Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zie zelfs de buurvrouw van mijn opa over het dakterras sjouwen. Kortom genoeg te zien en altijd lachen."
"Tja ik vind het altijd heerlijk om te hallucineren op pillen of m poeder. Altijd een soort extratje waar ik stiekem wel naar uitkijk. Je maakt dan zulke domme dingen mee en de rest zit je dan zo heerlijk uit te lachen. Kwam ooit de tegenover buurvrouw tegen van mijn opa, ze kwam er heerlijk bij zitten. Arme mens is in de 80 geloof ik maar we hadden een leuk gesprek tot me maten zeiden dat ik hem weer tripte. Ook heb ik ooit een kwartier geprobeerd mijn laptop uit te zetten met de afstandsbediening. Werkte niet helemaal en me meten zeiden niets natuurlijk, maar ze genoten wel! Oja soms heb je dan ook hele gesprekken met volk dat er niet is en halverwege het gesprek begin je hard op te praten ook altijd fijn. Altijd leuk om dit soort dingen mee te maken."
"Altijd leuk hallucineren. Vind het altijd een waardevolle toevoeging, twee dingen voor de prijs van een. Meestal zie ik dan mensen rondlopen. Zo waren we keertje goed aan het spacen op een dakterras en zag ik de tegenover buurvrouw van mijn opa lopen. Ik vraag ook nog heel dom aan haar wat doet u dan hier zo laat. Tja de rest zat me erg dom aan te kijken. Daarnaast zaten we keer bij een maat en zag ik veel mensen steeds voor het raam lopen, ook leuk als je je bedenkt dat het raam 7 meter hoog zat. Ook heb ik hele gesprekken gehad met een waaier, blijkbaar dacht ik toch echt dat je daar een gesprek mee kon voeren. Een andere domme actie was dat ik de laptop probeerde uit te zetten met de afstandsbediening van de tv. Ook heb ik soms hele gesprekken in mijn kop en geef ik vanuit het niets antwoord op vragen die niemand gesteld heeft. Inmiddels zijn mijn maten dan zover dat ze niet meer lachen, maar roepen je zit weer in jezelf te lullen."
"We proberen gedurende de avond een live verslagje bij te houden. Laten we ons eerst maar voorstellen. Persoontje 1 Ongeveer 1 meter 65, vandaar ook persoontje. Ook wel genaamd onze holbewoner, dit omdat hij terug keert naar zijn oervorm met wat pillen op! Persoontje 2 Ongeveer 1 meter 68, wederom een kleintje dus. Deze kennen we beter onder de naam stuiterdwerg. Als laatste mag ik mezelf voorstellen Ongeveer 1 meter 93 het meeste verstand van de drie en beter bekend als de paus. We hebben al een tijdje uitgekeken naar deze avond en zitten dan ook gezellig op de bank. Ik ben wat minder gezellig aangezien ik achter de laptop zit. Tis aangenaam warm in de woonkamer en het dakterras is om de hoek. Kortom een ideale avond voor mooie rooie defqons. Oja leuk om te vermelden is dat wij door gaan tot we spookjes zien rondlopen. We proberen dit "live" verslag zo lang mogelijk te houden en elk uur een kleine update te plaatsen, naja zolang dit nog lukt is het plan. 00.00 uur De eerste is een feit. We hebben alle drie een heerlijke rode defqon naar binnen gewerkt. Zoals altijd is de smaak van die dingen opperbest, ik maar denken dat spruitjes smerig waren. De holbewoner heeft zich op de grote bank geinstalleerd, enig probleem hierbij is dat we hem al 10 minuten niet meer kunnen vinden. De bank bleek wel erg groot voor hem te zijn. De andere, "ons kabouterje" zit op de andere bank. Kortom we hebben het ons gemakkelijk gemaakt en zojuist ook nog een tosti gegeten. 00.20 De kleintjes krijgen steeds meer plezier met hun haar, tja ze kunnen er niet meer vanaf blijven eigenlijk. Heb het idee dat het begint te werken. Ons holbewonertje heeft al zelfs zweet handjes. Zoals gebruikelijk wandel ik er altijd met 20 min vertraging achter aan. Aangezien ik nog redelijk helder ben heb ik natuurlijk een objectieve mening, maar de twee kleintjes beginnen al knap gek te doen op de muziek. Over een klein uurtje zijn we terug met een update. 00.44 De kaboutertjes beginnen hem goed te voelen. De holbewoner begint zelfs al goed te zweten en hij is flink aan het kauwen. Zo van een afstandje is het echt vermakelijk. Zoals ik al dacht loop ik weer 20/30 min achter begin nu net wat zweet handjes te krijgen. 01.18 Net heerlijk even buiten op het dakterras gezeten. Gesprekken gaan weer alle kanten op en de wereld is zo mooi. We zitten nu in de fase van fototjes maken. Ogen staan er weer mooi op. De holbewoner lijkt wel getrouwd te zijn met zijn haar. Hij kan er maar niet vanaf blijven. Weet wel dat mijn benen niet meer stil kunnen zitten. We gaan lekker tot nu toe! 01.27 Snoepje nummer twee zojuist genomen. Ik denk dat we vannacht flink na de klote gaan! De kabouter en de holbewoner zitten rare fotos te kijken. Voornamelijk vrouwen in bikini en wat vrouwen zie lijken op zeeheksen. raar! 01.48 Het begint heerlijk in te slaan. Beeld word steeds waziger en de domme filmpjes opp youtube steeds leuker. Gesprekken voeren we op hoog tempo en wat we zeggen geen idee. Ik vermaak me heerlijk, kaken strak ogen groot en heerlijk warm. Holbewoner voelt zich zoals hij het zegt mooi spacend. Benieuwd of hij straks nog haar heeft hij aait het er praktijsch vanaf. De kleine kabouter is helemaal wappie, de tweede klapt lekker in jah we gaan lekker hier. Alles voelt heerlijk goddelijk aan. De holbewoner heeft wel moeite met plassen merken we. Als ie naar de wc gaat is ie meteen 10 min weg."
