Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucineren van MDMA :S

hallucineren van MDMA :S

90 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ hierboven.. XTC = MDMA!
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#2
Harderstyles zei:
@ hierboven.. XTC = MDMA!
Klik om te vergroten...


hmm ja ma ik denk dat hij kristallen bedoelt.

Ik heb trouwens wel nare hallucinaties gehad en een vriend van mij ziet meestal dode mensen en zo heel freaky, hij houdt er niet van hij zuipt zig liever het ziekenhuis in hehe.
Binnenkort qlimax gaat ie trouwes wel slikken, eens kijken wat dit teweeg brengt haha.

Ik zelf begin een beetje af te stappen van de groene canadezen, ik heb deze meerdere keren gehad en er zit zoveel verschil in de pillen. eerst had ik er een keer 2 op en spacede ik m best lekker maar zaterdag had ik er 3.5 op en ik hallucineerde niet en had best zwakke hoogte punten.

Ik moet wel zeggen dat ik wat speed had gebruikt van te voren, ( 2 kleine lijntjes voor de oppepper zeg maar)

space ze !!
a
akinatorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij mijn tweede keer xtc de meest bizarre hallucinaties gezien, niet normaal. Begin van de avond 170 mg mdma kristallen afgewogen (0,1 mg) en later nog een paar likjes genomen. Weet helaas nooit hoeveel een likje nou is, maar aan het eind van de avond was het grammetje op met 2 personen. In de club zag ik het plafond bewegen en dacht dat er iemand op het plafond liep. Later zag ik hier een voet doorheen zakken en deze bleef bewegen, toen ik mijn hand erdoorheen haalde verdween de voet weer. Heel bizar, ook de wormen in gezichten heb ik gezien en hangende tafels. Begrijp nooit waarom iedereen dit ziet...
Laatste keer lag ik in bed na te spacen en zag ik spikkeltjes overal, dezelfde die je altijd ziet als het schemert/donker is. Om de 10 seconden focuste ik op alle spikkeltjes en kwamen deze op me afgezoefd. Mooiste hallucinatie ooit.
Iemand tips om het te stimuleren? Viel mij namelijk op dat de hallucinaties heel 'aardig' zijn en niet zoals met paddo's meer trippend. Het was voor mij altijd een soort van bijkomstigheid, als ik het zat was waren ze er wel maar niet meer storend. Laatste keer vlogen er peuken over de zaal en het enige wat ik kon bedenken, oh wat vreemd.
AKI
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik hallucineer ook heel vaak op xtc/mdma!

Elke auto die voorbijrijd lijkt een politie auto, als ie heel dichtbij is zie ik pas dat het een normale auto is.
Er staan gebouwen op de wolken.
Ik heb wel meegemaakt dat ik om de wolken heen kon kijken (HEEL RAAR).
vliegende biggetjes wat eigenlijk verkeersborden zijn.

Ik vind het altijd leuk als dit gebeurt met xtc/mdma.
J
JanineLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb eens gehad dat ik ineens een leeuw in de bosjes zag ligge en er liep ook constant een hele brede man voor me met een grote tattoo op zijn rug (was er dus niet) behoorlijk iritant want hij liep de heletijd voor mijn voeten, ik wist echter wel dat dit allemaal nep was dus vond wel grappig allemaal, t enige wat niet zo grappig was is dat ik zelf even op een andere wereld was.. ik was naar huis aan t lopen met mijn vriend en was 'blijkbaar' heel hard aan het zingen maar je kon er niets van maken. wat ik mij nog herrinerde was dat mijn vriend ineens voor mij hing en mijn naam riep, op dat moment dacht ik HUH? waar was ik zojuist? was dus gewoon echt helemaal van de wereldd! heb nu al vaak gebruikt maar dat was de enigste keer dat dat gebeurde, heb het even nagezocht en t blijkt dat er in sommige pilletjes en stofje zit dat je laat hallicuneren, ook dit is te testen dus, weet alleen even niet meer hoe het stofje heette!
n
neurotoxinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je teveel MDMA neemt metaboliseerd het in MDA, waar je van gaat trippen. MDA kan ook naast MDMA in XTC zitten.

