Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucineren van MDMA :S

hallucineren van MDMA :S

90 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetaalKonijn zei:
troebadoer zei:
hmmz, afgelopen weekend 0,7 gram mdma ofzo gebruikt verspreid over 6-7 porties, flink strak gestaan:
Klik om te vergroten...

Waar had ik zoiets ook alweer eerder gelezen?
Klik om te vergroten...

Quoted for truth :P
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die snapt mijn door weed overgenomen brein niet helemaal Pikachu
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wellicht moet je de oorzaak eerder bij je extreem compulsieve MDMA gebruik leggen. :rolleyes: :P :P
M
MadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#4
.. Eej bizar! ik had vorige week zaterdag eenzelfde ervaring! Ik zat thuis bij paar vrienden, en na anderhalf dollartje zag ik brillen bij hun verschijnen - begon t mee. was wel funny -. Even later kwam er een grote protretfoto tot leven; complete cartoon gewoon! Na een paar keer knipperen verdween alles, maar zodra ik mijn ogen even op hetzelfde punt liet hangen was het dr weer. Verschijningen in de kamer, uit planten, kasten enzo.. T was niet eng - wist dat het weer weg zou gaan - maar wat niet relaxed was, was dat de huid van mijn armen aangetast leek: alsof dr (niet bewegende gelukkig) wormpjes in/opzaten... De gezichten van mijn vrienden zagen eruit alsof ze littekens van onwijze brandwonden hadden.. :openmouth: Huh! Bij t naar fietsen ondervond ik de grappige gevolgen van een 4 cm diepte die ik kwijt was :grin: (slot fiets niet open/ stoepjes, naast trap stappen)
Geen idee dat t kon.. Ben niet veel gewend kwa pillen (meestal maar 1 als ik neem), maarre; bizar. Wel funny voor n keertje, maar liever geen horrorscene op n feestje . Thriller!! Hihi!
@1337; toevallig ook dollars/ omgeving N-Holland?
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#5
eey metaalkonijn

Check dit even: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9523

Want ik snap iets niet :)

Kun je daar even replye ?

thx
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel apart dat sommige hallucinaties een soort gemeengoed zijn bij mdma gebruik. Zoals de brillen zien.

Hier viel mij op dat er meerdere keren wormpjes wordt genoemd. Ik heb ook uit de poriën van mijn huid wormpjes omhoog zien springen en met een sierlijke boog weer zien belanden in een andere porie!

Clownsneuzen heb ik ook meermalen gezien en de brandwondgezichten ook.

Jaaa, je blijft lachen op MDMA!

:smoke:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een vriendin van me heeft hele heftige visuals op MDMA, maar ik heb het zelf nog maar een keer gedaan en toen was er meer een algemeen gevoel van geluk en zo goed als geen visuals. Zij beschrijft nooit de dingen die jullie zien, trouwens.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
nutsss zei:
Wel apart dat sommige hallucinaties een soort gemeengoed zijn bij mdma gebruik. Zoals de brillen zien.

Hier viel mij op dat er meerdere keren wormpjes wordt genoemd. Ik heb ook uit de poriën van mijn huid wormpjes omhoog zien springen en met een sierlijke boog weer zien belanden in een andere porie!

Clownsneuzen heb ik ook meermalen gezien en de brandwondgezichten ook.

Jaaa, je blijft lachen op MDMA!

:smoke:
Klik om te vergroten...
ja echt e
maar kdenk dat da wel normaal is.. net zoals iedereen op lsd de zelfde soort mandala visuals heeft als je op iets blijft staren of je ogen dicht doet
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
Phreakingout zei:
Waarom beleef ik nou nooit van die geweldige dingen op de M. Weleens licht gehallucineerd maar nooit zo heel erg moet ik zeggen, het bleef bij de bekende drangrekken die door ze hele zaal stonden.
Klik om te vergroten...

hallucineren op mdma, het is een heel speciale ervaring ma het is wel gortig
als je je ogen sluit ben je ergens anders, je bent veel te vaag.
ik vind het niet chill
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#10
teebo zei:
Phreakingout zei:
Waarom beleef ik nou nooit van die geweldige dingen op de M. Weleens licht gehallucineerd maar nooit zo heel erg moet ik zeggen, het bleef bij de bekende drangrekken die door ze hele zaal stonden.
Klik om te vergroten...

hallucineren op mdma, het is een heel speciale ervaring ma het is wel gortig
als je je ogen sluit ben je ergens anders, je bent veel te vaag.
ik vind het niet chill
Klik om te vergroten...
Ik vind dit juist wel chill, lekker trippe
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
brillen, littekens,gekke kapsels, poppen die rond me dansen, een persoon die in m'n tv zat, een beeld dat plotseling een vogel word, bomen die in 2d veranderen,...
Supervlieg zei:
Been there done that :mrgreen:
Klik om te vergroten...
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Groene stengels die aan de muur komen, flessen zien omvallen terwijl ze gewoon blijven staan, kleine kaboutertjes , lamp die heen en weer beweegt ( dacht eerst dat het de wind was :P ). Insecten die rondvliegen, schaduwen op de muren,de muur die percies opschuift waardoor er een spleet onstaat tussen de muur en plafond, soort van geesten die door m'n ruit de kamer komen ingezweefd. soort van draad dat door m'n hele kamer gaat. Ohjaah wat hou ik van MDMA
:hearteyes:
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zie dat hier een hele hoop reactie's zijn van leuke ervaringen met hallucineren.

