Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb altijd minimaal 6 uur nadat de xtc is uitgewerkt nog steeds mega pupillen. Mijn ervaring is ook dat als je speed combineert met xtc, en dus blijft snuiven nadat de xtc is uitgewerkt, je pupillen ook zo groot blijven tot de speed ook uitgewerkt is."
"MDMA + alcohol = Overigens heb ik nog altijd last van grote pupillen en rillingen en hartkloppingen van vannacht. Het is normaal bij mij, zeker in combinatie met speed. Gaat wel over."
"Ik herken je verhaal, ik heb in december 2006 tot 14 januari 2007 dagelijks xtc gebruikt, meerdere pillen per dag. Ik was toen pas 15, en vond het zo vet om te doen. Maar begin januari was de lol er helemaal af, ik voelde helemaal niks meer, zelfs van 8 pillen ~130mg mdma per pil op een paar uur tijd bleef ik compleet nuchter, niet eens grote pupillen ofzo. Ik moest gewoon elke dag xtc blijven slikken, omdat ik anders een soort gepiep in mn oren kreeg, en soms werd dat gepiep zo heftig dat ik 1-2 seconden het bewustzijn verloor. Als ik een joint rookte terwijl ik dat gepiep had, kreeg ik zelfs soms opeens een stuiptrekking in mijn been ofzo als het gepiep te hard werd. Blijkbaar komt dit doordat de serotoninevoorraad helemaal op is, en als die zich moet bijvullen vanaf 0 krijg je dus van die oorsuizingen. Ik kon ook niet meer onthouden of ik iets had gedroomd of dat het echt gebeurd was, wist niet meer welke dag ik wat gedaan had, vergat de simpelste dingen volledig. Ik beleefde aan niks meer lol, alles was dul en saai. Dit was heel dom van mij, en ik heb er spijt van. Want hierdoor is het echte mdma love-gevoel voorgoed verkloot voor mij. Ik voel me nog wel euforisch als ik nu een pilletje neem, maar bijna niks love meer, geen behoefte aan knuffelen enzo. Het voelt gewoon als heel veel speed met een vandekaart-gevoel in mn kop. Het is nu 2 jaar later, en ik moet wel zeggen dat ik er zo goed als volledig van herstelt ben. Ik ben nog wel wat vergeetachtig, maar dit wijt ik meer aan dagelijks wiet te roken dan aan die zware mdma-periode van 2 jaar geleden."
"J86 zei: Niet lullig bedoeld.. Maar ik snap dat echt niet he.. Je wordt je hele jeugd lang al gewaarschuwd voor drugs. Op de basisschool, op de middelbare, op het nieuws, met reclame spotjes, door je ouders. Hoe kan je dan alsnog zonder enige voorbereiding of kennis van wat je doet beginnen aan XTC en er zo fucked up door raken?... Ik bedoel het wordt door de hele wereld gebracht alsof je van 1 XTC pil al doodgaat en dat drugs vreselijk gevaarlijk zijn. Als je dan voor het eerst de kans krijgt XTC te nemen doe je dat dan toch niet zomaar? Door al die waarschuwingen en propaganda tegen drugs had ik mezelf er al van overtuigd er nooit aan te beginnen. Tot ik het voor het eerst aangeboden kreeg en zelf onderzoek ging doen naar de effecten gevaren en voorzorgsmaatregelen die je kon nemen. Daarna koos ik er bewust voor om het wel te gaan proberen maar wel op een zo min mogelijk gevaarlijke manier. Hoe is dat bij jullie gegaan dan... Klik om te vergroten... Wel, al die waarschuwingen hebben de nieuwsgierigheid aangewakkerd bij mij. XTC was de 2de drug die ik ooit geprobeerd heb, de eerste was speed. In die tijd had ik rotzooispeed van ik gok 10-15% amfetamine, waardoor ik merkte dat ik veel meer moest nemen dan de meeste aangegeven hoeveelheden op drugssites om het goed te voelen. Hierdoor ging ik elke drug zwaar onderschatten, ik dacht niet dat het zoveel kwaad kon als ik meer nam dan normale hoeveelheden en frequentie. Al die propaganda zag ik ook als propaganda, ik geloofde er niks van. Het begon met 1 pilletje, de dag daarna 2, de dag daarna 4, na een tijd zat ik aan ~8 per dag ofzo. Ik merkte op dat moment ook nog niet echt dat het schadelijk was. Toen de negatieve verschijnselen begonnen, was het al te laat, ik had geen serotonine meer over en dat was het begin van de oorsuizingen."
