Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucineren van MDMA :S

hallucineren van MDMA :S

90 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatst een keer dvdtje van een festival gekeken, paar snoepies op en ik zag alleen maar een kok met twee bakken sla waar die in liep te roeren (de dj die met zijn 2 draaitafels bezig was) :grin: :grin:

Moet wel zeggen dat ik een drukke werkweek had gehad, weinig geslapen de hele week dus erg moe was en daarbij best bezopen
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Handelaar zei:
jammer dat er hier in de buurt niks te verkrijgen is , hallicuneer pillen waren vet
Klik om te vergroten...
Kan je niet Aan xtc komen? Arme ziel.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paperplane. zei:
Handelaar zei:
jammer dat er hier in de buurt niks te verkrijgen is , hallicuneer pillen waren vet
Klik om te vergroten...
Kan je niet Aan xtc komen? Arme ziel.
Klik om te vergroten...
In België zal het toch wel een stukje moeilijker zijn om daar goede pillen te regelen. Krijg het idee dat daar ook meer rotzooi in omloop is
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
boenkeng zei:
Paperplane. zei:
Handelaar zei:
jammer dat er hier in de buurt niks te verkrijgen is , hallicuneer pillen waren vet
Klik om te vergroten...
Kan je niet Aan xtc komen? Arme ziel.
Klik om te vergroten...
In België zal het toch wel een stukje moeilijker zijn om daar goede pillen te regelen. Krijg het idee dat daar ook meer rotzooi in omloop is
Klik om te vergroten...
Ik deed meer zo neerbuigend omdat het leek dat hij dacht dat er pillen in omloop zijn met een extra stofje waardoor je gaat hallicuneren...
P
PebblesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb wel wat gehallucineerd met MDMA;

- Op bed zag ik een iPad doos boven een vriendin haar hoofd zweven
- Mijn lamp was een mediaplayer
- Mijn klok (die stil stond), ging met de minuten wijzer achteruit.

Ik vond het wel heel grappig allemaal en ik was er wel bewust van dat het door de XTC kwam.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Pebbles zei:
Ik heb wel wat gehallucineerd met MDMA;

- Op bed zag ik een iPad doos boven een vriendin haar hoofd zweven
- Mijn lamp was een mediaplayer
- Mijn klok (die stil stond), ging met de minuten wijzer achteruit.

Ik vond het wel heel grappig allemaal en ik was er wel bewust van dat het door de XTC kwam.
Klik om te vergroten...
Ja, dat is het meestal ook wel met mdma hallicunaties, ze zijn heel realistisch,maar je bent je vaak bewust dat het door de mdma komt, en vind dat verder ook prima :wink:
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je teveel MDMA neemt metaboliseerd het in MDA, waar je van gaat trippen. MDA kan ook naast MDMA in XTC zitten.

Ik heb niet echt sterke visuals, maar de enige keer dat ik flink aan het trippen was had ik het volgende;
-Sterke soort van waas/blur filter over mijn gezichtsveld van de groene en blauwe lampen van het feestje;
-Bellenblaas automaat zorgde voor een soort van zwartwitte springende Donald Ducks geprint op witte plastic blokjes die naar beneden vielen als een kaartspel dat je uispeeld op Windows Vista/7;
-Warp speed uit Star Wars waarbij sterren in strepen langs mij schoten in de kleuren rood, groen en blauw;
-Bewegende mensen om mij heen lieten een soort van spoor achter als een soort van patience dat je uitgespeeld heb onder Windows 98, waarbij alle kaarten zeg maar een soort van achterblijven.

Heel erg lekker raar... Het was ook alsof ik het een soort van zowel voelde als zag :tongueout:

PS: ik had ook elke keer als de beat sloeg dat ik witte flitsen om mij heen zag alsof TL balken van onder tegen de muren schenen
d
drunkdestroyerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Van MDMA heb ik echt vage shit gezien, (First post on Drugsforum)

-toen Ik buiten was met een klein groepje zag ik iemand heel snel bunkers in fietsen en langs de weg stopte een politie bus, alsof de fietser werd achtervolgd ofzo. (de persoon die op dat moment naast me liep zag hetzelfde).

-toen ik van een feest thuis kwam en men bed in ging, zag ik al men vrienden zitten in een kring om me heen alles eromheen was zwart en er stond een kaars in het midden, ze zeiden ook de hele tijd dat ik een joint aan moest pakken, ik werd helemaal gek want die wilde ik op dat moment echt graag hebben. :(

Toch blijf ik M wel 1 van de lauwste dingen die ik heb gedaan.

'Peace x :stoned:
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tja ik vind het altijd heerlijk om te hallucineren op pillen of m poeder. Altijd een soort extratje waar ik stiekem wel naar uitkijk. Je maakt dan zulke domme dingen mee en de rest zit je dan zo heerlijk uit te lachen.

