Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

Niet kunnen plassen tijdens gebruik van XTC!

127 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
vooral je 'plas' spier niet opspannen , dat helpt niet.
gewoon zachtjes lossen.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#2
justinn zei:
jongens, ( en meisjes) dat niet kunne plassen is juist fijn!, hahah of naja dat niet maar als et dan wel kan , dan is dat gevoel ZO fijn, hahah

laatst @ free festival 45min bij zon pisbak gestaan voordat het wou lukken! ( letterlijk 45min), der hebbe 12 verschillende mense naast me gestaan!:P
toen het lukken wou, zoo fijn!
Klik om te vergroten...

op jou heb ik dus moeten wachten (A), er stond zon gast heletijd rond te kijken en te lachen naar mensen:tongueout: , ik space um te hard dat ik niet in de gate had dat ik lang moest wachte, kwam er pas achter toen mijn vriendin maar even ging kijken waar ik bleef, ma als ik pille op heb is het niet moeilijk om te pisse ik doe het wanneer ik wil, wil ik het ff ophoude gewoon los gaan en met vrienden gaan praten over alles en nog wat. en niet zegge tege anderen dat je naar de wc moet dan gaan ze er om vragen (A)
s
sincyLid
01-01-2024, 00:00
#3
kiekert zei:
sincy zei:
:tearsofjoy:

ik kan ook nooit plassen als ik een pilletje op heb

maar nadehand.. jezus ik blijf lopen om de 10 minuten :angry:
Klik om te vergroten...

Haha ik heb hetzelfde. Heb wel eens overwogen om gewoon in bed te pissen, zo flauw werd ik ervan :grin:
Klik om te vergroten...

ik heb het serieus wel is bijna in me broek gedaan :tearsofjoy:

zat in de auto en we moesten nog best een stuk was echt zo blij toen ik eenmaal thuis kwam
p
precious30Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HEY! t klopt idd dat je van xtc en mdma moeilijker kan plassen.....heb dat zelf ook regelmatig. wat ik doe is het volgende:

1. Focus je niet op dat ene puntje (je kunt gewoon ff niet zeiken. klaar)
2. hou je voeten warm (bijv. dubbele sokken en zo) dit klinkt mss raar maar zeker als je met je blote voeten op een koude tegelvloer staat of zit om te gaan plassen, kan ik je verzekeren dat dit zeker niet gaat lukken:) hou je voeten warm dus

3. als het weer eens niet lukt, zet ik de kraan aan, ontspan mijzelf door aan alles te denken behalve aan t feit dat ik hier op het toilet zit om te PLASSEN!!

4. Het helpt ook om met enige druk je onderbuik te masseren met je handen. Dit mag best een beetje stevig, zodat je je blaas goed voelt. Dit in combinatie met je gedachten focussen op iets anders dan plassen zodat je ontspant werkt bij mij vaak wel goed:wink: bye
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
precious30 zei:
4. Het helpt ook om met enige druk je onderbuik te masseren met je handen.
Klik om te vergroten...

Haha, ik raak dan meestal zo gefrustreerd dat ik als een gek op mijn blaas ga slaan, waardoor het uiteindelijk nog niet lukt :rolleyes:
d
de kafmeesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, ik heb hier ook wel vaak last van, maar ik heb meestal ook geen zin om telkens te betalen voor niks (sowieso al veel te duur) dus meestal blijf ik op de wc water drinken tot het uiteindelijk wel lukt :mrgreen:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoorde laatst van een hele zeldzame aandoening bij mensen die xtc gebruiken... Ik weet niet in hoeverre het echt waar is, ik heb het in een docu gezien, maar ik wilde het toch even hier posten :)

Het blijkt dat er sommige mensen zijn die reageren met een bepaald stofje in de xtc, waardoor je niet meer kan plassen. Maar omdat je veel water drinkt tijdens een avondje spacen, blijft dat water dus in je en hoopt zich enorm op, totdat het je organen gaat uitschakelen en hier kan je dus blijkbaar aan sterven.

