Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik herken je verhaal, maar ik heb ADHD dus ben er geestelijk niet echt verslaafd aan. Of wel, maar minder dan m'n lichaam. Ik heb 'extreem' ADHD en mijn officiële dosis is 80mg per dag maar ik gebruik het dubbele nu na 3 jaar. Ook vind ik het fucked Up om te weten dat ik over een week weer niks heb, wat lastig is om van de speed af te blijven. Maar stay strong. Toevallig heb ik vandaag naar m'n huisarts gebeld om dit eerlijk te vertellen. 'Geen zorgen' zei ie, want hij weet dat ik erg straight ben en zelfkennis. Hij gaat er dus ook vanuit dat ik eerlijk ben en dat doe ik. Volgende week kom ik op gesprek hierover. dextroamfetamine Is waar hij het over had, wat sterker is dan Ritalin. Dat is positief, vooral omdat ik nu weer in de week zit zonder Ritalin. Ik ben mentaal erg sterk, wat eigenlijk tot nu toe 'net' sterker is dan naar mijn dwang speed te nemen. Want over een weekje heb ik het weer legaal. Ik ken het gevoel, sterkte."
"Hahah, ja opzich had ik wel genoeg gegeten denk ik. Ik ben sowieso niet een grote eter, dus zou het best kunnen zijn dat ik teweinig voedsel naar binnen had gewerkt."
"Hoi allemaal, Ik heb een vraag. Ik heb dus bij 'mijn mannetje' wat XTC gekocht en daarbij zaten MDMA capsules. Nu is mijn vraag, hoe moet je die nu gebruiken? Ik heb totaal geen ervaring met die capsules, ik neem normaal gewoon pilletjes. Kan ik dan gewoon heel die capsule doorslikken? Want dat lijkt mij best wel vreemd. Daarom dat ik het even vraag voor de zekerheid. Alvast bedankt, Sandra"
"Hallo allemaal, Ik heb afgelopen woensdag 1,5 pillen MDMA genomen en ik vond het serieus geweldig. Ik ben dus een studente van 19 jaar en ik gebruik verder speed. Maar dat is niet voor drugs, ookal is het wel drugs, maar het is om rustig te worden omdat het blijkt dat ik ADD heb, maar er moet nog een diagnose gesteld worden. Ik gebruik het niet in combinatie met MDMA. Anyway, mijn punt. Ja, XTC. Het was serieus geweldig. Ik nam de eerste rond kwart voor 12 met een vriendin, 180mg, deze begon half 1 ineens bam in te slaan. Het was serieus geweldig. Ik was dus op mijn (studenten)kamer en alles was mooi. Mijn kamer werd ineens heel verlicht, mijn lamp vond ik mooi, ik vond iedereen lief, hield van de wereld en mijn lamp 'danste' op de beat mee van mijn muiziek. Toen we nog de andere helft innamen, voelde ik hem eigenlijk niet inslaan. Volgens mij was het effect er nog wel. Ik weet niet precies hoe dat zit. Maar mijn kamer kreeg alle kleurtjes, mijn lamp was schitterend, kleuren gingen versterken, als ik naar beneden keek en dan omhoog leek het net alsof er extra veel licht door mijn kamer heen ging, mijn lamp was een mediaplayer zegmaar en die vriendin van mij was oranje. Later toen we probeerden te slapen, al sla je me dood hoelaat, ging ik nog hallucineren. Ik dacht serieus dat er een iPad doos boven haar hoofd zweefde, maar ik had door dat het nep was. Het was heel vreemd maar ik vond het allemaal heel fascinerend om het mee te maken. Ook droomde ik terwijl ik wakker was? Maar wanneer ik wat zei werd ik 'wakker' en wist ik dat ik 'droomde'. Bijvoorbeeld dat we op de PlayStation MW3 aan het spelen waren en overtuigd was dat we het echt aan het spelen waren. Mijn bijwerkingen waren verder; knarstanden (kauwgom gebruikt daarna) en gewoon water drinken. Roken deed ik niet, terwijl ik normaal wel rook. Volgende week gaan wij het dus doen in de stad. Met 2 pillen van 210 mg, en ja ze zijn getest en noem maar op. Hebben jullie nog wat tips? Ik heb dus ADD (gevoelig voor prikkels), ik weeg 59 KG en ben 1.79 cm. Misschien dat jullie iets hebben van 'Let daar wel even mee op' Alvast bedankt. Ps; misschien is het wel leuk om jouw ervaring op te schrijven?"
"Als het goed is 160mg. Is de werking dan sneller dan met een pil?"
"Ja, ik heb wel pilletjes genomen van 180 mg en 210mg. Dus dan kan ik ook wel zo een capsule in 1x nemen, neem ik aan? Maar bedankt voor je informatie. Ik vond het heel nuttig, dus bedankt daarvoor. Vooral omdat ik onervaren ben met die capsules, want pilletjes zijn naar mijn gevoel toch anders."
"Ik heb niet alle reacties doorgelezen, maar ik heb ook ADD maar speed heeft totaal geen effect op mij. Sowieso de eerste keer al niet. Ik werd er gewoon rustig van eigenlijk, maar nu heb ik medicijnen daarvoor. XTC werkt gewoon bij mij prima, ook in combinatie."
"Ik heb ADHD en mijn evaring met XTC was dat ik er rustig van werd en rustig op de bank zat en te genieten van de mooie wereld. Ondanks mijn achterlijke hoge dosis van 2x220 Mg werkte het niet tegenovergesteld. 2x geprobeerd, daarna niet meer. Ik wou meer, het was mooi maar ken jezelf en stel je grenzen. Speed daarin tegen heb ik ook gebruikt en daarna ging ik naar de dokter om eerlijk te vertellen dat ik de slechte pad op zou gaan door de rustgevende gevoel. Maar nu, 3.5 jaar verder, met een officiële dosis van 80mg Ritalin, gebruik ik 160mg. De werking word minder, terwijl speed wel 'beter' werkte. Dus ik zit iedere keer een week zonder en dat is moeilijk, ondanks mijn gedachte en dwang om gewoon weer speed te slikken probeer ik m'n gevoelens te onderdrukken want het is echt waar dat 'wij, ADHD'ers' sneller verslaafd raken dan anderen. Denk maar dat het tijd word om hiermee naar de huisarts te gaan en te vragen naar dextroamfetamine te proberen. Logisch toch? Zo een rustig gevoel van binnen. Als 'normale mensen' zich zo rustig kunnen voelen zonder pilletje is dat net als XTC, alleen zonder de mooie wereld."
"Ik heb ADHD, maar ik wil eens een keer ervaren hoe het is om gewoon een nacht door te gaan met drugs. Ik word namelijk rustig van speed of XTC. Hebben jullie misschien tips voor mij of ervaring?"
"Ik had die keren ook mijn ritalin niet ingenomen :')"