Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

Niet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

127 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
gerbeenn zei:
Dat is egt vaag en moeilijk, "Ontspannen"
En als je eenmaal gaat is het egt relaxed (H)
Klik om te vergroten...

Niet te hard proberen te 'moeten' ontspannen, neem de tijd.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij pillen heb ik er nooit op gelet, maar bij pep moet ik zo vaak pissen dat ik door de stad een terratorium af loop te bakenen, net als honden.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
probeer eens te duwen op de plaats waar je blaas ligt , bij mij lukt dat perfect:)
e
eigenrisicoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kan sowieso niet in zo'n pisbak als iedereen kijkt en
al helemaal niet als ik iets op had ik deed dat pas thuis als het niet lukt even het kraantje van de wasbak laten lopen dan gaat het beter als je water hoort stromen
vooral die achterlijke plastic pispalen dat is helemaal niks :xtc:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
eigenrisico zei:
ik kan sowieso niet in zo'n pisbak als iedereen kijkt en
al helemaal niet als ik iets op had ik deed dat pas thuis als het niet lukt even het kraantje van de wasbak laten lopen dan gaat het beter als je water hoort stromen
vooral die achterlijke plastic pispalen dat is helemaal niks :xtc:
Klik om te vergroten...
haha ik kan dat ook niet in zo'n pisine :mrgreen:
m
mieshLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahah ik lach me dood hier man. Vooral dit:
Rotterdam-gabber zei:
Ik ken meer mensen die kunnen echt niet plassen, een vriend van me heb een keer driekwartier staan fluiten en zingen, na een kwartier kwam het er pas uit.
Klik om te vergroten...
Ik zie et voor me!!

Ik kan zelf ook niet pissen als ik XTC op heb, al is t weer een tijdje geleden. Dan moet ik op een gegeven moment nodig, komt er niks. Zelfs als ik chill en helemaal opga in de XTC wil t vaak niet. Als t uitwerkt, dan moet ik alsof ik in tien jaar niet heb gepist!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
wat is gelul?

WAT LUL JIJ NOU?
N
NeedleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet kunnen plassen na het gebruik van Xtc is een volledig normale reactie van het menselijk lichaam. Een goed filmpje om een keer te bekijken als je wel eens in de snoeptrommel graaft is een reportage van Tros-radar: mythes rond water.
Hierin word er ook ingegaan door experts op het drinken van water bij gebruiken van xtc, hetgeen erg gevaarlijk kan zijn. Beter is het om sportdrankjes te nuttigen.
Een echte aanrader! Gebruiken kan erg leuk zijn; mits je je kop er bij houd!
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet kunnen plassen is veel gezegt, maar als ik XTC neem heb ik megaveel moeite om naar het WC te gaan. Maar 9 op 10 ligt dit waarschijnlijk aan de omgeving waar ik mij dan bevind.
Bvb :rockband: ; Als ik in het toilet nog altijd de loeiharde muziek van in de zaal hoor, lukt dit gegarandeerd niet. Maar laat mij buiten staan waar ik alleen de natuur hoor (en bijhorende voorbijrazende auto's) lukt dit "moeilijker" maar wel stukken beter dan in de eerst beschreven situatie... :smoke:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen enkele moeite mee. :grin:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Geen enkele moeite mee. :grin:
Klik om te vergroten...
You're lucky :wink:
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ik ook vaak last van maar als je eigen probeert te concentreren op het plassen komt het wel.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
vooral je 'plas' spier niet opspannen , dat helpt niet.
gewoon zachtjes lossen.
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja dat hoort er een beetje bij he... Enige wat je kan doen is minder nemen. Met speed kan je t ook krijgen, maar ik krijg t eerder van XTC dan van speed...
R
Roosje1Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi iedereen,

De afgelopen tijd kan ik niet meer plassen als ik geslikt heb. :(

In het begin.. tijdens de lichte trip lukt het nog wel af en toe, maar als ik diep in mijn trip kom kan ik gewoon niet meer, terwijl ik wel nodig moet.
De constante druk op mijn blaas neemt me op dat moment helemaal in beslag en wordt erger en erger, ik kan bijna niet meer genieten van het heerlijke gevoel.

