Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

Niet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

127 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb dit ook altijd en ja ook bij speed.Bij xtc moet je dat gewoon leren negeren want als je dan uiteindelijk kan plassen na een half uur het water te laten lopen,zijn het toch maar enkele druppels die eruit komen en raar genoeg is het probleem dan weg!!!!Probeer een maandverband in je broekje te steken,had een vriendin die dat deed en werkte perfect :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gelukkig geen last meer van. "Vroeger" wel maar doordat ik mezelf nu voorhoud dat dit door de xtc komt kan ik het laten gaan. Niet bij nadenken, verstand op 0 en gaan. Mijn probleem is eerder andersom, ik loop wel 100 keer naar de wc en niet voor niks kan ik je verzekeren. Mijn idee is dat dit komt door dat ik vroeger ook niet kon plassen en mezelf heb "gedwongen" dit te gevoel zelf onder controle te hebben. Control freak zeg maar.
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
caatje zei:
Gelukkig geen last meer van. "Vroeger" wel maar doordat ik mezelf nu voorhoud dat dit door de xtc komt kan ik het laten gaan. Niet bij nadenken, verstand op 0 en gaan. Mijn probleem is eerder andersom, ik loop wel 100 keer naar de wc en niet voor niks kan ik je verzekeren. Mijn idee is dat dit komt door dat ik vroeger ook niet kon plassen en mezelf heb "gedwongen" dit te gevoel zelf onder controle te hebben. Control freak zeg maar.
Klik om te vergroten...

Precies...
Het zit tussen de oren. Mijn vriendin had het vaker...dan was ik haar de helft van onze tijd kwijt...zat ze weer op de wc. Als je eenmaal er aan toegeeft dan blijf je gaan en word je geobsedeerd...en dat wil je niet. Zonde van die heerlijke momenten. Die wil je met je vriend(en) delen...niet met de wc-bril! :wink:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
vode zei:
Ik hoorde laatst van een hele zeldzame aandoening bij mensen die xtc gebruiken... Ik weet niet in hoeverre het echt waar is, ik heb het in een docu gezien, maar ik wilde het toch even hier posten :)

Het blijkt dat er sommige mensen zijn die reageren met een bepaald stofje in de xtc, waardoor je niet meer kan plassen. Maar omdat je veel water drinkt tijdens een avondje spacen, blijft dat water dus in je en hoopt zich enorm op, totdat het je organen gaat uitschakelen en hier kan je dus blijkbaar aan sterven.

Ik ben nog opzoek naar een fatsoenlijke bron en/of meer berichten hier over, maar wilde het alvast even delen.
Klik om te vergroten...

Nu ben ik weer zo paranoide als de tyfus om xtc te gebruiken :angry:
Klik om te vergroten...

Als je al eerder mdma/xtc hebt gebruikt is er weinig om bang voor te zijn. :) Dan heb je het dus niet.
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb dit jammer genoeg dus ook voor :angry: vroeger nooit last van gehad maar de laatste keren dat ik xtc gebruikt heb.. echt soms heel de nacht het gevoel hebben dat ik HEEEEEL dringend moet plassen :angry: het verpest idd je hele nachtje feesten. je kan uiteindelijk aan niets anders meer denken dan de wc.. echt wel een kut gevoel da ik hoop ooit nog kwijt te raken :P heb hier al enkele tips gelezen, zal die een keertje proberen anders zie ik het fijne van xtc gebruik niet meer in.
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik plas ontzettend veel als ik XTC gebruik,
maar is meestal wel in combinatie met bier en veel water dusja
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotterdam-gabber zei:
Ken ik is proberen in een hokkie te gaan staan ofzo en gewoon te ontspannen in hoeverre dat lukt
Ik stond nu gewoon bij de pisbakken en dan staan er heel veel mensen naast en achter je natuurlijk en stond als een gek heen en weer te kijken want reageerde op elke beweging, ook veel gepraat en geschreeuw en mensen die je vaag aan staan te kijken die naast je staan enzo en stond helemaal gespannen kon me echt niet ontspannen en ik moest zo nodig dat maakte het extra moeilijk
Volgende keer maar in een hokkie en dan proberen te ontspannen inderdaad, en heb je ook niemand om je heen.
Klik om te vergroten...

haha ja dit ken ik ook ja, als je dan op een feest bij pisbakken oid staat, en het niet wilt lukken, ga je alleen maar stressen omdat iedereen staat te wachten of staat te kijken wtf waarom pist die gast niet gewoon en dan lukt het al helemaal niet. ik vind het echt onmogelijk om dan helemaal te ontspannen. Op een groot feest bijv. een keer gehad, fokking druk bij de wc's, vooral bij die hokjes, dus ik ging naar de pisbakken maar dat lukte echt totaal niet door al die wachtende starende mensen. Daarna toch maar naar een hokje gegaan en daar rustig gezeten en toen lukte het prima :grin:
D
DonvadoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit komt heel erg bekend voor! Ik ga altijd maar gewoon rustig in een dixy staan en dan naar boven kijken en aan leuke dingen denken! Na paar minuten komen er drie druppels uit en dan is het ergste gevoel weer weg!

