Met mdma alleen hallucineer is nooit , rook ik er een joint bij begin ik echt enorm realistisch te hallucineren.
Herinner me nog dat ik na een avond stappen thuis in de tuin nog even een joint rookte om lekker relax te gaan slapen , ik plofte nog even in de bank voor wat tv te kijken , ineens zie ik m'n vriendin uit de slaapkamer komen en gaat naast me zitten op de bank , ze zwaait met haar hand en ineens gaat ze in rook op... Toen besefte ik pas da het een hallucinatie was , maar het was echt levensecht.
9 kansen op 10 zie ik ook altijd "geesten" , ik zie ze meestal ongeveer zo
http://home.wxs.nl/~hasel037/0b14ecf0.jpg
Maar iets scherper en meestal mensen die ik ken. Zo herinner ik me nog dat ik ineens zo'n "geest" m'n ramen begonnen te lappen om 04.00 in de nacht
Schaduwen van stilstaande dingen die bewegen.
Kleuren op m'n pc scherm die enorm intens zijn
De kleur van muren die beetje veranderd
Alles krijgt oranje/rode/groene gloed over zich heen ( die is wel heel mooi om eerlijk te zijn
![:)]()
)
Bewegende patronen op het plafond in het donker
Met gesloten ogen is het echt te gek voor woorden. Van gewone sterretjes , 3d tetrisblokjes tot een tekenfilm helemaal opnieuw afspeelt of mensen levensecht voor je ogen zien staan.
De meest heftige hallucinatie was met bij mij thuis , gewoon met vrienden gezellig pilletje en wat wiet. Maar natuurlijk mezelf laten gaan en veel te veel mdma binnen , enorm veel wiet gerookt.
Ik ging in de tuin een sigaret roken en keek uit verveling naar de sterren.
Wat ik me er nog van herinner :
Rond een gewone ster begonnen duizenden kleine sterretjes op te lichten , deze begonnen rond de gewone ster te draaien , en kwamen daarna pijlsnel recht naar mij toe gevlogen en ineens vloog ik precies zelf in de ruimte. Ik zag miljoenen kleine lichtjes voorbij scheuren , ik vloog echt door het heelal , ik zag kometen , melkwegen , gekleurde stofvelden....
Dit leek maximum 30 seconden geduurd te hebben.
En daarna schoot ik er ineens uit omdat een vriend m'n naam roepte omdat ik zolang wegbleef...
Volgens hun stond ik al een kwartier buiten naar boven te kijken.... Maar daar kan ik me niks van herinneren...
( maar doe deze nooit na , ik had echt belachelijk veel mdma binnen en het was echt niet verantwoord )
ps : de dingen die ik net opsomde gebeuren niet allemaal tegelijk , het zijn gewoon dingen die nu en dan voorvallen als ik wiet erbij rook . En ik ben altijd nog helder genoeg van geest om te weten dat het door de mdma+wiet komt , dus ben eigelijk nooit bang ervan geworden.