Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucineren van MDMA :S

hallucineren van MDMA :S

90 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haren op t plafond, stapels kleren die transformeren tot oude vrouwtjes uit t oostblok, je klasgenoten die ineens allemaal in je kamer staan.

Been there done that :mrgreen:
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen vrijdag-zaterdag was er een feestje bij een maat van mij, hij was alleen thuis.

Het begon gewoon met veel zuipen en blowen enzo. Toen rond half 3 de meeste mensen weg waren was ik met nog 4 mensen over. En we hadden nog een halve gram MDMA. Dus we besloten om dit te gaan doen. Ik heb 2/3 vingertoppen MDMA gepakt, het begon na 25/30 minuten al te werken.

En ja hoor ik kreeg de liefdesgevoelens enzo haha. Rond 6 uur s ochtends zat ik op de bank en keek naar de glazen op tafel, ik zag op een glas allemaal kleine piertjes kruipen. Ik dacht: WTF. Alle andere mensen zeiden: Wat is er ? Ik zei: Ik zie allemaal kleine piertjes op dat glas kruipen, het houd maar niet op. Dus ik raak het glas aan en ineens draaide er wormen om mijn vinger en een spinnenweb. Ik schrok hier wel ff van maar het boeide me niet zo veel. Later zat ik naar een ander glas te kijken en zag allemaal smerige muggen, vliegen,sprinkhanen er in kruipen, NIEMAND anders zag dit, alleen ik. Het bleef ook constant, het ging maar niet weg. En even later vulde een maat van mij zijn glas water en ik zag gewoon dat hij helemaal vol was terwijl hij amper iets ingeschonken had. En ik zag mensen hun hoofd omgedraaid enzo. En iedereen had een bril op en er groeide gewoon shag op mijn handen dacht ik.

Ik vond dit wel een hele vette ervaring en vraag me af hoe dit komt en of andere mensen dit ook wel eens hebben meegemaakt?

Thanks.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
*meldt zich.

Nogal bizar om mee te maken inderdaad, vooral als d'r inderdaad overal haar/shag te zien is, krijg ik de creeps van die shit. :P
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MetaalKonijn zei:
*meldt zich.

Nogal bizar om mee te maken inderdaad, vooral als d'r inderdaad overal haar/shag te zien is, krijg ik de creeps van die shit. :P
Klik om te vergroten...

Ik vond het niet super erg ofzo, maar ik dacht wel van SMERIG......

Ik zie liever een naakt wijf ofzo :P
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je bent niet de enige! Onder invloed heb ik ook al eens duizenden groene wormen over het plafond zien kruipen en ook kleine spinnen die met spinneweb en al van het plafond kwamen vallen :grin:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom beleef ik nou nooit van die geweldige dingen op de M. Weleens licht gehallucineerd maar nooit zo heel erg moet ik zeggen, het bleef bij de bekende drangrekken die door ze hele zaal stonden.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Dit topic komt uit 2007 he...
Klik om te vergroten...
Und..?! :wink:

Ja, hallucinaties heb ik zeker wel gehad op X.

Bij m'n ex spinnetjes uit haar neus zien kruipen. Zelfde spinnetjes haalde ik vervolgens uit m'n mond, liepen over m'n armen (waren de haren van m'n arm) en onder m'n hoeslaken( waren de blauwe strepen op m'n matras).

Een jonge kat die met een bolletje wol door de kamer rende.

Terwijl ik op m'n best de liefde probeerde te bedrijven met haar ineens een oude vrouw met bril te zien in plaats van mijn ex.

Sowieso hebben we toen maffe dingen gedaan...
Zo'n kort helder moment; 'Euhm schat, weet jij eigenlijk dat we midden in de nacht en poedelnaakt de liefde zitten te bedrijven in de tuin...' (terwijl ze tot 5 huizen verder zo in onze tuin konden kijken)

Mooi spul, haha!

