Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(ik realiseer dat deze reactie niet meer nodig is voor sexdrugsvoilence, maar altijd goed als meer mensen die leren) Zelf hartslagmeten doe je zo: http://www.hartstichting.nl/hart_en_vat ... _hartslag/"
"Re: [4-FMP] Werking, neurotoxiciteit en gewenning van 4 fluo Het verhoogd inderdaad niet als een malle je hartslag Als je je hart minder wilt taxeren, dan moet je een goede conditie kweken Als je veel aan sport doet, is je hartslag in rust ook aanzienlijk minder"
"Ik heb een depressieve periode achter de rug en haatte heel veel mensen. Ik had zoveel passieve agressie vroeger dat ik mij enkel kon weerhouden van mensen in elkaar slaan omdat ik wist dat ik er meer problemen mee kreeg dan het mij zou opleveren. Ik heb nog steeds ontzettend veel last van stress en geluidshalucinaties. Ook kon ik het met geen mogelijkheid opbrengen om mij ergens toe te zetten en mij te concentreren. En dat is zonder drugsgebruik. Ik heb het pas op mijn 21e voor elkaar gekregen om een vervolgopleiding te volgen. Ook kan ik maar zeer matig slapen. Dat bovenstaande is zonder drugsgebruik. MDMA heeft mij juist van alle haat afgeholpen. Voor de stress, motivatiegebrek en lange leertraject ga ik nu pas naar een psycholoog. Ik hoop dat daar dan ook wat aan gedaan kan worden. Ik denk dat ik enigsinds een beetje kan gebrijpen hoe jij je voelt. Aangezien je wel op verhalen kan reageren, je toch je school hebt afgerond en je mooie dromen hebt, vraag ik mij af of je niet misschien wat met kunst kan doen? Omdat je nog geen 30 bent heb jij nog recht op studiefinanciering en allerlei andere subididies. Je kan zelfs bij de overheid bepaalde extra subsidies krijgen als je aan kan tonen na een rotverleden je leven weer probeert op te pakken. Zou dat eventueel iets voor jou zijn?"
"Het probleem met een gokverslaving is dat je veel geld kwijtraakt en er een mogelijkheid bestaat om weer wat geld uit een automaat te kunnen halen. Dit omdat je dan minder geld verloren hebt. Puntje bij paaltje; google het 'e' wiskunde nummer. Hoe min der je gokt; hoe groter de kans op totale winst. Hoe meer je gokt, hoe meer je er in gooit, maar niet hoemeer je kan winnen. Hier zit de denkfout. Nu kan je wel snappen dat van elke 100 euro die je er in stopt, je er maar 10 terugkrijgt, maar dat helpt natuurlijk niet, omdat je denkt dat het gokken is (kansspel). Echter is het helemaal geen kansspel, want je hebt geen kans op meer geld terugkrijgen! Het is een simpel statistiek wiskundig model. Jij bent dus niet gokverslaafd, maar onjuist geinformeerd (er wordt keihard tegen je gelogen!). Stop dus met geld weggeven, omdat je er absoluut niets voor terug krijgt, behalve 10%. Zie je nu waarom je dacht dat er de kans was dat je meer geld terug kon krijgen? Zie je nu waarom je het deed? Snap je nu ook dat je niet bezig was met gokken? ----------- Ik wens je veel sterkte met het verwerken van die leugen! Moge het zo hard aankomen dat je nooit meer 90% van je geld letterlijk weggeeft aan zogenaamde 'gok' constructies. Het universum en haar logica en wiskunde zijn niet te verslaan en te ontkennen; het effect van actie-reactie is jij gaf geld weg voor niets, en hebt daar dus geld mee verbrand."
"Wat een hoop tegenstrijdig geklojo allemaal... Als iemand out gaat dan inderdaad ambulance bellen en de persoon in kwestie wakker houden en faalt dat dan inderdaad reanimeren. Vooral niet drugs erbij gooien of al die andere onzin. Gewoon parent post en de rest is bullshit van de hoogste plank. MDMA geeft schade aan de hersenen in elk geval. Het is enkel wetenschappelijk te verwaarlozen als je minstens twee maanden onthoud bij 1-2mg/kg voor mannen en 1-1,5mg/kg voor vrouwen. MDMA is niet enkel een serotonine afgever; ook andere hormonen gaan aan het werk waardoor er ook oa lever- en nierfalen op kan treden, dood door oververhitting, hartritme stoornis, psychose by mensen die aanleg hebben voor schizofrenie (wat niet een gespleten persoonlijkheids stoornis is wat mensen denken) en nog een hoop narigheid..."
