Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteravond waren ik en 5 vrienden van mij naar OI! in paradiso en iedereen had daar 2 pillen pp genuttigd met circa 130 mg geteste MDMA. bij elkaar dus 260 mg op 1 avond zeer goed verspreid. Ik was aan het eind van de avond ineens op een hele rare manier misselijk en ik denk dat dit komt omdat ik meer water/cola drink dan de rest. Vorige keren had ik dat gevoel ook al terwijl ik ook dezelfde dosering had en hetzelfde weeg ( 80 kg ) Als ik op dat moment aan water denk moet ik al zowat kotsen en ik vond het gevoel zo hinderlijk dat ik besloot mijn vinger in me keel te steken want ja, als er iets uit moet, moet het eruit. Dat echter gedaan kwam er alleen maar warm water uit me keel, echt gewoon de lauwige neutrale smaak van warm water geen zuur te bekennen. Die misselijkheid hield ook vrij lang aan. Ik weet dat ik misschien wat minder moet drinken want zal nu wel op ongeveer 4 glazen per uur zitten maar ik zweet ook zo godsgruwelijk veel dat ik bang ben dat ik oververhit raak. Iemand dezelfde problemen of kan iemand, for once and for all, mij vertellen dat ik mij niet ongerust hoef te maken als ik 2 glazen water per uur drink ( wat vaak word aangeduid als de perfecte hoeveelheid ) ? Was overigens een heel erg vet feestje"
"Oke bedankt Ik denk dat ik zoveel drink omdat die dorst ook gewoon niet weggaat en vergeet dan vaak dat ik al 10 minuten geleden ben geweest om water te drinken en dan ga ik weer. + het is altijd zo gezellig in de wc's haha :> . Op zo'n avond hoef ik ook nooit te plassen waardoor ik al helemaal het gevoel krijg dat ik aan alle kanten uitdroog omdat er zoveel in gaat. Maarja, minder druk maken misschien dan maar en gewoon wat vaker een paar slokjes dan meteen een heel glas."
"15 jaar is te jong, je hersenen zijn nog in ontwikkeling en als je lsd op die jonge leeftijd neemt neemt de kans op schizofrenie en dat soort dingen toe. dus wacht maar gewoon even tot je 18-20ste ofzo en dan alsnog in mate"
"Gameverslaving is zeker iets gevaarlijks. Voornamelijk omdat je geisoleerd raakt uit de normale wereld. Ik ben zelf ( tijdje terug, was toendertijd 12) 3 jaar lang verslaafd geweest aan WoW. 6 uur per dag op die leeftijd verneukt je sociale leven en je ontwikkeling als mens. Gelukkig zag ik op tijd in dat ik fout bezig was en heb nu een erg fijn leven ( speelde wel in een high end guild met raiden en alles der op en der aan ). Ik denk dat gameverslavingen zo gevaarlijk zijn omdat je niet doorhebt dat het verslavend is omdat het niet als raar word beschouwd. Als je aan drugs begint kijk je wel uit, bij gamen is dit niet zo"
"Iemand trouwens ooit verslaafd geweest aan Rome Total War? ik wel, vreselijk, kon er niet van slapen snachts, telkens die kutmap in me hoofd en mannetjes die zich automatisch bewogen. Is zoiezo wel een vreemd fenomeen dat je er dan onbewust mee bezig bent"
"Jullie hebben het nu alleen maar over cocaine, maar dat heb ik nog nooit gedaan dus, Ik blow nu 2 x in de week standaard, maar wel alleen savonds in het weekend en vindt dit gewoon een heerlijke manier om te ontspannen. Zouden jullie dit als een verslaving omschrijven? of ben je pas echt verslaafd aan wiet als je elke dag blowt, of gaat het er meer om hoe je er mee omgaat en of je omgeving/ jezelf er last van heeft."
"Ik had een vraagje over Salvia, is het eigenlijk lichamelijk of mentaal schadelijk ? want ik lees wel eens dingen dat als je paddo's of lsd op jonge leeftijd neemt dat het dan de kans op schizofrenie en paranoia vergroot, want ik ben 16 jaar en ik zou get graag een keertje proberen, voor de rest geen ervaring met andere drugs naast wiet."
"Het is niet echt een liedje maar ontzettend lekker om op de spacen, beste ambient liedje dat ik ooit heb gehoord, ik was meteen verkocht, Adam Nickey - Perfect Destiny ( Ambient Mix) Echt mensen, luisteren !"
"Mensen die je focken of para maken Buiten zijn als het koud is Niks doen De rest wat jullie hebben opgenoemd"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Tufnut zei: Zeg je nou dat je letterlijk met je ogen dicht de over straat kon lopen? Klik om te vergroten... JA waarschijnlijk geen heel verstandig idee maar het lukte aardig ( het hielp denk ik ook dat het 6 uur sochtends was;p)"