Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucineren van MDMA :S

hallucineren van MDMA :S

90 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
y
yasziy17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
gregory94 zei:
mhmmm

en laatst had ik het zo....dat ik compleeeeeeet random dingen zei , en gigantisch domme/stomme antwoorden gaf op alles wat mensen zeiden xD....Ik verstond ook andere dingen in wat mensen zeiden... enjaaah ik dacht toen.... miljeir! Te veel!
Klik om te vergroten...

hahhahahahhah waaauw dat had ik ook ik riep zomaar domme dingen tegen vrienden over me werk ezno hahahha later datte horen was wel grappig :grin: maar vooral doorgaan :rock:
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb echt de neiging om te zeggen: Fake!!

ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt. Ja ik heb het trillende beeld gehad bij een flinke lijn MDMA. Dit werd veroorzaakt doordat mijn ogen trilde, eenzelfde effect als je kaken die strak staan. Logisch drugs heeft nl effect op je spieren.

Maar echt halicunaties zoals iedereen hier beschrijft.. Ik zet me vraagtekens er achter. :confused:
Maargoed zoveel mensen die zeggen deze ervaring gehad te hebben.. Zou ik het toch ergens moeten geloven. Nouja laten we er dan maar vanuit gaan, dat het brein van bepaalde mensen waarschijnlijk gewoon ander functioneerd.
In real life ook nog nooit iemand tegen gekomen met halu op MDMA
f
fdunkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fake? Echt niet!

Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.

Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde :grin:.

Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!

Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#4
fdunk zei:
Fake? Echt niet!

Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.

Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde :grin:.

Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!

Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.
Klik om te vergroten...



Eerst zien, dan geloven :wink:
Wat is dan de dosis dat je op hebt wanneer je gaat halucineren? Ik hoor namelijk wel is verhalen van mensen die 8 pillen op een avond naar binnen werken. Maar zo 1 ben ik niet. Ik neem zodat ik het voel, and daar stopt het.
Vraag me dan ook af bij 8 pillen, hoe slecht zijn die dan?? Of hoe strak sta je :P
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
universal*flow zei:
fdunk zei:
Fake? Echt niet!

Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd.

Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde :grin:.

Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had!

Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij.
Klik om te vergroten...



Eerst zien, dan geloven :wink:
Wat is dan de dosis dat je op hebt wanneer je gaat halucineren? Ik hoor namelijk wel is verhalen van mensen die 8 pillen op een avond naar binnen werken. Maar zo 1 ben ik niet. Ik neem zodat ik het voel, and daar stopt het.
Vraag me dan ook af bij 8 pillen, hoe slecht zijn die dan?? Of hoe strak sta je :P
Klik om te vergroten...