Ik ben nog opzoek naar een fatsoenlijke bron en/of meer berichten hier over, maar wilde het alvast even delen.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
jah das egt zwaar klote , de ene keer is het erger dan de andere keer vind ik.
weleens 1.5uur op wc gestaan.

ik heb het met speed in het begin wel gehad maar laatste tijd niet meer.
of ik ben eraan gewend geraakt, of de kwaliteit is achteruit gegaan :angry:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb er ook last van, of nou ja, echt last, van de 2 keer dat ik naar het toilet ga, lukt de tweede keer alleen.
Ik heb momenten gehad (na meer dan 2 pillen) dat ik hele rechtszittingen in mijn hoofd had waar de rechter nu moest beslissen of ik nu wel of niet mag plassen (tja xtc he :wink:)

Wat iemand eerder in het topic zei, over met een bolletje spuug over je eikel wrijven, kan werken als je een gevoelige eikel hebt, maar het kan ook werken als je met je piemel een beetje gaat swaffelen. Bij mij is het altijd dat ik mijn piemel niet zo goed voel, en dat ik denk dat ik daarom niet zo goed kan plassen (omdat ik het klepje zo niet kan besturen als ik mijn worst niet voel). Doe het natuurlijk wel een beetje met beleid voor je het hele toilet onder zeikt :tearsofjoy:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had dit weekend weer op een feest mdma op, ben weer heel vaak naar de wc gegaan heel raar maarja. Elke keer was het een heel klein beetje terwijl het voelde alsof er een liter uit moest (Ik had dan ook behoorlijk haast :tearsofjoy: ), en het velde ook echt alsof er zoveel uit was maar het waren echt elke keer maar van die kleine kut straaltjes.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het komt waarschijnlijk doordat je gewoon te strak staat. Probeer relaxed op die plee te gaan zitten. Armen langs je lijf, ogen dicht, diep en langzaam in en uit ademen en gun jezelf de tijd. Je spieren ontspannen zich niet 1 2 3.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
Het komt waarschijnlijk doordat je gewoon te strak staat. Probeer relaxed op die plee te gaan zitten. Armen langs je lijf, ogen dicht, diep en langzaam in en uit ademen en gun jezelf de tijd. Je spieren ontspannen zich niet 1 2 3.
Klik om te vergroten...

Ik heb het 1x gehad en ontspannen was gewoon onmogelijk. Echt een kutgevoel. NET als het eruit zou moeten komen, komt het niet :rolleyes: Als je er echt last van hebt, is pissen gewoon onmogelijk..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
vode zei:
Ik hoorde laatst van een hele zeldzame aandoening bij mensen die xtc gebruiken... Ik weet niet in hoeverre het echt waar is, ik heb het in een docu gezien, maar ik wilde het toch even hier posten :)

Het blijkt dat er sommige mensen zijn die reageren met een bepaald stofje in de xtc, waardoor je niet meer kan plassen. Maar omdat je veel water drinkt tijdens een avondje spacen, blijft dat water dus in je en hoopt zich enorm op, totdat het je organen gaat uitschakelen en hier kan je dus blijkbaar aan sterven.

Ik ben nog opzoek naar een fatsoenlijke bron en/of meer berichten hier over, maar wilde het alvast even delen.
Klik om te vergroten...

Nu ben ik weer zo paranoide als de tyfus om xtc te gebruiken :angry:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
vode zei:
Ik hoorde laatst van een hele zeldzame aandoening bij mensen die xtc gebruiken... Ik weet niet in hoeverre het echt waar is, ik heb het in een docu gezien, maar ik wilde het toch even hier posten :)

Het blijkt dat er sommige mensen zijn die reageren met een bepaald stofje in de xtc, waardoor je niet meer kan plassen. Maar omdat je veel water drinkt tijdens een avondje spacen, blijft dat water dus in je en hoopt zich enorm op, totdat het je organen gaat uitschakelen en hier kan je dus blijkbaar aan sterven.

Ik ben nog opzoek naar een fatsoenlijke bron en/of meer berichten hier over, maar wilde het alvast even delen.
Klik om te vergroten...

Nu ben ik weer zo paranoide als de tyfus om xtc te gebruiken :angry:
Klik om te vergroten...

Dat zou ik sowieso zijn als ik jou was met je geestelijke gesteldheid. De kans is wat groter dat je daar last van krijgt dan van die aandoening.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
vode zei:
Ik hoorde laatst van een hele zeldzame aandoening bij mensen die xtc gebruiken... Ik weet niet in hoeverre het echt waar is, ik heb het in een docu gezien, maar ik wilde het toch even hier posten :)

Het blijkt dat er sommige mensen zijn die reageren met een bepaald stofje in de xtc, waardoor je niet meer kan plassen. Maar omdat je veel water drinkt tijdens een avondje spacen, blijft dat water dus in je en hoopt zich enorm op, totdat het je organen gaat uitschakelen en hier kan je dus blijkbaar aan sterven.

Ik ben nog opzoek naar een fatsoenlijke bron en/of meer berichten hier over, maar wilde het alvast even delen.
Klik om te vergroten...