"_SG_ zei: ik weeg rond de 70 kilo en begin meestal te hallucineren Klik om te vergroten... Voor mij is dat hallucineren altijd een leuke extra, kan er wel van genieten dan."
"Waar heb je de melatonine dan besteld? Welke webshop."
"Heb ze ook besteld, heb dezelfde als jij gekregen. Licht bruinige zeshoekige tabs."
"Heb eigenlijk maar 1 kleine vraag. Mijn oude tripmaatje zit in het buitenland dus nu ben ik opzoek naar een nieuwe. Kortom ben opzoek naar een nieuwe tripmaat om zo af en toe een keer truffels mee te doen. Omgeving Zevenaar zou geweldig zijn."
"Laatste stuk komt eraan. Helaas weet niemand van ons drie meer zeker hoe het liep. Maar we proberen er wat van te maken."
"Beste mensen, Na het vorige succes van afgelopen juli vonden we het tijd om nog maar een keer een verhaal hier neer te zetten. Voor de gene die de vorige keer niet gelezen hebben spammen wij maar al te graag het linkje hieronder. viewtopic.php?f=21&t=38739&p=1115278&hilit=paus#p1115278 Maar nu kerst 2012....... Het begon op een druilerige tweede kerstdag, vanuit mijn luie stoel kreeg ik het bericht van mijn volgelingen. Het bericht luidde als volgt.... Jooo....Wat doe jij vanavond.... en alsof de kerst-engel er mee speelde kwamen we al snel op het idee om de laatste hostie's die nog over waren naar binnen te werken. Vandaar dat we nu ook rustig in de woonkamer zitten en smachtend op het moment wachten tot ze inslaan. Je moet begrijpen dat wij bijzondere hostie's hebben die inslaan als een bom. Geloof me, als ze deze 2000 jaar geleden hadden gehad dat er meer in de bijbel had gestaan dan sjouwen over water. Oja, nog een korte voorstel ronde, deze keer zijn de Paus, de stuiter kabouter en onze grote rooie draak van de partij. Hostie ongeveer 15 min geleden ingenomen ( het is nu 27 dec 00.35) en wachtend op het moment tot de engel inslaat. We proberen jullie net als de vorige keer zo goed en zo kwaad als het gaat op de hoogte te houden. 00.48 uur Inmiddels zijn we alledrie goed onderweg. Zoals ik al eerder vermelde zou dit spul 2000 jaar geleden leuke verhalen opgeleverd hebben. De grote rode draak, een half uur gelden nog vol woede en agressie heeft inmiddels zijn jas uitgedaan, vind alles en iedereen lief en heeft een te grote fascinatie voor zijn benen. Hij zit eraan, kijkt erna en wrijft erover. Ik merk dat mijn hartslag toch ook omhoog begint te gaan en onze stuiter kabouter is maar vrolijke dubstep op zijn mengpaneel aan het mixen. Kortom het gaat goed, we hebben nog een hele avond voor de boeg en de hostie's zijn nog lang niet op. 01.10 uur Zojuist na 10 min de grote rode draak terug gevonden, hij had een kleine vlucht naar de wc gemaakt. Blijkbaar had hij daar wat zaken te doen, aangezien hij na 10 min al riep " ik ga kanker hard" moest ie ff bijkomen en wat zaken terug geven aan de natuur. De kleine kabouter geeft nu een cursus mixen op meng panelen, ik kijk hem aan schud keurig ja, maar snap er geen bal van. Wel weet ik dat alles en iedereen weer lief is. De bank is lief, kussen is lief, vloer is lief kerstboom is lief. 01.38 uur Wat kunnen banken toch geweldig zijn, ze voelen lekker aan, liggen heerlijk en met goeie muziek erbij kan er aan deze avond niets meer fout doen. De eerste fotos worden gemaakt en ik moet zeggen onze ogen zijn weer diepe dondere gaten, precies zoals het hoort. Ik merk dat ik steeds een glimlach op me hoofd heb en toch vooral alles lief vind. We hebben wel besloten om maar een tweede hosti te nemen. Een idee dat goed in de smaak valt. Ze gleden dan ook weg als ... sjah als wat. Ik weet het ook niet, wat lul ik ook weer dom. Hmmm de wereld is zo mooi. En nu flink doorgaan tot we spookjes zien. Wordt de kerst toch nog magisch..."