Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee mensen, kom ik weer met een debiele vraag hoor, maar ik vroeg me af of meerdere van jullie er last van hebben ! Als ik pillen op heb, voornamelijk als ik er meer dan 3 of 4 opheb & ik ga sochtends me bed in.. dan zit ik soms hele gesprekken te lullen door me telefoon omdat ik denk dat ik een vriendin aan de telefoon heb.. of dan zit ik opeens rechtop in mijn bed omdat ik denk dat me moeder belt. of dan praat ik opeens met mijn oppaskindje of iets. Echt heel vaag, normaal praat ik ook wellis in mn slaap maar dit maak ik ook een soort van echt mee. Laatste keer dacht ik dat een hele goede vriendin van mij me belde omdat ze een ongeluk had gehad.. en ik zat met me telefoon aan mn oor halfslapend gewoon een gesprek te voeren.. ik hoorde haar ook echt praten.. totdat mn vriendin (die naast me lag) iets tegen me zei.. toen kwam ik weer een soort ''uit me space'' Ben ik de enigste die dit soort debiele dingen heb, of niet ?"
"hahahah ! nou gelukkig, ik vind het ook wel heel grappig hoor, ik heb zaterdag een kaugompje gegeven aan een jongen die zogenaamd naast me lag, toen ik ook wakker werd keek ik naast me en dacht ik even dattie naast me lag totdat ik goed keek & zag dat het GELUKKIG gewoon mn beste vriendinnetje was, hihi !"
"Harderstyles zei: Ik lag 2 weken terug in bed, muziek te luisteren na een feestje. Toen ik geen muziek meer wilde horen, stapte ik uit bed om de radio uit te zetten. Denk dat je al kan raden, dat hij dus gewoon uit stond. Hoor ook altijd mensen praten na een goed avondje spacen. Denk dat het per persoon verschilt, hoe je erop reageert. Ik vind het altijd wel lachen zulk soort dingen, maar ik kan erin komen dat je er horendol van wordt. Als ik er zo over praat, kan ik niet wachten totdat het weer zover is Klik om te vergroten... ooo geloof me ! ik vind het geweldig, maar meestal slaap ik toch niet alleen en diegene die meestal naast me ligt, word er helemaal gek van omdat ze niet kan slapen omdat ik aan het chille ben in mijn slaap met mensen die er niet zijn etc ! Ik heb een superleuke nacht & elke morgen een enorme lachkick erover ! hihi, wie weet vanavond weer !"
"haaj, ik ga van de zomer met een paar vriendinnen op vakantie hier in nederland. maar een vriendin van mij slikt het medicijn thyrax voor haar schildklier. weet iemand of dat wel/niet kan dat ze dan een pilletje neemt? Tnx."
"Njaaaah, ik weet het niet, ik wil niet tegen dr zeggen van ; Maakt niet uit , doe maar ! want straks gaat het verkeerd ofzo & dan ben ik het die gezegt heeft dat het niet uitmaakt. ik heb de medicijnen ook geslikt maar niet zoveel als haar & toen ik begon met xtc te gebruiken was ik zo ongeveer al gestopt? :$ écht niemand ervaringen ?! x"
"Rabbithole zei: 1,5 week geleden hadden we onder invloed van truffels bedacht dat het heel grappig zou zijn om op Awakenings, dat vijf dagen later zou plaatsvinden, met je strakke hoofd en uitgestreken gezicht heel droog aan iemand te vragen waar de hardcorezaal is. Op Awakenings was ik waus genoeg om het te durven, dus ik vragen aan een kerel die er nog wauser uitzag dan ik: "Hé, mag ik je misschien wat vragen?" Hij: "ja, natuurlijk!" Ik: "Weet jij misschien waar ik de hardcorezaal kan vinden?" *pauze* Hij: "Ehh.. is die er dan?" Ik: "Ja, volgens mij wel hoor! Dat zegt iedereen!" Hij z'n plattegrond erbij pakken, heeft ie een hele tijd op de plattegrond naar een andere zaal gezocht, terwijl het in de Westergasfabriek is en die toch echt maar één enorme ronde zaal heeft! Klik om te vergroten... dat vroegen 2 jongens bij in qontrol ook aan mij ?! of is daar ook echt een hardcorezaal :$"
"KoxBox zei: Rabbithole zei: :') :') :') Ja, In Qontrol heeft een vrij enorme hardcorezaal. Voor meer informatie: http://partyflock.nl/party/170695:In_Qontrol.html Epic fail. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Het leek ook allemaal op elkaar, dacht eigenlijk dat er maar 2 zalen waren waarin ik heen en weer liep, maar ze waren uiteindelijk toch anders.."
"HAHAHAAHAH !!! Dat heb ik dus precies hetzelfde gehad , Ge-wel-dig ! Kmoet er nog wel even bijzeggen dat je geen inzicht meer hebt, dus je telefoon 2 cm van je hoofd houden en dan denken dat hij een halve meter weg is.. of drinken pakken en dan je glas omver stoten omdat hij eigenlijk heeel ergens anders stond ! Qocaïne zei: In na volging van het populaire en gelijknamige topic op PF, het 'je weet dat je hard gaat als...' DF topic! Voel je vrij om jouw ervaringen te delen... wanneer ga jij te hard? Je weet dat je hard gaat als... - Je een heel pakje peuken hebt weggerookt. - Je kaak een eigen leven begint te leiden. - Je één oog dicht moet doen om een smsje te lezen. - Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit. - Je ogen zo erg beginnen te trillen, dat je overal dingen ziet die er niet zijn. - Je iedereen wilt vertellen hoe mooi en lief ze wel niet zijn. Nou, vul maar aan! Klik om te vergroten..."
"eh.. Xtc. Paddo's (1x nooit meer.. ) Ketamine (idem ! ) Snuifshit G Wiet. Hasj G werkt bij mij niet echt opwindend ofzo.. weet nooit wat ik met mezelf aanmoet als ik dat opheb.. dus mwohh.. misschien volgende x iets minder (of meer)."
"Verslaving, verslaving.. het is ook niet echt een verslaving, dat geloof ik niet.. het is gewoon verliefd zijn op het gevoel wat je hebt als je ptje ophebt. Ik had niet echt een bedoeling bij mijn post. ik wilde weten hoe andere mensen hierover dachten en aangezien dit een drugsforum is is er geen betere plek om het te posten dan hier ! Ik weet ook wel dat ik niet kan zeggen dat ik niet ''verslaafd'' ben .. want 6 maanden niet nemen gaat me niet lukken aangezien ik bij feestjes zoals qlimax en al die grote feesten toch best een pilletje wil hebben."