Nu ben ik weer zo paranoide als de tyfus om xtc te gebruiken :angry:
Klik om te vergroten...

Dat zou ik sowieso zijn als ik jou was met je geestelijke gesteldheid. De kans is wat groter dat je daar last van krijgt dan van die aandoening.
Klik om te vergroten...

De kans dat ik doodga aan m'n psychische aandoeningen is vrijwel onwaarschijnlijk, de kans dat ik hier dood aan ga is redelijk groot als ik het heb. Waarom blijven mensen me wijzen op risico's van drugsgebruik? Ik denk dat we hier allemaal wel weten dat er risico's hangen aan middelengebruik, dat is algemeen bekend. Ik weet ook wel dat ik een verhoogt risico ben omdat ik vroeger psychotisch ben geweest. Feit blijft, dat ik weet waardoor en hoe ik psychotisch ben geworden. Het is niet gebeurt door drugsgebruik. Ik weet ook heel goed hoe ik met m'n huidige geestelijke gesteldheid om moet gaan. En het risico dat daarnaast nog bestaat, dat neem ik bewust. Je hoeft me echt niet te vertellen hoe slecht drugs voor me is. Dat weet zo goed als elke gebruiker wel.

P.S: Ik denk persoonlijk dat de risico die jij nam door heroïne te proberen een STUK groter is dan het risico dat ik neem met af en toe een xtcpilletje.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serenity zei:
Het komt waarschijnlijk doordat je gewoon te strak staat. Probeer relaxed op die plee te gaan zitten. Armen langs je lijf, ogen dicht, diep en langzaam in en uit ademen en gun jezelf de tijd. Je spieren ontspannen zich niet 1 2 3.
Klik om te vergroten...

Ken ik is proberen in een hokkie te gaan staan ofzo en gewoon te ontspannen in hoeverre dat lukt :tongueout:
Ik stond nu gewoon bij de pisbakken en dan staan er heel veel mensen naast en achter je natuurlijk en stond als een gek heen en weer te kijken want reageerde op elke beweging, ook veel gepraat en geschreeuw en mensen die je vaag aan staan te kijken die naast je staan enzo :tearsofjoy: en stond helemaal gespannen kon me echt niet ontspannen en ik moest zo nodig dat maakte het extra moeilijk :tearsofjoy:
Volgende keer maar in een hokkie en dan proberen te ontspannen inderdaad, en heb je ook niemand om je heen.

TrippyShit zei:
Ik heb het 1x gehad en ontspannen was gewoon onmogelijk. Echt een kutgevoel. NET als het eruit zou moeten komen, komt het niet :rolleyes: Als je er echt last van hebt, is pissen gewoon onmogelijk..
Klik om te vergroten...

Ja dat had ik dus ook, ik dacht elke keer eindelijk daar komt het maar dan kwam het niet.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
P.S: Ik denk persoonlijk dat de risico die jij nam door heroïne te proberen een STUK groter is dan het risico dat ik neem met af en toe een xtcpilletje.
Klik om te vergroten...

Haha, dus jij denkt dat iemand wiens geestelijke gezondheid prima in orde is en verstandig genoeg is als het gaat om drugsgebruik, meer risico loopt door 1x wat heroine in een jointje te roken dan iemand die psychotisch is geweest in het verleden en niet helemaal in orde is als het om zijn psyche gaat die mdma maar ook psychedelica neemt?? :tearsofjoy:

Ge zijt zot he menneke! :rock:
K
Koos-MatroosLid
01-01-2024, 00:00
#18
het komt idd gewoon omdat je je eigen te druk maak, en omdat je nogal vol spanningen zit :)

gewoon ff koppie legen, denken aan een waterval, rustig blijven en dan komt het vanzelf :rockband:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
P.S: Ik denk persoonlijk dat de risico die jij nam door heroïne te proberen een STUK groter is dan het risico dat ik neem met af en toe een xtcpilletje.
Klik om te vergroten...

hij weet dat hij het 1 keer kan nemen

en dan nog, je weet echt niet waardoor je psychotisch bent geworden, je krijgt hem nog wel voor je bakkes met al dat gebruiken AT :grin:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb dit bij xtc en speed ook ja inderdaad.
Ofnouja, ik kan wel plassen, maar het gaat een stuk moeilijker. Bij xtc erger. Wat ik dan doe is gewoon rustig gaan zitten, ontspannen, geen druk zetten, echt totale ontspanning en als het juiste moment er is druk zetten. Dan lukt het wel.
en geloof me, dat lucht op :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."