Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pandalicious zei: ik heb die verstrooidheid al mijn ganse leven, volledig hetzelfde. gsm uur vergeten, sleutels zoeken, vergetn waarom ik in een kamer ben... niks met drugs te maken als het er natuurlijk maar gekomen is na het gebruik, kan je zelf wel uitvissen hoe het komt, niet? Klik om te vergroten... Precies, heb ik ook wel eens gehad lang voor ik drugs gebruikte. En van dat xtc zo schadelijk is zoals iemand zegt is ook gewoon complete onzin. Dit is enkel bij zeer overmatig gebruik en na een jaar te stoppen werkt je brein terug normaal. Bij het enkel recreatief gebruiken van xtc is je brein terug normaal aan het functioneren na 6u. Onzin dus dat het zo schadelijk is. Ik zou toch wel proberen een beetje te minderen naar 1x per maand. Niet dat ik denk dat 1x 2/3 weken noodzakelijk slecht is maar je speelt beter op zeker. Bijna alle dagen weed roken is veel problematischer vind ik."
"Nieuwsgierig ben ik wel maar ook angstig naar de "boze en kwade" harddrugs. Nou alleszins tot ik via een BBC Horizon documentaire op mijn neus geduwd kreeg dat Alcohol en Tabak gewoon vele malen schadelijker zijn dan een pilletje XTC. Dat deed de deur open voor mij. Ik sta nog steeds niet open voor andere drugs soorten. Die echt zwaar hallucinerende drugs schrikken me nog steeds af omdat ik voel dat mn gemoedstoestand soms naar de negatieve kant toegaat dus ik heb erg schrik dat als ik zoiets zou gebruiken dat ik in een erg kwade trip terecht kom. Wat ik dus absoluut wel wou en waarom ik het dan ook tot op heden 1x geprobeerd heb (jammer genoeg was het mcpp rotzooi) is omdat het me zo ontzettend heerlijk lijkt dat gevoel van samenhorendheid en iedereen graag zien en met iedereen willen praten en samen dansen. Vandaar dat ik dat pilletje op Black heb geprobeerd. Ik zal het niet snel thuis gebruiken, maar op het volgende grote feest hoop ik het opnieuw te proberen, maar dan wel mdma of niets (indien geen mdma ga ik gewoon het grote boze bier zuipen )"
"Voor 2C-I is 25mg al een zware dosis hoor. Heb je minder van nodig als 2C-B. Gewoon 10 a 15mg is normaal genoeg."
"PatrickBateman zei: Hoewel ik bij het lezen van 'mc' inderdaad dacht aan 'methcathinone' of '4-methylmethcathinone' (mephedrone) is die prijs is in elk geval véél te hoog voor mephedrone. Laten testen dus, hoewel dat in België wellicht wat lastig gaat. Beter nog laat je het gewoon zitten en zoek je naar wat anders. Dealers zeggen zoveel.. en waarom zou je iets nemen waarvan je geen flauw benul hebt wat het is? Klik om te vergroten... In België liggen zowiezo de prijzen een stuk hoger dan in Nederland hoor Enkel bij speed/coke/ghb (de courante drugs dus) denk ik dat je rond dezelfde prijs zit, maar alles gaande van xtc/keta/rc's zijn hier stukken duurder door moeilijke verkrijgbaarheid."
"Is hij zeker dat echt op de envelop 2C-I word vermeld? Lijkt me sterk, de meeste internet winkels die 2c's verkopen weten goed dat 99% van hun klanten het kopen voor recreatief gebruik, en ze gaan dat er dan ook niet opplakken, hier zijn ze immers zelf ook voor strafbaar als ze je bedrijfsgegevens niet hebben nagevraagd etc."
"Sublimo zei: Ik vind eigenlijk wel dat het niet echt valt te vergelijken met MDMA, voor mij is het echt een totaal apart en ander gevoel dan MDMA. Het is minder hard, wat ik persoonlijk wel aangenaam vind. Klik om te vergroten... Bij mij hangt het ontzettend veel van de setting en dosering af, qua gevoel ervaar ik op 4fmp zowiezo veel meer prettige tintelingen over mijn lichaam als bij mdma. De ene keer geeft het mij ook echt een mdma loved up gevoel (bij doseringen van 150mg dus) met enorm veel energie en de andere keer ervaar ik dan weer vooral die aangename tintelingen met een milde euforie (80-100mg)."
