Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
307 weergaven
18-5-2026
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor deze zaterdag waarschijnlijk gabbertonnetjes geregeld, iemand wat meer info over deze pillen?
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
witte dolfijntjes
f
fessieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoevaak moet ik het nog zeggen:) Logos zeggen nix, kennen ze overal op drukken, pure 'marketing'
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelijk in, maar neemt niet weg dat het een leuk topic is om over te praten. En natuurlijk zijn niet alle goeie batches evenveel nagemaakt.. de blauwe mitsu's hebben reputatie.. veel andere goeie pillen niet of minder.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
XTC ong . 2 jaar geleden voor het eerst gedaan. Maar al snel bleek het niet echt "mijn" soort drugs te zijn, toen leerde ik Speed kennen en wilde ik nooit meer anders.

Maar met stipt op nummer 1; de Blauwe Mitsu's. Echt ik ben nog nooit zo hard gegaan op een XTC pil, super speedy en happy tegelijk. Wat ik meestal een nadelig iets vind is dat lome gedoe en dat je steeds even moet zitten bijvoorbeeld; en met die pillen had ik dat niet!

Tegenwoordig MDMA i.p.v. pillen mocht ik het wel een keertje doen, weet ik zeker dat ik niet te weinig neem ( nog altijd maar 2 pillen max. en ong. 300/400 gram max. aan MDMA per avond/nacht ). Zo kom ik er toch een beetje in de buurt.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb nu roze sterren....zijn geweldig :mrgreen:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
heb nu roze sterren....zijn geweldig :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die heb ik hier nu ook liggen. Ga ze alleen pas over 3 maanden gebruiken.
Getest op 121 mg, nice dus lijkt mij :hearteyes:

Kan verder nier oordelen, heb nog nooit pillen gebruikt, alleen MDMA poeder :P
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
fessie zei:
Hoevaak moet ik het nog zeggen:) Logos zeggen nix, kennen ze overal op drukken, pure 'marketing'
Klik om te vergroten...

1 post heb je,hoe vaak moet je het nog zeggen

LOL
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
heb nu roze sterren....zijn geweldig :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dubbelgedrukt ?
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#10
beste pilletjes ooit genomen waren witte lieveheersbeestjes,heb ze daarna ook nog in het roze gehad maar waren iets minder heftig.

ook eens oranje 7up's gehad en waren redelijk heftig (achter 15min had je het al serieus zitten).

nu enkel nog mdma poeder en je voelt je er ook zo smerig niet door de dag nadien. :openmouth: :rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
tomz0r zei:
Lauu zei:
heb nu roze sterren....zijn geweldig :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die heb ik hier nu ook liggen. Ga ze alleen pas over 3 maanden gebruiken.
Getest op 121 mg, nice dus lijkt mij :hearteyes:

Kan verder nier oordelen, heb nog nooit pillen gebruikt, alleen MDMA poeder :P
Klik om te vergroten...

duurt 40min tot ze opkomen maar ze slaan lekker in...ligt eraan wat je gewent bent maar ik had er 3 op...voor beginners is 1 zat :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Japi-10 zei:
Lauu zei:
heb nu roze sterren....zijn geweldig :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dubbelgedrukt ?
Klik om te vergroten...

hard gedrukt
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb voor volgend weekend witte dolfijntjes en blauwe mitsubishi's liggen dus dan zal ik er achter komen of ze echt zoveel beter zijn als de pilletjes die ik al gehad heb..
Komen ook nog witte mitsubishi's maar daar verwacht ik eigenlijk niet zo veel van.
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#14
hydroxytryptamine zei:
Ik heb voor volgend weekend witte dolfijntjes en blauwe mitsubishi's liggen dus dan zal ik er achter komen of ze echt zoveel beter zijn als de pilletjes die ik al gehad heb..
Komen ook nog witte mitsubishi's maar daar verwacht ik eigenlijk niet zo veel van.
Klik om te vergroten...

woensdag heb ik ze ook die witte dolfijntjes,ga ze al meteen testen met vrienden die avond nog :hearteyes:

Heb al vaak gehoord dat het goede knallers zijn.Ik hoop het want ik ben al wat gewend helaas :(
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
tomz0r zei:
Lauu zei:
heb nu roze sterren....zijn geweldig :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die heb ik hier nu ook liggen. Ga ze alleen pas over 3 maanden gebruiken.
Getest op 121 mg, nice dus lijkt mij :hearteyes:

Kan verder nier oordelen, heb nog nooit pillen gebruikt, alleen MDMA poeder :P
Klik om te vergroten...

duurt 40min tot ze opkomen maar ze slaan lekker in...ligt eraan wat je gewent bent maar ik had er 3 op...voor beginners is 1 zat :beer:
Klik om te vergroten...

Klinkt goed :P
Ben benieuwd :)
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#16
nouuuuuuuuuuuu worden de blauwe dolfijnen,zijn echte knallers :grin:

blauwe zijn altijd goed :hearteyes:

blauwe tulpen
blauwe peacjes
blauwe mitsus

etc,..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
blauwe agentjes
blauwtjes lopen
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trip Unit zei:


Deze maar dan gladder zeg maar,dat zijn ze :grin:
Klik om te vergroten...

dit zijn idd hele groffe dingen heb er hier nu 3 liggen en nog drie knalroden (waarvan ik opdruk niet kan lezen) bewaar ik echt voor op het goede moment want zijn bijna nergens meer te krijgen behalve amsterdam voor zover ik weet dan
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
ze zijn te krijgen..maarja veel imitatie...ook in A'dam veel imitatie
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
ze zijn te krijgen..maarja veel imitatie...ook in A'dam veel imitatie
Klik om te vergroten...

klopt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4748495051...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."