Overigens nooit angst gehad, altijd kunnen relativeren (voor zover je het nog zo kan noemen).
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stoelen komen ook vaak voor. Heel grappig als je hard gaat in een club en je ziet opeens overal stoeltjes en tafeltjes staan. En inderdaad de welbekende bril en mensen die er niet zijn...
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#9
DeepPurple zei:
Stoelen komen ook vaak voor. Heel grappig als je hard gaat in een club en je ziet opeens overal stoeltjes en tafeltjes staan. En inderdaad de welbekende bril en mensen die er niet zijn...
Klik om te vergroten...

maskers zien is een must xD
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alleen hallucinaties gehad tijdens het uitwerken, waarschijnlijk icm zware vermoeidheid :rock:
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe geen :stoned: nodig om te gaan slapen dus xD
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#12
atbboy zei:
Heb nog nooit echt gehallicineerd van Mdma, alleen soms dat ik wat shillouletten zag maar als je met je ogen knippert is het weg.
Klik om te vergroten...
Beschrijf is en avond ( hoeveelheid pillen, tussentijden, en situaties ) misschien kan ik je wat ervaring delen ik zit genoeg aan de hallucinaties hehe
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#13
je done list klopt niet hahah je hebt 2 keer truffels erbij staan :P
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow :P! haha lijkt me niet echt fijn, als ik spinnenwebben en al die shit zou zien zou ik niet blij zijn ben de dood voor spinnen haha :tearsofjoy: !

Maar ik heb wel van mdma als ik 3 pilletje van 120 mg inneem dat ik dan af en toe ga hallucineren als ik 3 of 4 jointjes erbij rook is wel zkr vet:)! je ziet van alles was er normaal niet hoort te zijn haha , zoals een tv die oppeens naar voren en na achteren groter en kleiner word. een paard die in een tuin staat? de gekste dingen :mrgreen:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het valt mij ook op dat bijna iedereen die hallucineert op X, altijd redelijk onschuldige en/of grappige dingen ziet. Op de topicstarter na dan!
D
DrugsmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
tonderslag zei:
je done list klopt niet hahah je hebt 2 keer truffels erbij staan :P
Klik om te vergroten...
ik weet t haha :grin:
zal het trouwens ff veranderen :stoned:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallucineren op X heb ik leren waarderen, is altijd weer lachen wat je ziet!
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatst ook nog flink geknald,
Ik liep over straat en elke brievenbus/prullenbak en alles wat een beetje blonk waren politie agenten met hele hesjes aan. De zelfde nacht ook nog inderdaad de brillen gezien en op de terugweg naar huis vissen door de lucht zien vliegen :sunglasses:

Ik vind deze hallucinaties juist heel erg leuk en heb gelukkig nog nooit enge of nare dingen gezien.
M
MaxvikeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wow, ... ik ben niet echt bekend met MDMA maar wel vanuit XTC. Dus wat indirecter vermoed ik.

Bij een keer flink los te gaan was de huid van mij en mijn vrouw gevlekt als mini panter vlekken. Deze ware dus klein en ze bewogen allemaal. Ik vond het met name mooi. De 1e keer schrok ik ... maar ik was het me bewust dat het niet echt was. Gelukkig ... anders zou ik waarschijnlijk freaken. Ik ben een gematigde gebruiker ... daarmee bedoel ik dat ik niet heel vaak helemaal los ga. Waarschijnlijk is dat 3x per jaar.

Maar als ik dit krijg weet ik dat ik behoorlijk ver ben gegaan en is het voor mij een graad meter wanneer ik eigenlijk wel genoeg heb gehad en stop met meer nemen.
Overigens vind ik het wel leuk als ik zo ver ben ... maar ... pfff omdat het met XTC is is de dag erna wel heel zwaar.

Ik zou het graag met MDMA proberen ... zonder de XTC ... maar met name om dus minder brak te zijn. Maar jah, ... MDMA vinden ??? Ik mis de ingangen want ik ben geen party beest maar een thuisgebruiker.

:rock:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Handelaar zei:
jammer dat er hier in de buurt niks te verkrijgen is , hallicuneer pillen waren vet
Klik om te vergroten...
Kan je niet Aan xtc komen? Arme ziel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."