Heb al andere pillen geprobeerd, minder en meer drinken, minder en meer slikken, moeilijke rekensommen maken in mijn hoofd, maar niets helpt...

Kan iemand me helpen?

Heb je dit met speed ook of minder dan bij XTC? Heb namelijk nog nooit speed gebruikt.

Alvast heel erg bedankt!

Roosje
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb dit ook altijd en ja ook bij speed.Bij xtc moet je dat gewoon leren negeren want als je dan uiteindelijk kan plassen na een half uur het water te laten lopen,zijn het toch maar enkele druppels die eruit komen en raar genoeg is het probleem dan weg!!!!Probeer een maandverband in je broekje te steken,had een vriendin die dat deed en werkte perfect :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gelukkig geen last meer van. "Vroeger" wel maar doordat ik mezelf nu voorhoud dat dit door de xtc komt kan ik het laten gaan. Niet bij nadenken, verstand op 0 en gaan. Mijn probleem is eerder andersom, ik loop wel 100 keer naar de wc en niet voor niks kan ik je verzekeren. Mijn idee is dat dit komt door dat ik vroeger ook niet kon plassen en mezelf heb "gedwongen" dit te gevoel zelf onder controle te hebben. Control freak zeg maar.
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
Gelukkig geen last meer van. "Vroeger" wel maar doordat ik mezelf nu voorhoud dat dit door de xtc komt kan ik het laten gaan. Niet bij nadenken, verstand op 0 en gaan. Mijn probleem is eerder andersom, ik loop wel 100 keer naar de wc en niet voor niks kan ik je verzekeren. Mijn idee is dat dit komt door dat ik vroeger ook niet kon plassen en mezelf heb "gedwongen" dit te gevoel zelf onder controle te hebben. Control freak zeg maar.
Klik om te vergroten...

Precies...
Het zit tussen de oren. Mijn vriendin had het vaker...dan was ik haar de helft van onze tijd kwijt...zat ze weer op de wc. Als je eenmaal er aan toegeeft dan blijf je gaan en word je geobsedeerd...en dat wil je niet. Zonde van die heerlijke momenten. Die wil je met je vriend(en) delen...niet met de wc-bril! :wink:
C
CytotoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had 't ook terwijl ik wel gewoon veel water dronk... maar had er niet echt last van ofzo, vond 't eigenlijk wel relaxed omdat ik zo niets van de muziek hoefde te missen :rock:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb er ook altijd wel een beetje last van van het niet kunnen plassen...

Het kan denk tussen je oren zitten dat je niet kan plassen, te afgeleid door de buiten wereld en dus niet kunnen plassen maar wel maar blijven moeten. Dit is echt psychisch en zal na me mdma altijd wel uitgewerkt moeten zijn.

Bij mij was dit niet zo en hield het aan. Nu heb ik recent een paar keer ketamine op en het precies het zelfde verhaal. Het doet ook best pijn allemaal en is bij gewoon een lichte blaasontsteking met urineweeg infectie ofzo. XTC en ketamine zijn nu eenmaal ontsteking veroorzakers (bij regelmatig gebruikt dus best erg). Mannen schijnen meer keelontsteking te krijgen terwijl vrouwen weer blaasontsteking krijgen!

Terwijl ik een man ben....

Als je niet kan plassen is het klote ik weet het als geen ander... Vreemd genoeg werkt het gewoon heel goed bij mij om op de dag wat glazen granberry sap te drinken en bij de trip lekker veel water te drinken en er niet de hele tijd mee bezig te zijn. Veel van me vrienden weten dat ik moeilijk plas en als hun maar niet op de deur gaan bonken kan ik de rest meestal wel af. Staand plassen lukt me trouwens nooit en forceer het zakie niet want daar word het erger van!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."