Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pillen Snoepjes Maar meestal heb ik het over kristallen, pillen zijn troep"
"Groene stengels die aan de muur komen, flessen zien omvallen terwijl ze gewoon blijven staan, kleine kaboutertjes , lamp die heen en weer beweegt ( dacht eerst dat het de wind was :P ). Insecten die rondvliegen, schaduwen op de muren,de muur die percies opschuift waardoor er een spleet onstaat tussen de muur en plafond, soort van geesten die door m'n ruit de kamer komen ingezweefd. soort van draad dat door m'n hele kamer gaat. Ohjaah wat hou ik van MDMA"
"MD is gewoon een verkorting voor MDMA. MDMA is de werkzame stof uit een xtc pil.. MDMA kan je in een capsule doen, gewoon inslikken, met water mengen... 100mg is meestal een goeie dosis."
"Ik heb een paar keer mdma gesnoven.. Valt mee maar had 5 dagen erna nog een geirriteerde neus dus is niet aan te raden"
"Geen pillen.. 1 gram MDMA ofzo, en ook nog halve gram methylone"
"120mg MDMA en 150mg speed in een capsule en gaan maar Wel best een aanslag op je maag dat wel"
"Elektronik zei: Vorige week dus voor de 2de keer geprobeert Bleek het iets raar te zijn. We hadden gekocht daar op het festival mitsu' Ik had een mdma gevoel het voelde zo goed ik had het warm en ik kon niet om van het geluk maar na 10 minuten later ... had ik een tripgevoel, voelde ik me misselijk, had ik koppijn en had het gevoel te moeten braken. Vriend zegt van mij dat het mcpp was, alweer mislukt dus Klik om te vergroten... Schaf je MDMA kristallen aan, 100mg in een capsule, .."
"Niets speciaal, een paar joints mss.."
"MiNiMaLiSDope zei: geox zei: Niets speciaal, een paar joints mss.. Klik om te vergroten... cool! vullen jou joints je serotine aan? :P Klik om te vergroten... Ja hoor ik rol ze met 5HTP Nee ik vind gewoon dat je lichaam natuurlijk moet herstellen en niet door meer chemische troep er intestoppen."
"VintageBABE zei: Njhoahh , da lijkt me wel een zotte avond =') Zwoar flashe nzu wss xD Mjh , ik hb van steke alleen mr yin-yangs geprobeerd 3 in zes uur , kvoelde alleen bij de leste iet want ik dronk er alcohol bij .. één breezerke , en begon zwoar te flashe .. Kwam thuis om half drie in de nacht en ik zag grijsgeel .. Njhoahh , volgende dag .. zwoarn afkick .. Kmoest kotse totenmet << .. xx Klik om te vergroten... Mensen zoals jij laten ons Belgen lijken als domme boeren, je weet dat je op een Nederlands forum zit dus dan kan je je toch wel een beetje aanpassen. Huh? Sigaretten leren drinken? No offense, haha... Klik om te vergroten... Wat? Geloof je me niet? Ik drink al sigaretten van toen ik 14 was"