#1
Ik plas ontzettend veel als ik XTC gebruik,
maar is meestal wel in combinatie met bier en veel water dusja
maar is meestal wel in combinatie met bier en veel water dusja
Rotterdam-gabber zei:Ken ik is proberen in een hokkie te gaan staan ofzo en gewoon te ontspannen in hoeverre dat lukt
Ik stond nu gewoon bij de pisbakken en dan staan er heel veel mensen naast en achter je natuurlijk en stond als een gek heen en weer te kijken want reageerde op elke beweging, ook veel gepraat en geschreeuw en mensen die je vaag aan staan te kijken die naast je staan enzo en stond helemaal gespannen kon me echt niet ontspannen en ik moest zo nodig dat maakte het extra moeilijk
Volgende keer maar in een hokkie en dan proberen te ontspannen inderdaad, en heb je ook niemand om je heen.
niet kunnen plassen, maar ooow zo gruwelijk moeten........ Afzien afzien afzien, sindsdien nooit meer teveel drinken als het feest voorbij is!Op het moment dat je daar achter komt hoef je alleen maar even je behoefte te doen. Zware keuzes moet je sowieso niet maken tijdens drugsgebruik.L'A zei:Aalpoepert zei:In de mond van je vriend ^^L'A zei:Maar waar moet je dan als meisje zijnde naar de wc?
Hahaha, als ik een vriend heb die dat okee vindt ga ik denk ik toch twijfelen of ie wel wat voor mij is :P
Op het moment dat je daar achter komt hoef je alleen maar even je behoefte te doen. Zware keuzes moet je sowieso niet maken tijdens drugsgebruik.
Xeloc zei:Ik heb niet het gevoel dat ik moet pissen en hoef dat gelukkig ook niet.
Lekker dansen tot het uit begint te werken en dan 6 keer in het uur!
Americangirl zei:Hai iedereen!
Als ik een pilletje geslikt heb moet ik verder niet naar de wc, maar na
een uur of 4 moet ik om de 5 minuten en ook geen klein beetje ook.
het is net alsof de kraan aan staat en mijn blaas constant proppie vol is.
het probleem is echter dat ik op dat moment nog verre van thuis ben.
ik drink best veel tijdens het gebruik.. een liter of 3/4. Hoe kan ik dit voorkomen of het in ieder geval uitstellen totdat ik fatsoenlijk thuis ben en dus een wc vlakbij heb? Tgeeft een hoop stress, vooral als je in de trein zit of op straat loopt, want ik moet elke keer praktisch hollen naar de plee.
nog werkt dan gaat eerst prima maar naar mate dosering hoger wordt gaat echt haast niet. Dan is het gewoon rustig plek gaan staan en de tijd nemen en uiteindelijk flink persen. En dan komt het wel Zo klein mogelijke slokjes nemen en alleen als je er echt nood aan hebt. Mijn eerste keer heb ik volgens mij ook 4 a 5 liter water op, niet normaal gewoonEn toen ik het met mijn tweede keer op 1-2 liter heb gehouden hoefde ik maar 2 keer naar de wc achteraf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."