Ik heb niet echt sterke visuals, maar de enige keer dat ik flink aan het trippen was had ik het volgende;
-Sterke soort van waas/blur filter over mijn gezichtsveld van de groene en blauwe lampen van het feestje;
-Bellenblaas automaat zorgde voor een soort van zwartwitte springende Donald Ducks geprint op witte plastic blokjes die naar beneden vielen als een kaartspel dat je uispeeld op Windows Vista/7;
-Warp speed uit Star Wars waarbij sterren in strepen langs mij schoten in de kleuren rood, groen en blauw;
-Bewegende mensen om mij heen lieten een soort van spoor achter als een soort van patience dat je uitgespeeld heb onder Windows 98, waarbij alle kaarten zeg maar een soort van achterblijven.

Heel erg lekker raar... Het was ook alsof ik het een soort van zowel voelde als zag :tongueout:

PS: ik had ook elke keer als de beat sloeg dat ik witte flitsen om mij heen zag alsof TL balken van onder tegen de muren schenen
d
drunkdestroyerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van MDMA heb ik echt vage shit gezien, (First post on Drugsforum)

-toen Ik buiten was met een klein groepje zag ik iemand heel snel bunkers in fietsen en langs de weg stopte een politie bus, alsof de fietser werd achtervolgd ofzo. (de persoon die op dat moment naast me liep zag hetzelfde).

-toen ik van een feest thuis kwam en men bed in ging, zag ik al men vrienden zitten in een kring om me heen alles eromheen was zwart en er stond een kaars in het midden, ze zeiden ook de hele tijd dat ik een joint aan moest pakken, ik werd helemaal gek want die wilde ik op dat moment echt graag hebben. :(

Toch blijf ik M wel 1 van de lauwste dingen die ik heb gedaan.

'Peace x :stoned:
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja ik vind het altijd heerlijk om te hallucineren op pillen of m poeder. Altijd een soort extratje waar ik stiekem wel naar uitkijk. Je maakt dan zulke domme dingen mee en de rest zit je dan zo heerlijk uit te lachen.

Kwam ooit de tegenover buurvrouw tegen van mijn opa, ze kwam er heerlijk bij zitten. Arme mens is in de 80 geloof ik maar we hadden een leuk gesprek tot me maten zeiden dat ik hem weer tripte.

Ook heb ik ooit een kwartier geprobeerd mijn laptop uit te zetten met de afstandsbediening. Werkte niet helemaal en me meten zeiden niets natuurlijk, maar ze genoten wel!

Oja soms heb je dan ook hele gesprekken met volk dat er niet is en halverwege het gesprek begin je hard op te praten ook altijd fijn.

Altijd leuk om dit soort dingen mee te maken.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Was al bekend met hallucinaties in het donker of met m'n ogen dicht, van die levensechte beelden, alsof je wakker droomt. Dat je hele gesprekken aan het houden bent of hele pagina's van fora aan het lezen bent ofzo. Maar sinds gister voor het eerst echt de bekende wormen, spinnen, vliegjes en beestjes gezien. :mrgreen: Kwam er de volgende dag achter dat ik ook een erg grote dosis had gehad. Begon met dat ik in bed lag en ineens een rood oplichtend figuurtje van Motorhead in de kamer zag vliegen, met discolampjes eromheen. Vloog zo het raam uit. :mrgreen: Toen oplichtende wietplantjes op het plafond, een spiegel die ging barsten en de schaduw van beestjes die van beneden naar boven over de deur liepen, om vervolgens door het glas te kruipen en langs de andere kant weer naar beneden te gaan. Vervolgens zag ik dat de muren, kast en spiegel vol waren gezet met dikke zwarte verfstrepen, en aan het plafond hingen allemaal spinnewebben met spinnen erin. Toen keek ik naar het gordijn en daar zaten wel honderd vieze witte wormpjes in. Toen ik naar de wc ging zag ik ineens doorzichtige vliegen uit de lichte muur komen. Freaky shit. :openmouth: Ik was alleen in m'n eentje (feestje was al afgelopen), dus geen brillen oid gezien, ben wel benieuwd of ik die anders wel had gezien.
n
nitrowkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met mdma alleen hallucineer is nooit , rook ik er een joint bij begin ik echt enorm realistisch te hallucineren.
Herinner me nog dat ik na een avond stappen thuis in de tuin nog even een joint rookte om lekker relax te gaan slapen , ik plofte nog even in de bank voor wat tv te kijken , ineens zie ik m'n vriendin uit de slaapkamer komen en gaat naast me zitten op de bank , ze zwaait met haar hand en ineens gaat ze in rook op... Toen besefte ik pas da het een hallucinatie was , maar het was echt levensecht.