Ooit een keer op een terugreis afgezien, heel veel koffie gedronken op stations en ging nog aardig van de :xtc: niet kunnen plassen, maar ooow zo gruwelijk moeten........ Afzien afzien afzien, sindsdien nooit meer teveel drinken als het feest voorbij is!
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Daarom duurt het dus altijd zo lang dat je aan de beurt bent haha :P
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit komt doordat er serotonine vrij komt in je hersenen hierdoor worden emoties versterkt. Als jij dan een angst ontwikkeld om tijdens het xtc gebruik te plassen wordt die angst versterkt, hierop reageert je lichaam door het bekken aan te spannen en kan je onmogelijk plassen.
Er zijn ook mensen die hebben hier last van zonder dat ze xtc gebruiken men noemt dit paruresis oftwel plasangst.
Er is wel een oefening bekend om dan te kunnen plassen: gewoon je adem inhouden tot je het idee krijgt dat stikt en dan af en toe een klein beetje lucht erbij nemen, hierdoor wordt je lichaam geforceerd geen zuurstof te gebruiken voor onzinnige dingen als je bekken aanspannen.
Al lijkt het mij wat moeilijk om uit te voeren.

Bron: http://www.plasangst.info/breathholding.html

Ik denk dat hier het probleem ligt al weet ik het niet zeker, ik hoop je in ieder geval een beetje geholpen te hebben.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb er soms ook last vangt, maar onduidelijk is me wanneer.
Het helpt mij iig om er niet teveel over na te denken, maar let op: zeg niet dat je er niet over na moet denken dat werkt averechts. Door te denken dat je er niet aan mag denken denk je er automatisch aan en heb je de start van een dwanggedachte.
Ook helpt het mij om me af te zonderen in een dixie of op een wat rustigere wc. Als ik de tijd en ruimte heb, dan heb ik deze niet nodig en lukt het dus.
In hardnekkige gevallen verder drinken en, ondanks dat het tegen m'n principes is, een biertje.
Dit lost bij mij wel het probleem op.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb er juist last van als er iemand naast me staat. dan gaat het echt niet
gaat die persoon echter weg, hopla totaal geen probleem
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Normaal kan ik na een feest pas pissen als ik in mn nest ligt, maar tijdens awakefest kon ik voor de eerste keer gewoon normaal pissen wanneer ik wilde en omg wat was het fijn :mrgreen:
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb hier ook wel last van, soms gaat het gewoon vanzelf maar soms dan ook weer helemaal niet. Maar na een paar keer proberen gaat het wel hoor, gewoon blijve proberen :stoned:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blijf gewoon ff op de wc zitten, neem de tijd. Denk anders even niet aan het plassen, maar kijk bijvoorbeeld naar de tegeltjes van de muur, probeer te ontspannen. Het is vaak het 'moeten' plassen.
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nooit ook maar in het minste last van gehad gelukkig! :grin: (7x used)
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#17
bier zei:
Blijf gewoon ff op de wc zitten, neem de tijd. Denk anders even niet aan het plassen, maar kijk bijvoorbeeld naar de tegeltjes van de muur, probeer te ontspannen. Het is vaak het 'moeten' plassen.
Klik om te vergroten...

Dat is egt vaag en moeilijk, "Ontspannen"
En als je eenmaal gaat is het egt relaxed (H)
F
FreakertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eerst had ik er nooit last van maar de laatste tijd wel,
ik denk dan gewoon fock it en ik ga zitten en denk ff ergens anders aan.
na een kwartier/halfuur ga ik terug naar de wc en dan lukt het wel.
Dat is echt een opluchtend gevoel pff :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
gerbeenn zei:
Dat is egt vaag en moeilijk, "Ontspannen"
En als je eenmaal gaat is het egt relaxed (H)
Klik om te vergroten...

Niet te hard proberen te 'moeten' ontspannen, neem de tijd.
R
Roosje1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi iedereen,

De afgelopen tijd kan ik niet meer plassen als ik geslikt heb. :(

In het begin.. tijdens de lichte trip lukt het nog wel af en toe, maar als ik diep in mijn trip kom kan ik gewoon niet meer, terwijl ik wel nodig moet.
De constante druk op mijn blaas neemt me op dat moment helemaal in beslag en wordt erger en erger, ik kan bijna niet meer genieten van het heerlijke gevoel.

Heb al andere pillen geprobeerd, minder en meer drinken, minder en meer slikken, moeilijke rekensommen maken in mijn hoofd, maar niets helpt...

Kan iemand me helpen?

Heb je dit met speed ook of minder dan bij XTC? Heb namelijk nog nooit speed gebruikt.

Alvast heel erg bedankt!

Roosje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."