"PepTalk zei: Het is tegenstrijdig omdat er vele drugs zijn waarvan je kunt ODén en out kunt raken. Als iemand out gaat van LSD, paddo's of simpelweg een jointje.. Dan ben je echt een idioot om een ambulanche te bellen. Gaat een persoon out aan hero, coke, MDMA, opium of ligt te kotsen op GHB dan is het een ander verhaal. Klik om te vergroten... Ik ging er even vanuit dat deze gids er in zijn algemeenheid er om ging dat als je iemand in elkaar ziet zakken tijdens uitgaan (die je niet kent), je dan weet hoe je moet handelen. In het geval diegene met vrienden is dan weten die heust wel wat diegene gebruikt en wat er aan de hand is En dan is er ook niets voor je om te doen, aangezien de vrienden zich er al om bekommeren. Andere middelen erbij gooien hoeft geen onzin te zijn..Wanneer iemand in de ambulanche geladen word met een overdosis heroine, krijgen ze toch mooi een spuitje naltrexon of naloxon. Klik om te vergroten... Draag jij dat standaard bij je?"
"Hoi allemaal, Sinds tijden ben ik weer even knetterstoned. Er zijn per jaar meer seizoenen dan ik blow, dus zoveel weet ik er niet van. Ik 'space' 'em toch soms compleet anders en ik vroeg of jullie dat ook hebben: 1. Perceptie van tijd. Nee ik bedoel niet "gezelligheid kent geen tijd" hehehe Ik bedoel zeg maar dat het net lijkt of het onderstel van je lichaam niet zo snel gaat als je bovenlichaam (armen, handen, etc.). Het lijkt dus als ik loop of alles onder mijn heup in tijd langzamer vooruit gaat als mijn bovenlijf. Mijn bovenlijf werkt gewoon vet snel. Maar toch kan het zich niet ontdoen van de andere lichaamshelft 2. Geheugen aan/en-uitknop (of hoe je dat gedoe spelt). Het is dan alsof Plankton (die dude uit SpongeBob) het geheugen van de afgelopen tien seconden steeds aan-uit-aan-uit-aan-uit. (correctie: ...zet!) Dus ik bedoel niet dat slomo gedoe maar snel en langzame tijdsperceptie door elkaar. En ik bedoel ook niet dat geheugenverlies, want het lijkt eerder, voor mijn gevoel, op dementie; zo van *PAM!* "Huh... wat doe ik hier?" en dan paar seconden verder *PAM!* "Owja we hebben dit hele gesprek net tot in detail gevoerd". En dat dan dus constant voor een uur... En natuurlijk lacherigheid en alsof mijn hoofd sweeft Lekker dan"
"mandragora zei: dat van die geheugentoestanden is heel herkenbaar voor mij. heb het vet veel als ik geblowd heb, soms een gesprek aan het voeren en dan plots zonder boe of bah niet meer weten waarover het ging, echt genant soms. , maar dat zal wel bij het stoned zijn horen lijkt me. grts Klik om te vergroten... Maar het komt net zo snel ook veer terug? Wat lachen is, is als je op de fiets zit en je bent keihard aan het lachen om iets, maar wat ook alweer? Owja ik kwam daar net om de hoek dat van je luisteren. :P En dan die persoon naast je compleet hetzelfde haha"
"@Mr.Incognito: Ik ken een aantal mensen die wekelijks gebruiken en ik kan je verzekeren die zijn zo depri als de pest geworden. Ik vind het zelf ook klote om te wachten, maar ik doe het niet omdat ik de gevolgen van langduring veel tikken zie. Verneuk het niet voor jezelf en wacht tenminste gewoon een maandje!"
"Als hij dextroamfetamine gebruikt verhoogd dat zijn hartslag. Je kan het comineren met MDMA, maar zorg dan eerst dat zijn hartslag niet hoger is dan rond de 90-95. Je kan dit meten door zijn pols te pakken en er een stopwatch bij te houden. Na dertig seconden die je zijn aantal polsslagen maal twee. Hier moet je natuurlijk wel goed in zijn, want anders gaat die meting mis. Buiten dat vlakt het speedy effect van dextroamfetamine het MDMA gevoel as (dextroamfetamine is de helft van wat er in speed zit, dus daar heb je het). Je hebt ook andere zoutmixen, maar daar weet ik het fijne niet van. In ieder geval moet je zijn hartslag meten en dan rond de 90 kan het gewoon. MDMA verhoogt ook de hartslag dus kan je zijn hart zeer zwaar mee belasten. Begin dus met de MDMA met een zo'n klein mogelijke dosis en bouw op. Bij geval van methylfenidaar (rhitalin) is het zo dat je zeer zeker niet zo; het is een dopamine en noradrenaline heropname blokker. Dit zorgt dus niet voor het volle toffe gevoel van MDMA. Je zult dus zeker iets van 8 uur niet gebruikt moeten hebben, maar stoppen met methylfenidaat kan zware rebound effecten geven en die vriend van jou in een psychose laten knallen (worst case scenario). Dus doet hij het beter 's nachts laat op een feest, als ie na iets van vieren overdag voor het laatst methylfenidaat genomen heeft. De effecten van MDMA op een ADD/ADHD'er (zonder medicatie) is mindblowingly awesome. ADD/ADHD'ers hebben namelijk dopamine receptoren teveel, maar normale hoeveelheid dopamine aanmaak. Dit betekend dat als je dus MDMA neemt je echt kneitergoed gaat."