ergste gevoel weer weg!

Ooit een keer op een terugreis afgezien, heel veel koffie gedronken op stations en ging nog aardig van de :xtc: niet kunnen plassen, maar ooow zo gruwelijk moeten........ Afzien afzien afzien, sindsdien nooit meer teveel drinken als het feest voorbij is!
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Daarom duurt het dus altijd zo lang dat je aan de beurt bent haha :P
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit komt doordat er serotonine vrij komt in je hersenen hierdoor worden emoties versterkt. Als jij dan een angst ontwikkeld om tijdens het xtc gebruik te plassen wordt die angst versterkt, hierop reageert je lichaam door het bekken aan te spannen en kan je onmogelijk plassen.
Er zijn ook mensen die hebben hier last van zonder dat ze xtc gebruiken men noemt dit paruresis oftwel plasangst.
Er is wel een oefening bekend om dan te kunnen plassen: gewoon je adem inhouden tot je het idee krijgt dat stikt en dan af en toe een klein beetje lucht erbij nemen, hierdoor wordt je lichaam geforceerd geen zuurstof te gebruiken voor onzinnige dingen als je bekken aanspannen.
Al lijkt het mij wat moeilijk om uit te voeren.

Bron: http://www.plasangst.info/breathholding.html

Ik denk dat hier het probleem ligt al weet ik het niet zeker, ik hoop je in ieder geval een beetje geholpen te hebben.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb er soms ook last vangt, maar onduidelijk is me wanneer.
Het helpt mij iig om er niet teveel over na te denken, maar let op: zeg niet dat je er niet over na moet denken dat werkt averechts. Door te denken dat je er niet aan mag denken denk je er automatisch aan en heb je de start van een dwanggedachte.
Ook helpt het mij om me af te zonderen in een dixie of op een wat rustigere wc. Als ik de tijd en ruimte heb, dan heb ik deze niet nodig en lukt het dus.
In hardnekkige gevallen verder drinken en, ondanks dat het tegen m'n principes is, een biertje.
Dit lost bij mij wel het probleem op.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
L'A zei:
Aalpoepert zei:
L'A zei:
Maar waar moet je dan als meisje zijnde naar de wc?
Klik om te vergroten...
In de mond van je vriend ^^
Klik om te vergroten...

Hahaha, als ik een vriend heb die dat okee vindt ga ik denk ik toch twijfelen of ie wel wat voor mij is :P
Klik om te vergroten...
Op het moment dat je daar achter komt hoef je alleen maar even je behoefte te doen. Zware keuzes moet je sowieso niet maken tijdens drugsgebruik.
L
L'ALid
01-01-2024, 00:00
#12
Op het moment dat je daar achter komt hoef je alleen maar even je behoefte te doen. Zware keuzes moet je sowieso niet maken tijdens drugsgebruik.
Klik om te vergroten...

Ja daar heb je wel een punt, maar ik geloof niet dat ik hieraan denk als ik de volgende keer wat gesnoept heb :P
Maar hoe dan ook bedankt voor de tip :grin:
M
Mr. LoverLoverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik weer kan piesen is dat voor mij een teken dat de pil z'n einde nadert.
Verder heb ik tijdens de space geen last van een volle blaas, gelukkig.
Eenmaal 's nachts of 's morgens in bed beland, loopt het zweet in stralen van mij gezicht, das ff wat minder lekker.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik moet altijd daarna super vaak en veel :P
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tijdens de trip plas ik hoogstens 1 of 2 keer en als het uitgewerkt is moet ik 1 keer enorm veel plassen maar dan is het ook klaar
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
[youtube]guae7nOR3Fw&feature=related[/youtube]

:tearsofjoy:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Xeloc zei:
Ik heb niet het gevoel dat ik moet pissen en hoef dat gelukkig ook niet.
Lekker dansen tot het uit begint te werken en dan 6 keer in het uur :tearsofjoy: !
Klik om te vergroten...

Precies, ik zweet alles eruit. Totaal geen last van gelukkig :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#18
HAHAHHAHA DAT FILMPJE HIERBOVEN. GENIAAL :grin:
A
AmericangirlLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hai iedereen!

Als ik een pilletje geslikt heb moet ik verder niet naar de wc, maar na
een uur of 4 moet ik om de 5 minuten en ook geen klein beetje ook.
het is net alsof de kraan aan staat en mijn blaas constant proppie vol is.
het probleem is echter dat ik op dat moment nog verre van thuis ben.
ik drink best veel tijdens het gebruik.. een liter of 3/4. Hoe kan ik dit voorkomen of het in ieder geval uitstellen totdat ik fatsoenlijk thuis ben en dus een wc vlakbij heb? Tgeeft een hoop stress, vooral als je in de trein zit of op straat loopt, want ik moet elke keer praktisch hollen naar de plee.
u
urtinriZLid
01-01-2024, 00:00
#20
Americangirl zei:
Hai iedereen!

Als ik een pilletje geslikt heb moet ik verder niet naar de wc, maar na
een uur of 4 moet ik om de 5 minuten en ook geen klein beetje ook.
het is net alsof de kraan aan staat en mijn blaas constant proppie vol is.
het probleem is echter dat ik op dat moment nog verre van thuis ben.
ik drink best veel tijdens het gebruik.. een liter of 3/4. Hoe kan ik dit voorkomen of het in ieder geval uitstellen totdat ik fatsoenlijk thuis ben en dus een wc vlakbij heb? Tgeeft een hoop stress, vooral als je in de trein zit of op straat loopt, want ik moet elke keer praktisch hollen naar de plee.
Klik om te vergroten...

Zo klein mogelijke slokjes nemen en alleen als je er echt nood aan hebt. Mijn eerste keer heb ik volgens mij ook 4 a 5 liter water op, niet normaal gewoon :tearsofjoy: En toen ik het met mijn tweede keer op 1-2 liter heb gehouden hoefde ik maar 2 keer naar de wc achteraf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."