#1
gerbeenn zei:Dat is egt vaag en moeilijk, "Ontspannen"
En als je eenmaal gaat is het egt relaxed (H)
Niet te hard proberen te 'moeten' ontspannen, neem de tijd.
gerbeenn zei:Dat is egt vaag en moeilijk, "Ontspannen"
En als je eenmaal gaat is het egt relaxed (H)

haha ik kan dat ook niet in zo'n pisineeigenrisico zei:ik kan sowieso niet in zo'n pisbak als iedereen kijkt en
al helemaal niet als ik iets op had ik deed dat pas thuis als het niet lukt even het kraantje van de wasbak laten lopen dan gaat het beter als je water hoort stromen
vooral die achterlijke plastic pispalen dat is helemaal niks![]()

Ik zie et voor me!!Rotterdam-gabber zei:Ik ken meer mensen die kunnen echt niet plassen, een vriend van me heb een keer driekwartier staan fluiten en zingen, na een kwartier kwam het er pas uit.
; Als ik in het toilet nog altijd de loeiharde muziek van in de zaal hoor, lukt dit gegarandeerd niet. Maar laat mij buiten staan waar ik alleen de natuur hoor (en bijhorende voorbijrazende auto's) lukt dit "moeilijker" maar wel stukken beter dan in de eerst beschreven situatie... 
You're luckyDrippTone zei:Geen enkele moeite mee.![]()
caatje zei:Gelukkig geen last meer van. "Vroeger" wel maar doordat ik mezelf nu voorhoud dat dit door de xtc komt kan ik het laten gaan. Niet bij nadenken, verstand op 0 en gaan. Mijn probleem is eerder andersom, ik loop wel 100 keer naar de wc en niet voor niks kan ik je verzekeren. Mijn idee is dat dit komt door dat ik vroeger ook niet kon plassen en mezelf heb "gedwongen" dit te gevoel zelf onder controle te hebben. Control freak zeg maar.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."