"Heel bleek gezicht met rode vlekken, na grotere hoeveelheden heel geel (lever problemen denk ik). Linkeroog staat half toe, rechteroog heel wijd opengesperd. Allebei de ogen rollen naar boven en trillen heel erg. Ogen zijn bijna volledig zwart door de pupillen, rode adertjes zichtbaar bij grote hoeveelheden. Zwarte/blauwe wallen. Kaakspieren staan heel erg gespannen en dit valt heel erg op, wangen redelijk ingevallen. Witte smurrie in mondhoeken door de Sahara-mond, mijn tong ook heel wit/geelachtig. Tanden klapperen met het geluid van een machinegeweer (gisterenavond een vulling eruit geklappert, irritant ). Ik zie er best freaky uit als ik waus ben."
"Ik heb ook bijna altijd hallucinaties van XTC, ik reageer ook veel feller op XTC dan de meeste van mn vrienden. Als we er allemaal evenveel en dezelfde steken, ben ik bijna altijd degene die het hardste gaat :P Ik heb erg vaak zonnebrillen en leesbrillen zien, ook eens ooit mijn glas op een denkbeeldige tafel midden in een discotheek gezet, waardoor die dus kapot viel. En als we vroeger met de auto ergens in het bos stonden allemaal hekken tussen de bomen zien. En iets waar mijn vrienden nu nog om lachen maar wat ik zelf niet herinner: nieuwjaar 2006-2007, we zitten in de auto, keihard hardcore op, ik weigerde nog te snuiven omdat het bloed er echt uitspoot telkens ik een lijn pakte en we hadden geen vloeitjes ofzo, dus ik bleef maar pillen pakken om wakker te blijven. Toen wisselt M. de cd en de radio springt op, en toen zag ik naar het schijnt met gesloten ogen dansende negers in zwart wit geruite pakken met wandelstokken. Die avond was ik om 3 uur 's nachts al thuis.. Kon pas de avond daarop terug pissen. Was wel kut."
"Dip, zeker weten. Vooral als ik niet geslapen heb. Gore smaak in mn bek, tanden doen heel erg pijn, lichte hoofdpijn, lusteloos en verveeld gevoel, makkelijk van streek gebracht door dingen die me normaal geen zak kunnen schelen (bv emotioneel moment in een film), ... Ik HAAT the day after! Maar het is het waard :P"
"hebben jullie dat ook niet van speed/xtc dat je precies met zo'n chemische smaak zit in je neus, mond & adem? kdenk dat t wss door de speed komt.. troep Klik om te vergroten... Van speed alleen heb ik dit iets minder, van XTC alleen ook iets minder. Maar de combinatie, jezus christus. Slijmen die in je keel vasthangen en naar chemische rotzooi smaken, het gevoel dat je mond vanbinnen langzaam aan het wegrotten is, noem maar op... De kater is echt kut van die combi, maar ik combineer mijn xtc bijna altijd met speed, vind het een leuker gevoel, meer energie enzo, zonder speed erbij word ik er dikwijls een beetje stoned-achtig van."
"Ik moet altijd heel vaak achter elkaar geeuwen als de pillen beginnen te werken. Dat gaat samen met een raar gevoel in mijn maag, maar ik word er niet misselijk van ofzo. Bij speedbommetjes voel ik ook dat raar gevoel en daarna een scherpe steek in mn maag als het begint te werken, duurt maar 1-2 seconden ofzo. Maar als de pillen uitgewerkt zijn.. Jezus, kotsmisselijk, en die smaak in mn mond.. arghhhhhhh De eerste 1-2 uren nadat de pillen uitgewerkt zijn een sigaret opsteken betekent gegarandeerd kotsen."
"Blauwe hartjes, redelijk grote pil, de lengte was bijna 3x de lengte van een normaal pilletje, de breedte was iets dikker als normaal. Ik had er maar 1 genomen, terwijl ik toch wel wat gewend ben. Na een halfuurtje snapte ik niks meer van de situatie, kwartiertje daarna kreeg ik het gevoel dat mijn handen slaapten, ze gingen in een verkrampte houding staan en kon ze amper nog bewegen. Na een halfuurtje was het alsof ik 2 uur lang om de 5 minuten klaarkwam. ZALIG!"