9 kansen op 10 zie ik ook altijd "geesten" , ik zie ze meestal ongeveer zo http://home.wxs.nl/~hasel037/0b14ecf0.jpg
Maar iets scherper en meestal mensen die ik ken. Zo herinner ik me nog dat ik ineens zo'n "geest" m'n ramen begonnen te lappen om 04.00 in de nacht :tongueout:

Schaduwen van stilstaande dingen die bewegen.

Kleuren op m'n pc scherm die enorm intens zijn

De kleur van muren die beetje veranderd

Alles krijgt oranje/rode/groene gloed over zich heen ( die is wel heel mooi om eerlijk te zijn :) )

Bewegende patronen op het plafond in het donker

Met gesloten ogen is het echt te gek voor woorden. Van gewone sterretjes , 3d tetrisblokjes tot een tekenfilm helemaal opnieuw afspeelt of mensen levensecht voor je ogen zien staan.

De meest heftige hallucinatie was met bij mij thuis , gewoon met vrienden gezellig pilletje en wat wiet. Maar natuurlijk mezelf laten gaan en veel te veel mdma binnen , enorm veel wiet gerookt.
Ik ging in de tuin een sigaret roken en keek uit verveling naar de sterren.
Wat ik me er nog van herinner :
Rond een gewone ster begonnen duizenden kleine sterretjes op te lichten , deze begonnen rond de gewone ster te draaien , en kwamen daarna pijlsnel recht naar mij toe gevlogen en ineens vloog ik precies zelf in de ruimte. Ik zag miljoenen kleine lichtjes voorbij scheuren , ik vloog echt door het heelal , ik zag kometen , melkwegen , gekleurde stofvelden....
Dit leek maximum 30 seconden geduurd te hebben.
En daarna schoot ik er ineens uit omdat een vriend m'n naam roepte omdat ik zolang wegbleef...
Volgens hun stond ik al een kwartier buiten naar boven te kijken.... Maar daar kan ik me niks van herinneren...
( maar doe deze nooit na , ik had echt belachelijk veel mdma binnen en het was echt niet verantwoord )

ps : de dingen die ik net opsomde gebeuren niet allemaal tegelijk , het zijn gewoon dingen die nu en dan voorvallen als ik wiet erbij rook . En ik ben altijd nog helder genoeg van geest om te weten dat het door de mdma+wiet komt , dus ben eigelijk nooit bang ervan geworden.
y
yasziy17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re:

Madelief zei:
.. Eej bizar! ik had vorige week zaterdag eenzelfde ervaring! Ik zat thuis bij paar vrienden, en na anderhalf dollartje zag ik brillen bij hun verschijnen - begon t mee. was wel funny -. Even later kwam er een grote protretfoto tot leven; complete cartoon gewoon! Na een paar keer knipperen verdween alles, maar zodra ik mijn ogen even op hetzelfde punt liet hangen was het dr weer. Verschijningen in de kamer, uit planten, kasten enzo.. T was niet eng - wist dat het weer weg zou gaan - maar wat niet relaxed was, was dat de huid van mijn armen aangetast leek: alsof dr (niet bewegende gelukkig) wormpjes in/opzaten... De gezichten van mijn vrienden zagen eruit alsof ze littekens van onwijze brandwonden hadden.. :openmouth: Huh! Bij t naar fietsen ondervond ik de grappige gevolgen van een 4 cm diepte die ik kwijt was :grin: (slot fiets niet open/ stoepjes, naast trap stappen)
Geen idee dat t kon.. Ben niet veel gewend kwa pillen (meestal maar 1 als ik neem), maarre; bizar. Wel funny voor n keertje, maar liever geen horrorscene op n feestje . Thriller!! Hihi!
@1337; toevallig ook dollars/ omgeving N-Holland?
Klik om te vergroten...

heey jaa ik slik welis een pilletje of 3 om de maand en iedere keer als ik heb geslikt hallucineer ik... ik zag spinnenwebben met veel spinnen op de bank onder de oksel van een vriend zag ik enge wespen ensow en op een rode matras zag ik allemaal fruitvliegjes helemaal vol en t blijft ook de hele tijd :tearsofjoy:
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#12
mhmmm

