#1
@ hierboven.. XTC = MDMA!
Harderstyles zei:@ hierboven.. XTC = MDMA!

Kwam er de volgende dag achter dat ik ook een erg grote dosis had gehad. Begon met dat ik in bed lag en ineens een rood oplichtend figuurtje van Motorhead in de kamer zag vliegen, met discolampjes eromheen. Vloog zo het raam uit.
Toen oplichtende wietplantjes op het plafond, een spiegel die ging barsten en de schaduw van beestjes die van beneden naar boven over de deur liepen, om vervolgens door het glas te kruipen en langs de andere kant weer naar beneden te gaan. Vervolgens zag ik dat de muren, kast en spiegel vol waren gezet met dikke zwarte verfstrepen, en aan het plafond hingen allemaal spinnewebben met spinnen erin. Toen keek ik naar het gordijn en daar zaten wel honderd vieze witte wormpjes in. Toen ik naar de wc ging zag ik ineens doorzichtige vliegen uit de lichte muur komen. Freaky shit. Madelief zei:.. Eej bizar! ik had vorige week zaterdag eenzelfde ervaring! Ik zat thuis bij paar vrienden, en na anderhalf dollartje zag ik brillen bij hun verschijnen - begon t mee. was wel funny -. Even later kwam er een grote protretfoto tot leven; complete cartoon gewoon! Na een paar keer knipperen verdween alles, maar zodra ik mijn ogen even op hetzelfde punt liet hangen was het dr weer. Verschijningen in de kamer, uit planten, kasten enzo.. T was niet eng - wist dat het weer weg zou gaan - maar wat niet relaxed was, was dat de huid van mijn armen aangetast leek: alsof dr (niet bewegende gelukkig) wormpjes in/opzaten... De gezichten van mijn vrienden zagen eruit alsof ze littekens van onwijze brandwonden hadden..Huh! Bij t naar fietsen ondervond ik de grappige gevolgen van een 4 cm diepte die ik kwijt was
(slot fiets niet open/ stoepjes, naast trap stappen)
Geen idee dat t kon.. Ben niet veel gewend kwa pillen (meestal maar 1 als ik neem), maarre; bizar. Wel funny voor n keertje, maar liever geen horrorscene op n feestje . Thriller!! Hihi!
@1337; toevallig ook dollars/ omgeving N-Holland?
gregory94 zei:mhmmm
en laatst had ik het zo....dat ik compleeeeeeet random dingen zei , en gigantisch domme/stomme antwoorden gaf op alles wat mensen zeiden xD....Ik verstond ook andere dingen in wat mensen zeiden... enjaaah ik dacht toen.... miljeir! Te veel!

fdunk zei:Fake? Echt niet!
Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.
Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde.
Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!
Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.
universal*flow zei:fdunk zei:Fake? Echt niet!
Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.
Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde.
Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!
Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.
Eerst zien, dan geloven![]()
Wat is dan de dosis dat je op hebt wanneer je gaat halucineren? Ik hoor namelijk wel is verhalen van mensen die 8 pillen op een avond naar binnen werken. Maar zo 1 ben ik niet. Ik neem zodat ik het voel, and daar stopt het.
Vraag me dan ook af bij 8 pillen, hoe slecht zijn die dan?? Of hoe strak sta je :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."