Ik heb momenteel zelf redelijk wat verschillende soorten pillen gebruikt tijdens feesten/disco's.
In mijn vriendengroep word door iedereen drugs gebruikt, als we slikken doen we ook allemaal dezelfde pillen en vertellen elkaar wanneer we pakken hoe we ons voelen en of er problemen zijn.
Ikzelf ben 31 december 2009 begonnen met xtc ik had ervoor wel eens geblowd maar niet vaak.
in de tussentijd hebben we al redelijk wat verschillende soorten getest en ook wat andere soorten drugs uitgebrobeerd ( b.v. speed snuiven/capsules). Maar we gebruiken dus op een feest b.v. allemaal dezelfde pillen, mijn vriendin en 2 andere meiden voelen de pillen meestal wat eerder maar het is bekent dat dit bij vrouwen normaal is.Ik en 2 andere jongens voelen het verschillend. Maar ik ben de enigste die hallucineert ik zoek dit punt vaak ook wel op omdat ik het leuk en relaxed vind maar me vrienden denken dat hallucineren door een overdosis komt en heel slecht is voor je. Normaal zag ik wel eens midden in een zaal een glazen tafel staan waar ik omheen liep, mensen met maskers op, en nog veel meer. Maar vorige week wou ik mijn grenzen aftasten door wat sneller en grotere hoeveelheden te pakken. Ik had 2 blauwe driehoeken met een kruisje en 1 blauw bruin/wit gespikkelde pil. ik begon om 12 uur met de eerste driehoek, na een half uur pakte ik de volgende driehoek, ik begon het al te voelen maar na korte tijd kwam hij goed aan en had ikd e bekende gevoelens. Ik pakte na een half uur de laatste pil die naar zeggen van de dealer 175mg bevatte.
Ik dacht wel dat het snel was maar had niet verwacht dat ik zo hard zou gaan, ik begon zwaar te hallucineren en zag bijvoorbeeld een vriendin haar hoofd aan als een spinnenweb mensen die op de grond lagen en nog vager ik zag ongeveer 5 minuten lang iedereen in slow motion bewegen niet haperend maar gewoon echt slow motion ik stond als het waren als enige normale in de zaal maar de rest was slow motion behalve geluiden. later die nacht het laatste uur dat we in de disco waren kon ik mijn ogen niet meer openhouden ik stond met mijn hoofd naar boven,ogen dicht,kaak strak op elkaar en met mijn armen en handen te bewegen op de muziek.
Mijn vrienden zeggen dat hallucineren eigenlijk een tekort aan zuurstof is in je hersenen en dus zeer gevaarlijk voor je leven is, ik wil graag reactie's want ik ben dol op hallucineren (zo erg als dit verhaal hierboven wil ik absoluut niet meer) en wil graag hun geruststellen zodat ze zich niet ongerust maken over mij.
verder zal ik zeggen dat iedereen gewoon lekker los moet gaan met of zonder drugs maar doe je met,koop dan een eigen testpakketje hieraan kun je meteen zien of er mdma of speed inzit.
een kennis van mij is zijn broer verloren aan op feesten gekochte pillen waar nog geen gram mdma/speed inzat hij proefde wel anders iets meer gemisch maar niet overdreven dus test je stuff eerst ff:P
Bedankt voor het lezen en ik wacht op reactie
grz tonderslag
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit topic komt uit 2007 he...
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe xD had ik nog niet eens gezien.

vond t wel leuk om er wat te reageren misschien komen er wel meerdere reacties xD
J
JGVLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

Supervlieg zei:
Haren op t plafond, stapels kleren die transformeren tot oude vrouwtjes uit t oostblok, je klasgenoten die ineens allemaal in je kamer staan.

Been there done that :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hahahahhahaha ! Jaaaah, indd ik heb ook wel eens gehad dat ik in mijn bed lag en als ik mijn ogen dichtdeed dat ik allemaal vrienden hoorde praten alsof ze aan het chille waren op mijn kamer.

Bij In Qontrol liep ik om zogenaamde glazen huisjes heen.

Ik denk dat dat mede mogelijk gemaakt word door het dragen van een (zonne)bril ! :wink:

x
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Dit topic komt uit 2007 he...
Klik om te vergroten...
Und..?! :wink:

Ja, hallucinaties heb ik zeker wel gehad op X.

Bij m'n ex spinnetjes uit haar neus zien kruipen. Zelfde spinnetjes haalde ik vervolgens uit m'n mond, liepen over m'n armen (waren de haren van m'n arm) en onder m'n hoeslaken( waren de blauwe strepen op m'n matras).

Een jonge kat die met een bolletje wol door de kamer rende.

Terwijl ik op m'n best de liefde probeerde te bedrijven met haar ineens een oude vrouw met bril te zien in plaats van mijn ex.

Sowieso hebben we toen maffe dingen gedaan...
Zo'n kort helder moment; 'Euhm schat, weet jij eigenlijk dat we midden in de nacht en poedelnaakt de liefde zitten te bedrijven in de tuin...' (terwijl ze tot 5 huizen verder zo in onze tuin konden kijken)

Mooi spul, haha!

Overigens nooit angst gehad, altijd kunnen relativeren (voor zover je het nog zo kan noemen).
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stoelen komen ook vaak voor. Heel grappig als je hard gaat in een club en je ziet opeens overal stoeltjes en tafeltjes staan. En inderdaad de welbekende bril en mensen die er niet zijn...
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#19
DeepPurple zei:
Stoelen komen ook vaak voor. Heel grappig als je hard gaat in een club en je ziet opeens overal stoeltjes en tafeltjes staan. En inderdaad de welbekende bril en mensen die er niet zijn...
Klik om te vergroten...

maskers zien is een must xD
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alleen hallucinaties gehad tijdens het uitwerken, waarschijnlijk icm zware vermoeidheid :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."