Njaaah :tongueout: strak ( je wordt best lelijk) , en persoonlijk nooit dip gehad .
l
lmd070Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik had afgelopen donderdag ook toen liep ik in het bos op pillen met 2 gasten en zag allerlei dingen die zij niet zagen maar volgens mij licht dat er aan hoe snel je de mdma omzet in mda, want daardoor ga je hallucineren
H
HenkdetankLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lach me echt kapot om al jullie ervaringen.
Ik heb 2 keer gehallucineerd, De 1e keer inderdaad de brilletjes hahaha.
Grappig dat mensen de zelfde hallucinaties hebben!
En 1 keer rond kerst. Alle kerstverlichting die ik zag werd een soort vuurwerk.
Ik had er geen last van ik vond het wel grappig alleen soms schrok ik er wel van.
B
BarrypLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelukkig heb ik het nog nooit zeer heftig meegemaakt.
Vaak wel last van waasjes op de dansvloer net alsof ik statafels zie, of als je flink aan het hakken bent en van flitsen ineens dranghekken voor je ziet.
Heb het alleen ooit een keer wel redelijk heftig gehad, toen zag ik op de terugweg van een festival ineens leuningen aan een trap ik wou beetje pakken.
En even later liep ik door het gras en toen ik er tegenaan schopte kwam er een stofwolk vanaf net alsof het zand was. :mrgreen:
Betwijfel of het welk schone pillen waren, waren oranje leeuwen daterend uit juni/juli dit jaar uit regio drachten.
Maar was wel een keer grappig.
s
soofjesoftijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat heb ik ook gehad!!! van 2 pillen Blue Defqon op 1 avond. Ik moest 10 km naar huis lopen met mijn fiets en vriend die ook onder invloed was omdat mijn ketting eraf lag.
Hij begon ineens dingen te zeggen als ¨Ga dichter bij het broodrooster zitten hij heeft het koud, Waar is Bonnie met de koekjes en hij zag overal kapotte brommers liggen. En de leukste was nog dat hij vroeg waar de dikke mannen uit de hoogspanningsmast ineens waren terwijl er geen hoogspannings mast was. Na een kwart van het lopen van de weg kickte de 2e bij mij in. Ik dacht dat ook hij een BRIL op had terwijl het niet zo was en alles was in andere kleuren! Verkeersborden waren roze met blauw..bomen waren paars met donker groen, we liepen zomaar een zijstraat in terwijl we gewoon rechtdoor moesten en dachten dat we in Amsterdam waren terwijl het niet zo was haha.
Uit eindelijk zijn we toch nog thuis gekomen en gingen we douchen (nogsteeds onder invloed) het leek alsof we met duizenden mensen die ik kon onder de douche stonden ik zag hun hoofden voorbij gaan en ze praatte allemaal tegen me. De volgende dag herinnerde mijn vriend zich niet eens meer dat we gedouched hadden xD
s
soofjesoftijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
trouwens ook n og een keer een hlee laag regenboog kleurige kleine insecten boven de weg gezien (toen ik naar huis liep) en als ik mn vinger erin en het stuiterde terug xD
s
soofjesoftijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
ohja.. mn vriend zn snor en wenkbrauwen waren blauw en zn haar paars. xD
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ hierboven.. XTC = MDMA!
t
tonderslagLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harderstyles zei:
@ hierboven.. XTC = MDMA!
Klik om te vergroten...


hmm ja ma ik denk dat hij kristallen bedoelt.

Ik heb trouwens wel nare hallucinaties gehad en een vriend van mij ziet meestal dode mensen en zo heel freaky, hij houdt er niet van hij zuipt zig liever het ziekenhuis in hehe.
Binnenkort qlimax gaat ie trouwes wel slikken, eens kijken wat dit teweeg brengt haha.

Ik zelf begin een beetje af te stappen van de groene canadezen, ik heb deze meerdere keren gehad en er zit zoveel verschil in de pillen. eerst had ik er een keer 2 op en spacede ik m best lekker maar zaterdag had ik er 3.5 op en ik hallucineerde niet en had best zwakke hoogte punten.

Ik moet wel zeggen dat ik wat speed had gebruikt van te voren, ( 2 kleine lijntjes voor de oppepper zeg maar)

space ze !!
a
akinatorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij mijn tweede keer xtc de meest bizarre hallucinaties gezien, niet normaal. Begin van de avond 170 mg mdma kristallen afgewogen (0,1 mg) en later nog een paar likjes genomen. Weet helaas nooit hoeveel een likje nou is, maar aan het eind van de avond was het grammetje op met 2 personen. In de club zag ik het plafond bewegen en dacht dat er iemand op het plafond liep. Later zag ik hier een voet doorheen zakken en deze bleef bewegen, toen ik mijn hand erdoorheen haalde verdween de voet weer. Heel bizar, ook de wormen in gezichten heb ik gezien en hangende tafels. Begrijp nooit waarom iedereen dit ziet...
Laatste keer lag ik in bed na te spacen en zag ik spikkeltjes overal, dezelfde die je altijd ziet als het schemert/donker is. Om de 10 seconden focuste ik op alle spikkeltjes en kwamen deze op me afgezoefd. Mooiste hallucinatie ooit.
Iemand tips om het te stimuleren? Viel mij namelijk op dat de hallucinaties heel 'aardig' zijn en niet zoals met paddo's meer trippend. Het was voor mij altijd een soort van bijkomstigheid, als ik het zat was waren ze er wel maar niet meer storend. Laatste keer vlogen er peuken over de zaal en het enige wat ik kon bedenken, oh wat vreemd.
AKI
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ik hallucineer ook heel vaak op xtc/mdma!

Elke auto die voorbijrijd lijkt een politie auto, als ie heel dichtbij is zie ik pas dat het een normale auto is.
Er staan gebouwen op de wolken.
Ik heb wel meegemaakt dat ik om de wolken heen kon kijken (HEEL RAAR).
vliegende biggetjes wat eigenlijk verkeersborden zijn.