-zag ooit is een hangend vlagje aan een muur aan voor een sweater
-iemand z'n gezicht verdween , maar de zonnenbrik die hij op had niet...
-ook eens gehad dat een vriend precies met een stoel in z'n hand stond te dansen o.o
-en op tomorrowland leek de plaats waar mensen voor mij stonden volledig leeg o.o


en laatst had ik het zo....dat ik compleeeeeeet random dingen zei , en gigantisch domme/stomme antwoorden gaf op alles wat mensen zeiden xD....Ik verstond ook andere dingen in wat mensen zeiden... enjaaah ik dacht toen.... miljeir! Te veel!
y
yasziy17Lid
01-01-2024, 00:00
#13
gregory94 zei:
mhmmm

en laatst had ik het zo....dat ik compleeeeeeet random dingen zei , en gigantisch domme/stomme antwoorden gaf op alles wat mensen zeiden xD....Ik verstond ook andere dingen in wat mensen zeiden... enjaaah ik dacht toen.... miljeir! Te veel!
Klik om te vergroten...

hahhahahahhah waaauw dat had ik ook ik riep zomaar domme dingen tegen vrienden over me werk ezno hahahha later datte horen was wel grappig :grin: maar vooral doorgaan :rock:
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb echt de neiging om te zeggen: Fake!!

ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt. Ja ik heb het trillende beeld gehad bij een flinke lijn MDMA. Dit werd veroorzaakt doordat mijn ogen trilde, eenzelfde effect als je kaken die strak staan. Logisch drugs heeft nl effect op je spieren.

Maar echt halicunaties zoals iedereen hier beschrijft.. Ik zet me vraagtekens er achter. :confused:
Maargoed zoveel mensen die zeggen deze ervaring gehad te hebben.. Zou ik het toch ergens moeten geloven. Nouja laten we er dan maar vanuit gaan, dat het brein van bepaalde mensen waarschijnlijk gewoon ander functioneerd.
In real life ook nog nooit iemand tegen gekomen met halu op MDMA
f
fdunkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fake? Echt niet!

Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.

Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde :grin:.

Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!

Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#16
fdunk zei:
Fake? Echt niet!

Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.

Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde :grin:.

Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!

Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.
Klik om te vergroten...



Eerst zien, dan geloven :wink:
Wat is dan de dosis dat je op hebt wanneer je gaat halucineren? Ik hoor namelijk wel is verhalen van mensen die 8 pillen op een avond naar binnen werken. Maar zo 1 ben ik niet. Ik neem zodat ik het voel, and daar stopt het.
Vraag me dan ook af bij 8 pillen, hoe slecht zijn die dan?? Of hoe strak sta je :P
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#17
universal*flow zei:
fdunk zei:
Fake? Echt niet!

Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.

Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde :grin:.

Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!

Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.
Klik om te vergroten...



Eerst zien, dan geloven :wink:
Wat is dan de dosis dat je op hebt wanneer je gaat halucineren? Ik hoor namelijk wel is verhalen van mensen die 8 pillen op een avond naar binnen werken. Maar zo 1 ben ik niet. Ik neem zodat ik het voel, and daar stopt het.
Vraag me dan ook af bij 8 pillen, hoe slecht zijn die dan?? Of hoe strak sta je :P
Klik om te vergroten...

Njaaah :tongueout: strak ( je wordt best lelijk) , en persoonlijk nooit dip gehad .
l
lmd070Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik had afgelopen donderdag ook toen liep ik in het bos op pillen met 2 gasten en zag allerlei dingen die zij niet zagen maar volgens mij licht dat er aan hoe snel je de mdma omzet in mda, want daardoor ga je hallucineren
H
HenkdetankLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik lach me echt kapot om al jullie ervaringen.
Ik heb 2 keer gehallucineerd, De 1e keer inderdaad de brilletjes hahaha.
Grappig dat mensen de zelfde hallucinaties hebben!
En 1 keer rond kerst. Alle kerstverlichting die ik zag werd een soort vuurwerk.
Ik had er geen last van ik vond het wel grappig alleen soms schrok ik er wel van.
B
BarrypLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gelukkig heb ik het nog nooit zeer heftig meegemaakt.
Vaak wel last van waasjes op de dansvloer net alsof ik statafels zie, of als je flink aan het hakken bent en van flitsen ineens dranghekken voor je ziet.
Heb het alleen ooit een keer wel redelijk heftig gehad, toen zag ik op de terugweg van een festival ineens leuningen aan een trap ik wou beetje pakken.
En even later liep ik door het gras en toen ik er tegenaan schopte kwam er een stofwolk vanaf net alsof het zand was. :mrgreen:
Betwijfel of het welk schone pillen waren, waren oranje leeuwen daterend uit juni/juli dit jaar uit regio drachten.
Maar was wel een keer grappig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."