Kwam ooit de tegenover buurvrouw tegen van mijn opa, ze kwam er heerlijk bij zitten. Arme mens is in de 80 geloof ik maar we hadden een leuk gesprek tot me maten zeiden dat ik hem weer tripte.

Ook heb ik ooit een kwartier geprobeerd mijn laptop uit te zetten met de afstandsbediening. Werkte niet helemaal en me meten zeiden niets natuurlijk, maar ze genoten wel!

Oja soms heb je dan ook hele gesprekken met volk dat er niet is en halverwege het gesprek begin je hard op te praten ook altijd fijn.

Altijd leuk om dit soort dingen mee te maken.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Was al bekend met hallucinaties in het donker of met m'n ogen dicht, van die levensechte beelden, alsof je wakker droomt. Dat je hele gesprekken aan het houden bent of hele pagina's van fora aan het lezen bent ofzo. Maar sinds gister voor het eerst echt de bekende wormen, spinnen, vliegjes en beestjes gezien. :mrgreen: Kwam er de volgende dag achter dat ik ook een erg grote dosis had gehad. Begon met dat ik in bed lag en ineens een rood oplichtend figuurtje van Motorhead in de kamer zag vliegen, met discolampjes eromheen. Vloog zo het raam uit. :mrgreen: Toen oplichtende wietplantjes op het plafond, een spiegel die ging barsten en de schaduw van beestjes die van beneden naar boven over de deur liepen, om vervolgens door het glas te kruipen en langs de andere kant weer naar beneden te gaan. Vervolgens zag ik dat de muren, kast en spiegel vol waren gezet met dikke zwarte verfstrepen, en aan het plafond hingen allemaal spinnewebben met spinnen erin. Toen keek ik naar het gordijn en daar zaten wel honderd vieze witte wormpjes in. Toen ik naar de wc ging zag ik ineens doorzichtige vliegen uit de lichte muur komen. Freaky shit. :openmouth: Ik was alleen in m'n eentje (feestje was al afgelopen), dus geen brillen oid gezien, ben wel benieuwd of ik die anders wel had gezien.
n
nitrowkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met mdma alleen hallucineer is nooit , rook ik er een joint bij begin ik echt enorm realistisch te hallucineren.
Herinner me nog dat ik na een avond stappen thuis in de tuin nog even een joint rookte om lekker relax te gaan slapen , ik plofte nog even in de bank voor wat tv te kijken , ineens zie ik m'n vriendin uit de slaapkamer komen en gaat naast me zitten op de bank , ze zwaait met haar hand en ineens gaat ze in rook op... Toen besefte ik pas da het een hallucinatie was , maar het was echt levensecht.

9 kansen op 10 zie ik ook altijd "geesten" , ik zie ze meestal ongeveer zo http://home.wxs.nl/~hasel037/0b14ecf0.jpg
Maar iets scherper en meestal mensen die ik ken. Zo herinner ik me nog dat ik ineens zo'n "geest" m'n ramen begonnen te lappen om 04.00 in de nacht :tongueout:

Schaduwen van stilstaande dingen die bewegen.

Kleuren op m'n pc scherm die enorm intens zijn

De kleur van muren die beetje veranderd

Alles krijgt oranje/rode/groene gloed over zich heen ( die is wel heel mooi om eerlijk te zijn :) )

Bewegende patronen op het plafond in het donker

Met gesloten ogen is het echt te gek voor woorden. Van gewone sterretjes , 3d tetrisblokjes tot een tekenfilm helemaal opnieuw afspeelt of mensen levensecht voor je ogen zien staan.

De meest heftige hallucinatie was met bij mij thuis , gewoon met vrienden gezellig pilletje en wat wiet. Maar natuurlijk mezelf laten gaan en veel te veel mdma binnen , enorm veel wiet gerookt.
Ik ging in de tuin een sigaret roken en keek uit verveling naar de sterren.
Wat ik me er nog van herinner :
Rond een gewone ster begonnen duizenden kleine sterretjes op te lichten , deze begonnen rond de gewone ster te draaien , en kwamen daarna pijlsnel recht naar mij toe gevlogen en ineens vloog ik precies zelf in de ruimte. Ik zag miljoenen kleine lichtjes voorbij scheuren , ik vloog echt door het heelal , ik zag kometen , melkwegen , gekleurde stofvelden....
Dit leek maximum 30 seconden geduurd te hebben.
En daarna schoot ik er ineens uit omdat een vriend m'n naam roepte omdat ik zolang wegbleef...
Volgens hun stond ik al een kwartier buiten naar boven te kijken.... Maar daar kan ik me niks van herinneren...
( maar doe deze nooit na , ik had echt belachelijk veel mdma binnen en het was echt niet verantwoord )

ps : de dingen die ik net opsomde gebeuren niet allemaal tegelijk , het zijn gewoon dingen die nu en dan voorvallen als ik wiet erbij rook . En ik ben altijd nog helder genoeg van geest om te weten dat het door de mdma+wiet komt , dus ben eigelijk nooit bang ervan geworden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."