Ik vind het altijd leuk als dit gebeurt met xtc/mdma.
J
JanineLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb eens gehad dat ik ineens een leeuw in de bosjes zag ligge en er liep ook constant een hele brede man voor me met een grote tattoo op zijn rug (was er dus niet) behoorlijk iritant want hij liep de heletijd voor mijn voeten, ik wist echter wel dat dit allemaal nep was dus vond wel grappig allemaal, t enige wat niet zo grappig was is dat ik zelf even op een andere wereld was.. ik was naar huis aan t lopen met mijn vriend en was 'blijkbaar' heel hard aan het zingen maar je kon er niets van maken. wat ik mij nog herrinerde was dat mijn vriend ineens voor mij hing en mijn naam riep, op dat moment dacht ik HUH? waar was ik zojuist? was dus gewoon echt helemaal van de wereldd! heb nu al vaak gebruikt maar dat was de enigste keer dat dat gebeurde, heb het even nagezocht en t blijkt dat er in sommige pilletjes en stofje zit dat je laat hallicuneren, ook dit is te testen dus, weet alleen even niet meer hoe het stofje heette!
r
robbin92Lid
01-01-2024, 00:00
#17
2 Week terug heb ik met 3 vrienden en een vriendin de nieuwe rode eekhoorns en gele/oranje dj's uitgeprobeerd, zelf had ik ook nog een paarse triforce. De avond begon met wat drinken, tv kijken.

En tegen half 11 besloten we onze eerste halve rode eekhoorn maar in te nemen, na zo'n 45 minuten had ik hem goed te pakken en was helemaal aan het genieten. Na 1,5 uur had ik zoiets van: oke, kom maar op. Die andere helft kan er ook wel bij, zo gezegd zo gedaan. Ik ging nu erg lekker en werd ook steeds spraakzamer, maar voor mijn gevoel nog niet helemaal top. Dus een halve paarse triforce geslikt. Die ging heerlijk, voor mijn gevoel kon ik de hele wereld aan, hij ging steeds harder en harder, oah wat een heerlijk gevoel.

En toen zag ik mijn gele/oranje dj nog liggen, mijn vrienden gingen ondertussen ook lekker, maar 1 van hun had zoiets van: ik wil nog wel een tikkeltje harder. Dus de dj werd in 2 helften verdeeld en daar gingen we. Toen deze eenmaal in sloeg begon ik brillen te zien bij mijn vrienden, petjes, draden uit het plafond komen, trillende tv beelden, foto's die aan het bewegen waren. En toch vonden we dit totaal niet eng, maar juist heel leuk.

Eenmaal buiten dachten we de wolken te kunnen verplaatsen als puzzelstukjes. Haha heb nog nooit zo gelachen. Maar voor we het wisten was het alweer half 7, tijd om naar bed te gaan. Iedereen zocht zijn/haar plek op en gek genoeg vielen we allemaal heerlijk in slaap.

Volgende dag beetje zware benen, maar verder vrij weinig last. Ik vond dit een heerlijke en geweldige ervaring, maar we laten er wel wat tijd tussen zitten, zodat ons serotonine niveau weer goed herstelt is.
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat ik zoals "gezien" heb; Relingen, Sta-tafels, Brillen, swaduwvlekken in gezichten die wellicht door velen als bloedvlekken geinterpreteerd worden. Het meest fraaie was nog wel dat vrouwke dat een paar slokken drinken nam, in 1 teug zal ik haar bekertje veranderen in een flesje, bekertje, flesje.....heden ten dagen weet ik nog steeds niet waar ze uit dronk :tearsofjoy: (was de 1e MOH in Dortmund)
Nog een vaag verschijnsel; transparant neon/metallic gekleurde streepjes over alles wat in mijn gezichtsveld ligt (heb ik ook vaak op t einde van een paddo- & truffeltrip).
Mensen door elkaar halen/voor een andere bekende aanzien :tearsofjoy: en zo zijn er talloze leuke tripbeschrijvingen die ik kan opsommen :mrgreen:
G
Gstylo074Lid
01-01-2024, 00:00
#19
haha ik zag in de verte eeen auto in de sloot liggen maar toen ik dichter bij kwam was het een klein stroomkastje en bosjes hahaha wat een avond:P
K
KokosnootLid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMA is echt DE shit :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."