Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mss dat ik in de paasvakantie eens een grammetje uitprobeer ik wou er nog mee wachten omdat het te leuk leek en te duur was maar ik las hier dat je van 0,1 gram al kunt K-holen dus dan heb je 10 sterke trips voor 40euro dat maakt dat je voor elke 'super-ervaring' 4 euries kwijt bent. lijkt ineens niet meer zo duur nu is mn vraag, hoeveel gebruik je nu eigelijk werkelijk, moet je rekening houden met tolerantie waardoor die 0,1 gr na een tijdje veel te weinig wordt of doe je er nog langer mee omdat je wsch niet elke keer wilt K-holen kan je het laten bij één trip per keer of niet, ik dacht dat eens je bezig was het niet zo leuk is om te stoppen met keta dus concreet: hoeveel gebruiken jullie ervaren gebruikers?"
"pom pom pom"
"bedankt voor je antwoord keta is zo aanlokkelijk, maar ik ga er toch nog een onbepaalde tijd mee wachten.... tot het moment is aangebroken ofzo"
"das veel te vroeg man, je moet wachten op de bijtjes"
"ik had het zelfde probleem alleen zijn het bij mij wel vrouwtjes"
":P"
"echt niemand die het haar afraad?"
"het zal wsch driedubbel bedrukte crack zijn, wees er voorzichtig mee!"
"Flugeltje zei: Is alleen maar een teken van te weinig zelfvertrouwen en willlen vluchten in een ego drugs, zoals coke Klik om te vergroten... en dat is je eigen schuld ofzo?"
"was het niet sarcastisch?"