"Wat voor pilletjes? Ik vermoed groen/blauwachtig zonder logo (rond van vorm). Indien dit zo is ziet hier heel zeker geen 100mg in, wat ik zowiezo niet verwacht als ik jou tripreport lees. In het lab heb ik zowel poeder als een pil van zogenaamd 100mg laten testen en uit beide kwam 6APB naar voren maar je krijgt zoals gewoonlijk geen kwantitatieve meting. Ik ken echter persoonlijk mensen die ervaring hebben met 100mg poeder en pilletjes van "100mg" en bij de pilletjes komt inderdaad een report naar voren dat sterk lijkt op het jouwe. Echter bij 100mg poeder treed zich een compleet andere ervaring op wat totaal niet een xtc voor thuis kan genoemd worden omdat op 100mg de psychedelische effecten van benzo fury sterk naar voren komen. Het rustige wat je omschrijft ervaar je in een thuis setting trouwens ook met xtc, mijn ervaring met 6APB is dat het zelfs meer energie geeft als xtc. Al bij al wil ik mensen dus gewoon waarschuwen dat wanneer ze werkelijk 100mg hebben hun ervaring waarschijnlijk behoorlijk anders zal verlopen als hoe jij de jouwe omschrijft. Dat hoeft niet perse minder leuk te zijn maar het is wel belangrijk om te weten, wil je geen psychedelische effecten raad ik mensen toch aan onder de 80mg te blijven (zoals volgens mij deze pillen ook eerder gedoseerd zijn in de plaats van de geadverteerde 100mg)"
"Wat een hoop onduidelijke en ook incorrecte informatie word hier toch maar gegeven op je tripreportje. Zal er wat aan toevoegen, van de paarse sterren zijn tot nu toe 3 batches, alle 3 zijn ze in testcentra getest en bevatten allen enkel mdma (inderdaad rond de 100mg) er zit in geen enkele batch speed verwerkt (en maar goed ook, je wilt geen pillen waar andere rotzooi inzit). Nu hoor ik hier iemand zeggen dat MDMA maar een 2tal uur werkt. Nu zal vast iemand zijn dan wat het al lange tijd gebruikt. De normale duur is 3 a 4u, na inname voel je hem meestal opkomen na een 30 minuten, dit kan wat langer duren naargelang je maaginhoud. Gemiddeld denk ik dat de comedown (het punt waar het mdma gevoel duidelijk begint te verdwijnen) ongeveer 3.5u na inname gebeurt. Ben je dus op een feestje dan neem je best een nieuwe pil ongeveer 3u na inname van de 1ste. Wat trouwens belangrijk is bij je report is je gewicht. Misschien weeg je zelf wel wat zwaarder en dan is 75mg best wel een lage dosis. Ik zelf heb behoorlijk wat overgewicht (wel ondertussen al bijna 25kg afgevallen ) en zou dus ook geen aangename trip hebben van 75mg, ik raad je aan ongeveer 1mg/kg lichaamsgewicht te nemen. Let er ook op dat je niet gaat combineren met drugs zoals alcohol/coke of speed, dit zijn zeker geen goede combi's: alcohol droogt je uit net zoals xtc wat problemen kan opleveren. Ook kunnen de andere drugs het effect van mdma wat laten tegenvallen. (Sommigen drinken wel graag wat alcohol erbij, ik zelf hou het op water). Volgende keer meer succes"
"Lekker lekker, ik kan normaal gezien binnenkort een 100mg 2C-E indoen en kijk er al naar uit het te proberen. Jouw tripreport laat me niet minder zin krijgen (tot 21 juni doe ik even geen drugs, 21 juni is Solstice, voor dan heb ik Mescaline in de planning staan.) Klik om te vergroten... Examens?"
"proton zei: bijna 2.5 uur later, behalve een heel klein tikkie licht in het hoofd en heel klein tikkie sloom nog niet veel effect... is dit het dan? Klik om te vergroten... Hele cake opeten? Denk dat weed bij lichte dosissen zowiezo niet zoveel doet, buiten je wat lachen misschien en sloom worden. Als je echt een beetje wil trippen zul je toch wat anders moeten benuttigen vrees ik"