Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nogmaals, de werkzame stof in krokodil(dosomorfine) is niet slecht voor je en ook niet giftig. Maar omdat de russen het zelf in de keuken maken is het een heel onpuur product, mat allemaal jodium em ammonia er in. Als jw een jodium-ammonium shot zet gaat je arm er ook zo uit zien. Daar heb je de desomorfine niet voir nodig. Sorry, GHB-Praatkick."
"JohnnyT zei: Cheeta X zei: toraq zei: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=19&t=34495 Klik om te vergroten... Héél subtiel Ondank mijn hautaine houding heb ik toch de moeite gedaan om het te lezen. Eerlijk: moest ik verslaafd geraken is dat mijn probleem. En ik denk niet dat een verslavend middel voor iedereen verslavend hoeft te zijn. Waarom geraakt de een verslaafd aan cocaïne en de andere gebruiker (die al lang en regelmatig gebruikt) niet? Of waarom raakt iemand verslaafd aan alcohol en een ander niet? Verslaving ligt in je hoofd. Het is iets supervreemds... XX Nu ja, you only live once Klik om te vergroten... Van de 100 mensen die alcohol,cocaine,speed of wat anders gebruiken raakt het merendeel niet verslaafd. Maar van de 100 mensen die met heroine beginnen en dat gebruik voortzetten is er misschien eentje die niet verslaafd raakt en de rest wel(en dat is echt niet overdreven). En je kan alles nog zo goed voor elkaar hebben met heroine experimenteer je beter niet. Ik heb zelf ook alle drugs gebruikt die er zowat zijn en ook langere periodes en nergens aan verslaafd geraakt. Dus toen ik met heroine begon dacht ik dat ook wel te kunnen,maar dus niet. En mensen hier waarschuwen je omdat ze uit ervaring spreken en omdat ze weten waar dit waarschijnlijk toe gaat leiden als je besluit om door te gaan hiermee. Maar als jij denkt dat jij de uitzondering bent die er wel mee om kan gaan dan denk ik dat je je eigen overschat en/of onderschat hoe verslavend heroine wel is. Klik om te vergroten... Bron? Lijkt me niet hoor. De verslavingsgraad na 1x gebruik ligt wel hoger dan bij alcohol, speed of zelfs coke, maar het is echt geen 99%. Meende gelezen te hebben rond de 30%. Dat is na 1x gebruik he, dat word hoger als je er vaker mee experimenteerd."
"mandragora zei: Je kan het niet met procenten aangeven, maar je moet wel toegeven dat het merendeel de dieperik ingaat als gevolg van heroïne gebruik. Zelfs al na een paar maal. Daarom adviseer ik de TS nogmaals om dat goedje links te laten liggen, er zijn zoveel fijnere/veiligere dingen met een veel lagere verslavingsfactor om te gebruiken. Klik om te vergroten... Klopt, het grootste deel zal gewoon in de problemen raken. Alleen zitten sommigen er al na 1x aan vast, en anderen pas na vaker gebruiken."
"Madcat zei: http://www.youtube.com/watch?v=Oe3FG4EOgyU En ik vraag me af hoe in vredesnaam iemand het heeft kunnen uitvinden, en ziet zijn eigen lichaam kapot gaan op een werde manier. Klik om te vergroten... De drug zelf, zuivere desomorfine is niet slechter voor je dan bruin. Echter doordat het zelf word gebrouwen, hou je een heel onzuiver(+/- 20%) product over, met benzine en fosforsulfaat er in. Daardoor sterft de huid af."
"Aangezien het natuurlijk niet de uitweg is om rustig te worden kun je andere benzodiazepines proveren zoals flurintazepam, of nitrazepam. Deze hebben een wat kalmerender effect, en onderdrukken je angsten wat beter. Peace,"
"Ik heb wel eens 20mg oxycontin met 1,5mg etizolam gemixt. Kon er bijna in nodden :') maar je moet tolerantie voor 1 van de 2 hebben."
"Meer dan 25% van de mensen die aan hero beginnen raken hooked. Na 1 keer zul je niet ziek worden behalve misschien als je jezelf bijna een OD shot ofzo."
"mandragora zei: heb toch al vernomen dat 1e keer heroine je vrijwel altijd ziek maakt. Klik om te vergroten... Ja precies, maar hij doelt op dopeziek zijn, oftewel ontwenning. Dat treedt niet op na 1 keer hoor."
"Deze mag naar Opiaten."
"Het probleem met "Bupe", is dat het in lage doseringen(<0.2mg) als pijnstiller werkt, niet helemaal zoals morfine en aanverwanten, maar wel deels op dezelfde plekken in het brein. Dat is allemaal prima. Alleen loopt de bindingsaffiniteit vs dosis als het ware in een halve bergparabool. Je kan de dosis verhogen en verhogen, maar bij een bepaald punt stopt het µ-opiaat receptor effect met meestijgen als je de dosis nog wel verhoog, en slik je dus voor niks zoveel, om in dit geval, niet ziek te worden. Als je tolerantie al zodanig hoog is door decennia lang gebruik, kan het zijn dat je al boven in de grafiek begint, zeker omdat je nog 6-MAM en morfine(actieve metabolieten van H) in je lichaam had van je snuifje hero 11 uur daarvoor. Hierbij komt dat in subutex en suboxone ook naloxone zit, wat een opiaten antagonist is en het effect van volle µ-opiaat receptoren zoals Heroine tegenhoud. Hoop dat jij, en anderen er iets aan hebben. Peace,"