Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn eerste keer blowen had 2 kanten. Na het roken super chill, veel lachkicks, super stoned. Ik was op dat moment bijna 16, maar mocht af en toe wel eens de scooter van mijn broer lenen. Na een uurtje ergens op een bankje spacen kregen we een vreetkick, en ik zei dat ik wel ff naar een tankstation zou rijden om wat eten te halen. Hoe het gebeurde weet ik niet meer, maar ik ben onderweg gevallen met de scooter Scooter had paar krassen en kappen kapot, ik zelf had gelukkig niet veel schade. Heb wel uiteindelijk zijn scooter moete overkopen tegen de normale prijs ( was sowieso al van plan om dat ding over te kopen van hem ). Heb toen dus gewoon de schade meegenomen Achteraf gezien wel leuk, maar toen ik viel voelde ik me echt niet chill! Btw, was met 2 maten, die lachten zich kapot toen ik terug kwam rijden haha"
"Ik heb eens gehoord dat het slecht voor je is om je dromen te onthouden. Als argument werd gebruikt dat je dan niet diep genoeg in slaap komt zodat als je wakker word nog alles weet van je droom. OT: Ik heb wel gemerkt dat ik minder dromen onthield toen ik nog veel blowde"
"14 jaar en dan al wiet roken, en je mag het van je moeder zelfs! slechte moeder naar mijn mening.. Tenzij je het alleen bij haar mag doen zodat ze erbij is als er wat fout gaat of dat ze het dus kan controleren ofzo hoeveel je rookt, dan is het wel slim."
"ben zelf ook wel eens paar maandjes gestopt met blowen... Wat ik merkte was dat ik wel meer alcohol ging drinken ... Soms na 2 maanden gestopt te zijn dan vergeet je een keer wat en dan denk je meteen dat het door je wiet gebruik kwam... dit is soms onzin omdat je, ookal had je nooit wiet gerookt, ook zonder wiet roken dingen vergeet. oja ging ook meer peuken roken idd..."
"netjes"
"Ben nu sinds 2 weken gestopt. Kan er vrij makkelijk afblijven, kom alleen moeilijk in slaap. Om in slaap te komen ga ik gewoon tellen, en visualiseer je ook een getallenreek en bij elk getal zie je dat getal in de reeks zeg maar groter worden. Ik kom nooiut verder als 300, dus binnen 5 minuten slaap je ^^"
"een tuul roken"
"Kan je dat nu niet zelf verzinnen Zilverfolie eromheen, dan in een doosje, dan nog een kistje, die stop je in een zak, om die zak doe je nog een zak, en dan nog 1, en dan in een rugtas, dan in een sportas, in elke laag een Wunderbaum, en klaar is kees!"
"vriend van me beweerd dat als hij een joint rookt voor het slapen dat hij uitgeruster wakker word dan als hij niet rookt, omdat als hij rookt dan slaapt ie meteen en heel vast aan 1 stuk door, maar als hij niet rookt dan ligt die de hele nacht te woelen en te draaien. ik zelf rook nooit voor het slape dus heb geen slaap probleem, alhoewel ik toch elke dag blow."
"Zuchtige meerokers die geen weed hebben en je dan opbellen en vragen 'wat ga je doen' .. dan weet je al hoe laat het is......"